Skocz do zawartości
VirusAlfa

Błędy 17536 & 17538 ...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mój silnik męczą 2 błędy

17536 ( P1128 )

17538 ( P1130 )

 

Szukałem juz, ale większosc wyskakuje 1.8T, a na 2.8 niema jednoznacznej odpowiedzi. Podobno sonda lambda ?

 

Samochód jeździ na LPG i jak go kupiłem te błędy juz były.

Ostatnio przeszedł kolejny servis LPG w BRC ( gwarancja ) i instalacja podobno jest TIP TOP.

 

Czy ew. wymiana lambdy zmieni sytuacje ?

spalanie to ~ 15L cyklu mieszanego nogą raczej szczęśliwą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten temat, wiem jaką nazwe ma błąd, ale nie jest napisane jak ten błąd usunąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17536 - sprawdzić:

- regulator ciśnienia paliwa i utrzymywanie ciśnienia paliwa

- zawory wtryskowe (ilość wtryskiwanego paliwa i szczelność układu)

- pompę paliwa

- szczelność układu zasysania

- szczelność układu wydechowego

- szczelność układu obiegu powrotnego powietrza

- szczelność przewodów podciśnieniowych.

 

A skoro masz LPG, to na bank musi być gdzies COŚ nieszczelne. Sparciały, pęknięty wężyk; może listwa gazowa jest jednak do D..... a nie tak, jak twierdzi mechanik, może być coś z parownikiem.

Bo ten błąd masz i na PB i na LPG, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A skoro masz LPG, to na bank musi być gdzies COŚ nieszczelne. Sparciały, pęknięty wężyk; może listwa gazowa jest jednak do D..... a nie tak, jak twierdzi mechanik, może być coś z parownikiem.

Bo ten błąd masz i na PB i na LPG, tak?

 

Czy wyskakuje na LPG czy na PB tego nie wiem, ale dziś skasowałem ponownie i dałem mu popalić na gazie i na benzin. Po 33km się nie zapaliło xD:P

Myśle ze wróci napewno

 

Co do LPG to instalacja jest nowa i nadal na gwarancji, samochod był na przeglądzie lpg i podobno wszystko tip top. Jest moc, nigdzie nie czuć gazem i spalanie jest wpożo.

 

Z drugiej strony, czy w wypadku nieszczelnośći nie powinno być jakiś anomali ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wyskakuje na LPG czy na PB tego nie wiem,

Najpierw trzeba ustalic na jakim rodzaju paliwa te błędy się pojawiają. Bo jeśli tylko na LPG, to już jest o połowę mniej szukania :D

A za dużych anomalii nie bedzie. Uboga mieszanka = mniejsza zrywnośc. Za bardzo tego nawet nie odczujesz.

 

A to czytałeś?

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21540&page=5&highlight=17538

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50864&highlight=17538

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, czytałem. Ja mam tylko 2 errory, a kilka osób ma całą litanie i tam dopiero może być problem.

 

szczelność układu obiegu powrotnego powietrza

- tu nie chodzi o DV z 1.8T którego nie ma w 2.8 ?

 

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

 

Na passatworld, audiowner itp piszą ze pierwsze co to sprawdzić MAF, później pre-cat o2 sensor'y i vacume lajny .. tak zrobie.

 

Tylko czy nie dojade mafa do końca jak go będe czyścił xD:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od pokazania wartości 32 z bloku pomiarowego silnika... zobaczymy jak tam korekty i czy sterownik automatycznie nie sugeruje jakiejś nieszczelności w dolocie, która objawia się właśnie na podciśnieniu (praca na biegu jałowym).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie... Tez mam takie bledy jak u kolegi tylko ze dopiero od dwoch tygodni, a gaz zalozylem w styczniu... Zeby zalozyc butle w kole musialem wymontowac filtr weglowy od oparow czy cos takiego, w wersjach z EU jest on w tylnym nadkolu a w US pod kolem zapasowym... no i oczywiscie jak go usunalem to blad: "16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - -" lub "Large Leak" Zalozylem filtr od gazu w jego miejsce i bledy zniknely az do tej pory... teraz wyskakuja mi takie bledy:

 

16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak

P0442 - 35-00 - -

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean

P1130 - 35-00 - -

 

Czy ktos wiec co to moze byc?

Edytowane przez Torreto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...no sugeruje za mało wydajną albo źle skalibrowaną instalację (uboga mieszanka pod obciążeniem - MULT w opisie błędu). Dla pewności pokaż co na rozgrzanym silniku wskazuje kanał 032 bloku silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, jutro sprawdze blok 032

A co z pierwszym bledem?

 

Mam jeszcze pytanko dotyczace zdjecia... Czego to jest temperatura?

wedfewdw.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla pewności pokaż co na rozgrzanym silniku wskazuje kanał 032 bloku silnika?

 

Oto co wykazuje blok 032

bez tytu?u.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie jak by Ci się udało to wyleczyć :D Troszkę przeszkadza ta kontrolka od endzinu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, jutro sprawdze blok 032

A co z pierwszym bledem?

 

Mam jeszcze pytanko dotyczace zdjecia... Czego to jest temperatura?

[ATTACH]38884[/ATTACH]

Jest to temperatura zasysanego powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Wojtek :D

 

---------- Post added at 01:08 ---------- Previous post was at 01:06 ----------

 

Fajnie jak by Ci się udało to wyleczyć Troszkę przeszkadza ta kontrolka od endzinu

Bylo by bardzo fajnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17536 ( P1128 )

17538 ( P1130 )

przede wszystkim musisz ustalić czy błędy występują na Pb czy cyklonie.

Jeśli na Pb to zrób loga dynamicznego grupy 003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(uboga mieszanka pod obciążeniem - MULT w opisie błędu).

Jezeli te obciazenie tzn wciskanie w pedal itp to na gazie to musi byc... Bo na benzynie to jade tylko jak odpale i to delikatnie az sie rozgrzeje... A jak juz raz w dniu go odpale to pozniej odpalam tylko na gazie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... to tylko pogratulować specjalistom za założenie instalacji w taki sposób. Masz problem z mieszanką. Co by gazownicy nie mówili - jest za ubogo. Jeśli będą stroić przy Tobie, to spytaj czemu nie stroją pod obciążeniem (bo zakładam, że nie będzie się żadnemu chciało wsiąść do samochodu i przejechać). Na luzie mieszanka jest wystrojona poprawnie. Problem jest z obciążeniem. Jest ZA UBOGO. Albo szukaj nowych gazowników, albo licz się z tym, że zajeździsz ten silnik niedługo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale troche to dziwne ze przez pol roku bylo ok... a teraz nagle takie cos. Mysle ze w lato kiedy bylo bardzo goraco auto mialo wieksze przeciazenia a tego nie bylo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co w tym dziwnego? reduktor coraz słabszy, filtry gazu zapchane, zawory na butli coraz mniej puszczają?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności