Byku21 Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2010 ktoś mi może powiedzieć czy pójdzie to z pompą 10mm albo przerobioną na 11mm???Jakie turbo do tego???Silnik to AFN po chipie na 140KM... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2010 musisz miec pompe zmieniona na 11mm oraz zmienione Turbo na AWX lub BRD oraz cooler wiekszy. Takowymi wtryskami dysponuje nasz kolega z forum olek_wroc http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71902 Tak wiec do niego wal smialo cos wspominal ze moze bedzie mial mozliwosc przerobienia z 10 na 11 Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #3 Napisano 19 Lipca 2010 czy pójdzie to z pompą 10mm albo przerobioną na 11mm???Jakie turbo do tego?? Najpierw zastanów się w jaką moc celujesz? 260tki zakłada się jak chcesz z auta pociągnąć więcej niż 210km. O pompie 10mm zapomnij bo ona 230tek nie potrafi obsłużyć należycie, a nawet 216tki mają większe możliwości niż 10mm na to pozwala. Nie będę wspominał o tym, że jak się chce wykorzystać naprawdę potencjał 260tek to zakłada się głowiczkę nie 11mm a 12mm;) Co do turbiny to awx odpada i brd niestety też. W awx'ie powietrze kończy się zazwyczaj na ok 160km a brd na pompie wtryskowej starcza do ok 200-210km. Podsumowując jak chcesz żeby to miało sens i żeby były fajerwerki to potrzebne Ci będzie pompa 11mm a do tego duża turbina gt22 albo gt25 jak naprawdę chcesz zbudować mocne auto i masz na to spory budżet... O Fmic'ach, wydechu, dolocie itp. nie wspominam... PS. Jak będziesz potrzebował wtryski czy to 216, 230 czy race'y to pisz. A z pompami jeszcze póki co nie działam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #4 Napisano 19 Lipca 2010 to teraz chcę odpowiedzi co dokładnie pod 260 trzeba zrobić,co z map sensorem i takimi innymi pierdołami w aucie...sprzęgło od vr da radę czy jakieś inne jeszcze???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #5 Napisano 19 Lipca 2010 map sensor 3bar powinien wystarczyć a sprzęgło z vr'a potrafi się ślizgać przy dużych modach. Ze sprzęgłem uderzałbym do Radzikowskiego żeby wzmocnił tarcze i docisk od vr. Musisz wymienić pompę oleju na wydajniejszą bo seria nie wyrabia i wstawić chłodniczkę oleju np od pd'ka. Kolektor wystarczy od AWX a w twoim wypadku od ASZ bo masz silnik poprzecznie w b4, a wydechowy musisz spawać pod gt22 i większe:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2010 A jaka to ta wydajniejsza pompa oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2010 Nie radze na seryjnym dole od AFN montowac GT22 i 260....fajnie bedzie to jezdzilo ale dosc krotko. Lepiej BRD+230 i probowac bezpieczne 190KM zlamac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #8 Napisano 7 Sierpnia 2010 Nie radze na seryjnym dole od AFN montowac GT22 i 260....fajnie bedzie to jezdzilo ale dosc krotko.Lepiej BRD+230 i probowac bezpieczne 190KM zlamac. plany się zmieniły i nie wiem czy nie włożę PD-ka ASZ,ARL lub coś w tym stylu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #9 Napisano 8 Sierpnia 2010 PD-ka ASZ,ARL lub coś w tym stylu Mądre posunięcie wg mnie. Lepiej takie coś robić jak starą pompę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #10 Napisano 8 Sierpnia 2010 Mądre posunięcie wg mnie. Lepiej takie coś robić jak starą pompę. znalazłem 130-tkę PD tylko zastanawia mnie na ile ją mogę podciągnąć na GT20 i GT22,bo do takich mam dostęp,a w ostateczności kumpel ma GT25... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #11 Napisano 9 Sierpnia 2010 Ja wlasnie jestem po swapie ASZta za AJMa. Trafila mi się zdrowa jednostka. ASZ mechanicznie niema rużnic konstrykcyjnych w stosunku do ARLa a latwiej można spotkać zdrowy egzemplaż. Proponowal bym 2.0 8v. I moda takiego jak mial Rogal 280ps. Ewentulanie moge Cię poratować moim GT22:manga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #12 Napisano 9 Sierpnia 2010 nad Twoim GT22 pomyślimy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach