Torreto Zgłoś #21 Napisano 4 Listopada 2010 A moze byc tak ze auto z jakiegos powodu zaczelo wiecej palic i dlatego zaczelo pokazywac ze dawka jest za mala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #22 Napisano 4 Listopada 2010 nie wiem, mój pali bardzo dobrze, moc ma jak na benzynie, ale ja się łudze ze to dlatego iż mam euro4 i wywala błąd na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #23 Napisano 4 Listopada 2010 wywala błąd na gazie A jaki blad Ci pokazuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #24 Napisano 4 Listopada 2010 fuel bank to lean czy jakos tak przecież jest w 1 poscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #25 Napisano 4 Listopada 2010 (edytowane) Ok... sorry... nie zauwazylem ze to Twoj post "Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean" ---------- Post added at 04:40 ---------- Previous post was at 04:36 ---------- Jak mi zalozyli to pokazywalo ze mieszanka za bogata, zmienili i do tej pory mialem spokoj a teraz po ponad pol roku pokazalo ze za uboga Edytowane 4 Listopada 2010 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #26 Napisano 4 Listopada 2010 Pierwszy blad zniknal tak nagle jak i sie pojawil, ale dalej sa dwa ze dawka za mala (17536 i 17538). Zauwazylem dzisiaj jeszcze jeden objaw w sumie to nie pierwszy raz to sie stalo ale dopiero teraz pomyslalem ze to moze cos zwiazane z tymi bledami bo mniej wiecej wtedy to sie zaczelo, jak stoje jakis czas i auto se pyrka to czuc jak zatrzesie autem i wtedy patrze na obrotomierz (bo jak radio gra to nie slysze silnika) i obroty wracaja na swoje miejsce, czyli obroty nagle spadaja az zatrzesie autem i wracaja na miejsce... Co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach