prymus99 Zgłoś #121 Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) czyli może być tylko uszczelka z głowicą walnięte ze wyrzuca płyn przez zbiorniczek i nie grzeje ? ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:24 ---------- kiedyś znajomy woził głowice do wrocławia do sprawdzenia i i planowania może ktoś wie gdzie najlepiej zawieśc głowice do sprawdzenie (woj. opolskie lub dolnośląskie) oczywiście nie ukrywam że będzie mi zależało na czasie żeby sprawdzić albo ewentualnie wymienić głowice na dobrą Edytowane 20 Listopada 2011 przez prymus99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #122 Napisano 20 Listopada 2011 Sprawdź czy masz takie bańki w zbiorniczku (na zimnym mniej, na ciepłym więcej; oczywiście ostrożnie odkręcaj korek na rozgrzanym). Tak wyglądało to u mnie przy padniętej uszczelce. Po wymianie ani najmniejszego pęcherzyka nie widać, niezależnie od temperatury silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prymus99 Zgłoś #123 Napisano 20 Listopada 2011 jutro sprawdze ale jak uszczelka jest padnieta to bedzie zimnie powietrze lecieć w kabinie bo te dwa przewody które wchodzą do nagrzewnicy są gorące a w kabine zimne powietrze leci jak otworzy sie termostat nie wiem może jest jakiś zawór czy coś takiego co blokuje ciepłe powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #124 Napisano 20 Listopada 2011 ale jak uszczelka jest padnieta to bedzie zimnie powietrze lecieć w kabinieNie, normalnie ogrzewanie działa, wszystko pracuje jak należy, tylko płynu ubywa.I prośba od razu - interpunkcję stosuj, bo oczopląsu można dostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #125 Napisano 20 Listopada 2011 U mnie przy okazji padniętej uszczelki na wolnych obrotach też nie grzało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prymus99 Zgłoś #126 Napisano 21 Listopada 2011 Dzieki za pomoc jednak uszczelka jest padnięta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitrsja Zgłoś #127 Napisano 8 Grudnia 2011 (edytowane) Witam. - zaślepka czujnika,która znajduje się powyżej dolnego węża za obudową wętylatorów, O jaką chodzi zaślepkę ? i od czego ona jest ? ma może ktoś fotkę lub rysunek gdzie dokładnie jest umiejscowiona. Podejrzewam lekki wyciek właśnie z tych okolic. Edytowane 8 Grudnia 2011 przez Pitrsja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarot81 Zgłoś #128 Napisano 28 Sierpnia 2012 miałem nie szczelną chłodnice wody passat b6 2.0 150 fsi wymieniłem ją, i narazie jeżdzę na starym płynie i wodzie destylowanej mam już kupiony płyn g-12 i proszę was bo nie mogłem znależ żadnej informacji w jaki sposób należy właściwie wymienić płyn. Jak spuścić właściwie stary i napełnić chłodnice nowym? PROSZĘ O WSZELKIE RADY I Z GÓRY DZIEKUJE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #129 Napisano 4 Września 2012 A czy silniki 170KM też miały takie problemy? Bo zauważyłem, że u mnie też ten poziom delikatnie spada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #130 Napisano 4 Września 2012 Podobno tak, a w 16-sto zaworowych podobno głowice podatne na pęknięcia. Piszę "podobno", bo tak mówił mi mechanik wymieniający uszczelkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #131 Napisano 4 Września 2012 A czy silniki 170KM też miały takie problemy? Bo zauważyłem, że u mnie też ten poziom delikatnie spada. Kolego jest to samo, mnie akurat pomaga Tunap tylko nie pamiętam symbolu ale mogę sprawdzić na opakowaniu, które mam w garażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #132 Napisano 4 Września 2012 Ralfi a co dokładniej? Zauważyłem, że płyn ubywa ale naprawdę po długich trasach i w ilościach do przeżycia. Ale jest to objaw który mi się zbytnio nie podoba, wkrótce autko na przegląd i naprawę kilku dupereli, to zobaczę co powie serwis. Mam nadzieję, że sprawdzą sumiennie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #133 Napisano 5 Września 2012 Ralfi a co dokładniej? Zauważyłem, że płyn ubywa ale naprawdę po długich trasach i w ilościach do przeżycia. Ale jest to objaw który mi się zbytnio nie podoba, wkrótce autko na przegląd i naprawę kilku dupereli, to zobaczę co powie serwis. Mam nadzieję, że sprawdzą sumiennie. Dokładnie jak piszesz Beni0, płynu ubywa po dłuższych trasach i bardziej dynamicznej jeździe. Oczywiście wszędzie suchutko, czysciutko. Jedno zalanie tym preparatem wystarcza na okres od wymiany do wymiany oleju czyli u mnie 13-15 tys. i jest spokój. Zdążyłem się do tego przyzwyczaić. Zresztą jak się ma B6 to już nic nie powinno zaskoczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #134 Napisano 6 Września 2012 Mi też znikał gdzieś plyn w bardoz małych ilosciach ale znikał, szukałem pilnowalem i nic, w koncu przy której dolewce zamiast dolewac plyn, wlałem koncetrat G12 2 lata spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #135 Napisano 8 Września 2012 Wlalem na zimnym silniku plynu koncetratu G12 do polowy wskaznika tzn miedzy min i max po ok 100 km patrze a tam jest na zimnym min. Jak sprawdzic dokladnie, kiedy sprawdzac i kiedy dolewac plynu zeby byc pewnym ze ubywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #136 Napisano 9 Września 2012 Jak sprawdzic dokladnie, kiedy sprawdzac i kiedy dolewac plynuNa zimnym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szalej Zgłoś #137 Napisano 1 Października 2012 Panowie, u siebie mam podobny problem. Posiadam passata 2007r 171tyś km 2.0 TDi 170km. Od jakiegoś czasu zaczął mi ubywać płyn chłodniczy, nie są to duże ilości, tj w sumie od wymiany oleju 4tyś km ubyło w sumie z 400ml. Płyn chłodniczy czysty, nie widać żadnych oznak mieszania się z olejem. Na bagnecie od oleju nie ma podwyższonego stanu, który miałby sugerować przedostawanie się płynu w tą stronę. Macie jakiś pomysł gdzie szukać problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #138 Napisano 1 Października 2012 Wiele razy już na forum było napisane, że wymienione przez Ciebie objawy wcale nie muszą towarzyszyć padniętej uszczelce. Podstawowe pytanie- na uruchomionym silniku pojawiają się pęcherzyki w zbiorniczku wyrównawczym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #139 Napisano 1 Października 2012 To powiem Wam tak. Ja oddałem autko do ASiO. Zdiagnozowano pękniętą głowicę na 3 cylindrach, głowica w trakcie wymiany a w dodatku kolektor dolotowy. Płynu ubywało tylko gdy jechałem dłuższe trasy z większą prędkością, w jeździe miejskiej ilości nie do zauważenia. Koszt w ASO głowicy ok 10 tyś zł wraz z wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotr124 Zgłoś #140 Napisano 14 Lutego 2013 (edytowane) Witam mam też problem ze znikającym płynem chłodniczym. Nie ma oznak pekniecia glowicy lub uszczelki, brak dymu, brak spadku mocy, brak wycieku, brak śladu osadu po płynie w katalizatorze (tzn nie ucieka w wydech uszczelką) korek zbiorniczka nowy oryginał, ładnie chodzi ogrzewanie, temperatura też na stałym poziomie bez wariacji. Stan oleju super bez ubytków i nadstanu.Silnik suchy i czysty. Brak zanieczyszczenia w zbiorniczku i tłustego osadu, brak pecherzy powietrza na uruchomionym silniku. Została mi tylko jeszcze przed rozebraniem silnika wymienić zbiorniczek wyrównawczy płynu bo podobno moze sie rozszczeniac przy cisnieniu, a mam na wygłuszeniu maski takie żółte osady suche jakby parował tam płyn???? Może ma ktos pomysł na jakas jeszcze diagnostykę?? Płynu ubywa średnio tak 0.5L na 1000km. Passat B6 2008, 2.0tdi 170km DSG przebieg 202000. Edytowane 14 Lutego 2013 przez piotr124 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach