VirusAlfa Zgłoś #1 Napisano 11 Lipca 2010 Witam, Mój silnik męczą 2 błędy 17536 ( P1128 ) 17538 ( P1130 ) Szukałem juz, ale większosc wyskakuje 1.8T, a na 2.8 niema jednoznacznej odpowiedzi. Podobno sonda lambda ? Samochód jeździ na LPG i jak go kupiłem te błędy juz były. Ostatnio przeszedł kolejny servis LPG w BRC ( gwarancja ) i instalacja podobno jest TIP TOP. Czy ew. wymiana lambdy zmieni sytuacje ? spalanie to ~ 15L cyklu mieszanego nogą raczej szczęśliwą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29030&highlight=17536&page=3 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #3 Napisano 11 Lipca 2010 Czytałem ten temat, wiem jaką nazwe ma błąd, ale nie jest napisane jak ten błąd usunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2010 17536 - sprawdzić: - regulator ciśnienia paliwa i utrzymywanie ciśnienia paliwa - zawory wtryskowe (ilość wtryskiwanego paliwa i szczelność układu) - pompę paliwa - szczelność układu zasysania - szczelność układu wydechowego - szczelność układu obiegu powrotnego powietrza - szczelność przewodów podciśnieniowych. A skoro masz LPG, to na bank musi być gdzies COŚ nieszczelne. Sparciały, pęknięty wężyk; może listwa gazowa jest jednak do D..... a nie tak, jak twierdzi mechanik, może być coś z parownikiem. Bo ten błąd masz i na PB i na LPG, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #5 Napisano 11 Lipca 2010 A skoro masz LPG, to na bank musi być gdzies COŚ nieszczelne. Sparciały, pęknięty wężyk; może listwa gazowa jest jednak do D..... a nie tak, jak twierdzi mechanik, może być coś z parownikiem. Bo ten błąd masz i na PB i na LPG, tak? Czy wyskakuje na LPG czy na PB tego nie wiem, ale dziś skasowałem ponownie i dałem mu popalić na gazie i na benzin. Po 33km się nie zapaliło Myśle ze wróci napewno Co do LPG to instalacja jest nowa i nadal na gwarancji, samochod był na przeglądzie lpg i podobno wszystko tip top. Jest moc, nigdzie nie czuć gazem i spalanie jest wpożo. Z drugiej strony, czy w wypadku nieszczelnośći nie powinno być jakiś anomali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 11 Lipca 2010 (edytowane) Czy wyskakuje na LPG czy na PB tego nie wiem, Najpierw trzeba ustalic na jakim rodzaju paliwa te błędy się pojawiają. Bo jeśli tylko na LPG, to już jest o połowę mniej szukania A za dużych anomalii nie bedzie. Uboga mieszanka = mniejsza zrywnośc. Za bardzo tego nawet nie odczujesz. A to czytałeś? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21540&page=5&highlight=17538 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50864&highlight=17538 Edytowane 11 Lipca 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #7 Napisano 11 Lipca 2010 Tak, czytałem. Ja mam tylko 2 errory, a kilka osób ma całą litanie i tam dopiero może być problem. szczelność układu obiegu powrotnego powietrza - tu nie chodzi o DV z 1.8T którego nie ma w 2.8 ? ---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 22:46 ---------- Na passatworld, audiowner itp piszą ze pierwsze co to sprawdzić MAF, później pre-cat o2 sensor'y i vacume lajny .. tak zrobie. Tylko czy nie dojade mafa do końca jak go będe czyścił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 12 Lipca 2010 zacznij od pokazania wartości 32 z bloku pomiarowego silnika... zobaczymy jak tam korekty i czy sterownik automatycznie nie sugeruje jakiejś nieszczelności w dolocie, która objawia się właśnie na podciśnieniu (praca na biegu jałowym). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2010 (edytowane) Witam panowie... Tez mam takie bledy jak u kolegi tylko ze dopiero od dwoch tygodni, a gaz zalozylem w styczniu... Zeby zalozyc butle w kole musialem wymontowac filtr weglowy od oparow czy cos takiego, w wersjach z EU jest on w tylnym nadkolu a w US pod kolem zapasowym... no i oczywiscie jak go usunalem to blad: "16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - -" lub "Large Leak" Zalozylem filtr od gazu w jego miejsce i bledy zniknely az do tej pory... teraz wyskakuja mi takie bledy: 16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean P1130 - 35-00 - - Czy ktos wiec co to moze byc? Edytowane 25 Października 2010 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 25 Października 2010 ...no sugeruje za mało wydajną albo źle skalibrowaną instalację (uboga mieszanka pod obciążeniem - MULT w opisie błędu). Dla pewności pokaż co na rozgrzanym silniku wskazuje kanał 032 bloku silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #11 Napisano 25 Października 2010 Ok, jutro sprawdze blok 032 A co z pierwszym bledem? Mam jeszcze pytanko dotyczace zdjecia... Czego to jest temperatura? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #12 Napisano 31 Października 2010 Dla pewności pokaż co na rozgrzanym silniku wskazuje kanał 032 bloku silnika? Oto co wykazuje blok 032 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #13 Napisano 1 Listopada 2010 Fajnie jak by Ci się udało to wyleczyć Troszkę przeszkadza ta kontrolka od endzinu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #14 Napisano 2 Listopada 2010 Ok, jutro sprawdze blok 032A co z pierwszym bledem? Mam jeszcze pytanko dotyczace zdjecia... Czego to jest temperatura? [ATTACH]38884[/ATTACH] Jest to temperatura zasysanego powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #15 Napisano 2 Listopada 2010 Dzieki Wojtek ---------- Post added at 01:08 ---------- Previous post was at 01:06 ---------- Fajnie jak by Ci się udało to wyleczyć Troszkę przeszkadza ta kontrolka od endzinu Bylo by bardzo fajnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 2 Listopada 2010 17536 ( P1128 ) 17538 ( P1130 ) przede wszystkim musisz ustalić czy błędy występują na Pb czy cyklonie. Jeśli na Pb to zrób loga dynamicznego grupy 003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #17 Napisano 2 Listopada 2010 (uboga mieszanka pod obciążeniem - MULT w opisie błędu). Jezeli te obciazenie tzn wciskanie w pedal itp to na gazie to musi byc... Bo na benzynie to jade tylko jak odpale i to delikatnie az sie rozgrzeje... A jak juz raz w dniu go odpale to pozniej odpalam tylko na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #18 Napisano 3 Listopada 2010 ... to tylko pogratulować specjalistom za założenie instalacji w taki sposób. Masz problem z mieszanką. Co by gazownicy nie mówili - jest za ubogo. Jeśli będą stroić przy Tobie, to spytaj czemu nie stroją pod obciążeniem (bo zakładam, że nie będzie się żadnemu chciało wsiąść do samochodu i przejechać). Na luzie mieszanka jest wystrojona poprawnie. Problem jest z obciążeniem. Jest ZA UBOGO. Albo szukaj nowych gazowników, albo licz się z tym, że zajeździsz ten silnik niedługo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #19 Napisano 3 Listopada 2010 No ale troche to dziwne ze przez pol roku bylo ok... a teraz nagle takie cos. Mysle ze w lato kiedy bylo bardzo goraco auto mialo wieksze przeciazenia a tego nie bylo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #20 Napisano 3 Listopada 2010 a co w tym dziwnego? reduktor coraz słabszy, filtry gazu zapchane, zawory na butli coraz mniej puszczają?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach