Radzio87r Zgłoś #21 Napisano 5 Lipca 2010 Witam Jestem nowy na forum, ale miałem podobny problem. Gdy silnik był zimny to odpalał i pracował bez zarzutu, ale jak się nagrzał to też prychał i w ogóle nie miał siły jechać. Jak się go zgasiło, albo sam zgasł to już nie dało się odpalić, dopóki trochę nie ostygł. Ku mojemu zaskoczeniu po odłączeniu przewodu od czujnika temperatury (dwupinowy pod aparatem zapłonowym) nawet na ciepłym silniku odpalił bez problemu. Tydzień temu wymieniłem czujnik i jak na razie silnik chodzi dobrze P.S. Problem miałem tylko na benzynie, na LPG na szczęście działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #22 Napisano 8 Lipca 2010 Ja już sam nie wiem OCB ... Zrobiłem te ponad 800 km (na trzy raty). W upale przejechałem przez centrum stolicy, aż płyn hamulcowy pod korek mi podszedł, i ... problem się nie powtórzył... Usunąłem usterkę, czy ki czort Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #23 Napisano 8 Lipca 2010 Bo to Passat Jechałeś w słusznym celu więc sam zwalczył w sobie infekcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 8 Lipca 2010 9A to cudowny silnik, kiedyś jakiś koleś pisał, że z kumplem odpalili go z wykręconymi świecami... szkoda że temat trafił do kibla, bo nadawał się do strefy 11 albo EZO TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #25 Napisano 13 Lipca 2010 Autko od jakiegoś miesiąca nie robiło tras, kręciło się tylko po mieście, przejażdżki do 15km. Mam podobną sytuację, początek opowieści też taki sam: jeździłem tylko po mieście i żyłem w błogiej nieświadomości. Wyjechałem w trasę i tu niespodzianka: brak przyspieszenia, pod górkę max 80 km/h i 3500 obrotów. Gwałtowne wciśnięcie gazu do podłogi nie daje żadnej reakcji. Ale jeśli wciskać gaz stopniowo, po pół centymetra, to samochód konsekwentnie przyspiesza i można osiągnąć 200 km/h. Nowe filtry paliwa i powietrza, sonda, katalizator, kopułka, przewody sprawdzone, zapłon ok (ustawiany oryginalnym starym VAG-iem a la szafa), rozrząd nieprzestawiony, przepływomierz ok (tyle ile mogłem posprawdzać miernikiem), dolot szczelny, wtryskiwacz rozruchowy nie kapie. VAG pokazał 2 błędy: 00537 Regulacja lambda. Przekroczona granica regulacji 00587 Granica regulacji mieszanki. Granica adaptacji przekroczona w dół. Niby wszystko jasne, ale właściwie to nie wiem, czy to oznacza za bogatą, czy za ubogą mieszankę? Zalewa czy nie dolewa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 13 Lipca 2010 Za uboga. Spróbuj sobie jeszcze zaślepić zaworek który steruje przepływem do filtra węglowego i przejedź się z otwartym korkiem od baku na próbę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #27 Napisano 13 Lipca 2010 zaślepić zaworek czyli zatkać przewód tak, żeby nie było połączenia z filtrem, czy wyciągnąć przewód, by opary leciały do atmosfery? Te dwa testy mam zrobić równocześnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #28 Napisano 13 Lipca 2010 Mam na myśli linię łączącą kolektor, zaślepić od strony kolektora ssącego i odkręcić korek w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flapiman Zgłoś #29 Napisano 14 Lipca 2010 Witam serdecznie jestem nowym uzytkownikiem forum. A wiec problem w moim passacie b3 ABS 1.8 jest taki iz wczoraj zauwazylem ze ucieka mi woda z ukladu chlodzenia sprawdajac pompe probowalem odkrecic kolo zeby sciagnac oslone od rozrzadu na dole silnika trzymajac u gory kluczem rozrzad nagle cos przeskoczylo.. nie dajac rady odkrecic sroby na dole skrecilem spowrotem wszystko i odpalam auto a ono szarpie jak nigdy trzesie silnikiem i nie ma mocy...puszczac pedal gazu odrazu gasnie...czy mozliwe jest to ze rozrzad mogl sie przestawic i tak chodzi??... robilem to akurat u kolegi no i dojechalem jakos do domu jakies 15 km...a moze wydmuchalo juz mi uszczelke pod glowica i tak sie dzieje....dopowiem tylko ze przed sprawdzaniem pompy autko chodzilo jak nalezy....lecz temperauta byla troche wysoka. Prosze o szybka odpowiedz.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #30 Napisano 15 Lipca 2010 W każdej instrukcji dot. robienia czegokolwiek przy rozrządzie zabrania się kategorycznie robić tak jak Ty zrobiłeś, właśnie dlatego że pasek może przeskoczyć. No i przeskoczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flapiman Zgłoś #31 Napisano 15 Lipca 2010 ok wielkie dzieki wiesz jestem swiezym uzytkownikiem passata.nie mialem pojecia ze tak moze sie stac...ale przejezdzajac 15 km na przeskoczonym pasku rozrzadu moglem cos uszkodzic?? auto odpala narazie normalnie lecz szarpie itp. jak mowilem wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #32 Napisano 15 Lipca 2010 Jakby się coś stało to już byś nie zapalił. Tobie rozrząd przeskoczył o ząbek. Jest na forum wątek jak ma być ustawiony rozrząd. Zdejmij osłony i go ustaw bo taka jazda jest bez sensu. A jak będziesz potrzebował coś odkręcić to blokuje się wieniec na kole zamachowym. Poza tym koło pasowe na wale korbowym jest przykręcone czterema imbusami i nie potrzeba odkręcać centralnej śruby. Sama pompa wody jest na wierzchu i nie potrzeba zdejmować osłon rozrządu żeby ją wyjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flapiman Zgłoś #33 Napisano 15 Lipca 2010 No ok tak zrobie ustawie go na nowo.Lecz nie sam bo zbytnio sie boje.Jak wszystko bedzie w porzadku dam znac.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drago Zgłoś #34 Napisano 25 Lipca 2010 witam podpinam się pod problem 9a silnika z tym ze mój działa na dwa cylindry czasem załapuje trzeci i nie wiem co może być grane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #35 Napisano 26 Lipca 2010 Sprawdzałeś świece, przewody, kopułkę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drago Zgłoś #36 Napisano 26 Lipca 2010 palec kopułka przewody SPRAWDZIŁAM na gazie chodzą 4 cylindry a na benzynie 2 czasem trzeci może to wina wtrysków??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #37 Napisano 27 Lipca 2010 palec kopułka przewody SPRAWDZIŁAM na gazie chodzą 4 cylindry a na benzynie 2 czasem trzeci może to wina wtrysków??? to wina nieużywania PB zapiekły się wtryski , wlej jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #38 Napisano 17 Sierpnia 2010 Spróbuj sobie jeszcze zaślepić zaworek który steruje przepływem do filtra węglowego i przejedź się z otwartym korkiem od baku na próbę. Dopiero dzis mogłem przeprowadzic tę próbe i niestety nie pomogło, bez zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pnajdowski Zgłoś #39 Napisano 11 Listopada 2010 Witam szanownych forumowiczów! Mam następujący problem, od jakiegoś czasu (podejżewam, że wpływ na to może mieć również jesienna pogoda) moj passacik nie chodzi płynnie na benzynie, o ile jak stoi to silnik pracuje w miarę równo - to podczas jazdy masakra! Szarpie jak by chciało łeb urwać! Na gazie chodzi równo bez jakiegokolwiek szarpania. Mam pewne przypuszczenia co do objawów. Kostka od czujki Halla w aparacie była luźna(połamane zatrzaski) to obkleiłem ją silikonem. Jak miałem zdjętą kopułkę to widziałem również, że jeden z przewodów wychodzących z kostki ma przetartą izolację. Czy to wogóle może być wina czujnika? Aha i tak po za tym to wydaje mi się, że nie przepala benzyny - dość mocno śmierdzą spaliny, a i Pb dość ubywa ze zbiornika choć jeżdżę głównie na LPG. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #40 Napisano 11 Listopada 2010 Szarpie jak by chciało łeb urwać! Na gazie chodzi równo bez jakiegokolwiek szarpania Masz emulator sondy? Robiłeś reset sterownika? Ostatnio na forum też był podobny problem z mocą silnika i po różnorakim gdybaniu okazało się ze filtr powietrza był zasyfiony...po jego wymianie auto odżyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach