sylwek1972 Zgłoś #21 Napisano 21 Lipca 2010 Szarpie jak zimny silnik czy ciepły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #22 Napisano 21 Lipca 2010 silnik odpala elegancko bez żadnych problemów.. jak Ciągnie na 1 biegu na wysokie obroty jest okej, na drugim biegu też jest okej. ale na trzeci bieg jak wrzucę i mocno przyspieszam to tak od 3.6tys zaczyna przerywać, tak jakby mu brakowało paliwa.. tak jak mowie dzieje się to od momentu w którym zamarzło mi paliwo.. przed pierwsza wymianą filtra paliwa po zamarznięciu na drugim biegu samochód przy pedale w podłodze dochodził do 3.9tys obr i dalej wskazówka nie ruszała się.. brakowało mu paliwa.. Jest zawalony układ paliwowy.. i zastanawiam się czy nie ma jeszcze jakiegoś jednego filterka przed pompą paliwową.. nie wiem nawet jak się do pompy dostać. zatankowali mi letniego paliwa w grudniu na shellu bo tylko tam tankuje.. Wydzieliła się stearyna i osadziła się... żałuje, że nie założyłem sprawy shellowi.. bo przecież był grudzień jakim prawem zatankowali mi letnie paliwo.. zmiana stacji w tej sytuacji nic nie da.. najpierw trzeba rozwiązać ten problem.. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe bo wiadomo, że na takich obrotach się nie jeździ.. ale martwi mnie to bo wiem, że tak nie powinno być.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #23 Napisano 21 Lipca 2010 silnik odpala elegancko bez żadnych problemów.. jak Ciągnie na 1 biegu na wysokie obroty jest okej, na drugim biegu też jest okej. ale na trzeci bieg jak wrzucę i mocno przyspieszam to tak od 3.6tys zaczyna przerywać, tak jakby mu brakowało paliwa.. tak jak mowie dzieje się to od momentu w którym zamarzło mi paliwo.. przed pierwsza wymianą filtra paliwa po zamarznięciu na drugim biegu samochód przy pedale w podłodze dochodził do 3.9tys obr i dalej wskazówka nie ruszała się.. brakowało mu paliwa.. Jest zawalony układ paliwowy.. i zastanawiam się czy nie ma jeszcze jakiegoś jednego filterka przed pompą paliwową.. nie wiem nawet jak się do pompy dostać. zatankowali mi letniego paliwa w grudniu na shellu bo tylko tam tankuje.. Wydzieliła się stearyna i osadziła się... żałuje, że nie założyłem sprawy shellowi.. bo przecież był grudzień jakim prawem zatankowali mi letnie paliwo.. zmiana stacji w tej sytuacji nic nie da.. najpierw trzeba rozwiązać ten problem.. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe bo wiadomo, że na takich obrotach się nie jeździ.. ale martwi mnie to bo wiem, że tak nie Szkoda że niezałożyłeś sprawy tej stacji wtedy koszt naprawy i ewentualnego czyszczenia całego układu paliwowego i wtrysków poszło by z ubezpieczenia stacji teraz to trudno powiedzieć co się znajduje na dnie zbiornika i w całym układzie zasilania no chyba że przy tej predkości obrotowej jest jakieś zabezpieczenie silnika co odcina dawke paliwa by niezarżnać silnika hmm ale tego niewiem a co na to komp wywala jakieś błedy wsio OK jest:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #24 Napisano 21 Lipca 2010 byłem na kompie, pompowtryski ok, żadnych błędów. też żałuje że nie założyłem sprawy.Myslałem, że będzie w porządku po odpaleniu.. potrzebuje wiedzieć jak dostać się do pompy paliwa i czy jest tam jeszcze jakiś filtr.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #25 Napisano 21 Lipca 2010 Myślę że i i tak byś nie wygrał tej sprawy z shellem. Czy jak staniesz na postoju i przytrzymasz dłużej do tych 3,6 tys to też przerywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #26 Napisano 21 Lipca 2010 Na biegu jałowym nie próbowałem.. ale normalnie pójdzie do odcięcia tak jak na 1 i 2 biegu tak mi się wydaje.. na pierwszym i drugim biegu nie przerywa.. na 3 dopiero zaczyna... przerywanie jest jak mam pedał w podłodze i obroty rosną i szarpie w pewnym momencie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #27 Napisano 22 Lipca 2010 pompa paliwa sprawna ??? 170KM będzie jeździła z uszkodzoną pompą w zbiorniku !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #28 Napisano 22 Lipca 2010 pompa paliwa sprawna ??? 170KM będzie jeździła z uszkodzoną pompą w zbiorniku !!! podejrzewam własnie pompe paliwa albo filter przed pompa.. ale jak się tam dostać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #29 Napisano 23 Lipca 2010 pompę paliwa wyjąć to 20 min, podnosisz tylną kanapę po prawej stronie, wykładzinę pod kanapą, podnosisz osłonę plastikową ( czujnika poziomu paliwa z pompą ) wypinasz kostkę zasilającą, odpinasz przewody paliwowe i przecinak lub wkrętak płaski + młotek do odkręcenia kołnierza zaciskającego mechanizm - warto zaznaczyć jak mocno jest zaciśnięty kołnierz - wyjmujesz pompę z pływakiem na zewnątrz i podając 12V na pompę możesz sprawdzić czy działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #30 Napisano 2 Sierpnia 2010 Witam! Napisze od początku, kupiłem auto w kwietniu, zrobiłem przegląd (olej,filtry i itp) i został mi jeszcze do wymiany filtr paliwa. Postanowiłem pewnego dnia wymienić go sam, auto do tej pory spisywało się bardzo dobrze. Poczytałem na forum i wydało mi się to bardzo proste. Kupiłem filtr paliwa i do dzieła. Odkręciłem dekielek filtra i go wyjąłem ,był czarny, ale paliwo w obudowie filtra było tylko lekko mętne, więc strzykawką usunąłem resztę ropy z obudowy filtra. Potem dolałem paliwa jak na jednym filmiku było na forum, po przez włączenie zapłonu, potem włożyłem filtr pozkręcałem do kupy i gotowe. Rano okazało się że auto przerywa zapowietrzyło się. Potem się uspokoiło i było OK. Pojawił się jednak problem że auto po dłuższym postoju (wekend) przerywa i miga żółta sprężynka do puki się nie nagrzeje szarpie w okolicy 1800-2500 obr/min. Co spieprzyłem? Przed wymianą wszysko było OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #31 Napisano 2 Sierpnia 2010 gumke zmieniłeś?? zalałeś caly ten pojemnik ropą?? Ja jak zakręcałem to się wylewało.. u mnie przerywa w okolicach 3500 -4000... Byłem dzisiaj w autoryzowanym serwisie BOSH i oni nic nie stwierdzili w przypadku mojego przerywania.. zwalone są te silniki BMR... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #32 Napisano 2 Sierpnia 2010 Filtr zalałem do oporu,oring nowy, silnik kręci do 4500 obr/min nie ma problemu, moc jest, tylko po dwóch dniach stania , przerywa dopuki się nie nagrzeje w zakresie 1800-2500. Może filtr nie taki jak trzeba. Kupiłem boscha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesz1979 Zgłoś #33 Napisano 2 Sierpnia 2010 sylwek1972 miałem ten sam problem samochód przerywał przy gwałtownym przyspieszaniu po wymianie filtra paliwa... myślałem ze sypie mi sie dsg! okazało się ze filtr boscha dawał takie objawy po wymianie na oryginal VW jak reka odjal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #34 Napisano 2 Sierpnia 2010 OK, kupie jeszcze raz filtr i dam znać co jak . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vallentino Zgłoś #35 Napisano 2 Sierpnia 2010 Czytam ten temat i widzę że więcej osób ma ten problem. Ja wymieniałem pompę paliwa przy 119Tkm bo mi strasznie buczała i przerywała w dostawie paliwa. Filtr przed wymianą jak i po wymianie pompy jest dalej czarny lecz nieocieka olejem. Jest brudny z paliwa - ropa nie jest tak czysta jak benzynka. Pomału myslę że ten typ tak ma! Nadal niewiem gdzie jest ta pompa dwufunkcyjna i chyba sobie daruję naprawę. Dolewam środku na oczyszczenie układu paliwowego i tyle na tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #36 Napisano 2 Sierpnia 2010 Czytam ten temat i widzę że więcej osób ma ten problem.Ja wymieniałem pompę paliwa przy 119Tkm bo mi strasznie buczała i przerywała w dostawie paliwa. Filtr przed wymianą jak i po wymianie pompy jest dalej czarny lecz nieocieka olejem. Jest brudny z paliwa - ropa nie jest tak czysta jak benzynka. Pomału myslę że ten typ tak ma! Nadal niewiem gdzie jest ta pompa dwufunkcyjna i chyba sobie daruję naprawę. Dolewam środku na oczyszczenie układu paliwowego i tyle na tym. Tu masz pompę Pompa znajduje sie po prawej stronie silnika jak patrzysz od przodu silnika sam przymierzam się do jej wymiany ale kosz to koło 1000 ty zł zamienników nie ma pozatym czarny filtr może być jeszcze od uszczelniaczy na pompowtryskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #37 Napisano 5 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Mam taki sam problem, czyli filtr paliwa zasyfiony olejem i na dodatek paliwo w oleju silnikowym. Czy problemem może tutaj być tylko ta pompa dwusekcyjna, wtryski, albo coś jeszcze? Nie chciałbym wymieniać wszystkiego po koleji, aż w końcu trafię na to właściwe. Silnik 2.0TDI 170KM BMR rok 2006. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #38 Napisano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) k0b3 zacznij od filtra paliwa.. ale kup od razu oryginalny.. nie żaden bosh ani filtron.. na allegro są niby po 120.. ale możesz w aso nie powinny być wiele droższe. daj znać o efektach OK, kupie jeszcze raz filtr i dam znać co jak . daj znac jak efekty.. bo jak coś też muszę jeszcze raz zmienić.. bo teraz mam filtrona.. Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez Kamilek1307 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #39 Napisano 5 Sierpnia 2010 Filtr oryginalny w ASO 107 zł, wymieniłem narazie silnik nie przerywa, ale zapala się rano żółta spirala na chwile i potem jest spokój. Jutro jestem umówiony w ASO , mają szczytać błedy i zobaczymy co wyjdzie. Poza tym innych dolegliwoci brak zapala na dotyk, pełna moc idzie do 4500 obr/min na S (DSG), spalanie w normie po miescie 8,5 l a na liczniku już 230 tys km przebiegu. Zobaczymy jak postoi dwa dni w sobotę i niedzielę. Zauważyłem jeszcze taki objaw że jak jest rano 15 st. to wtedy najbardziej doskwiera szarpanie przy 2000 obr/min. Mam wrażenie że ma to związek z temperaturą zew, jakis czujnik temperatury, może pzrepływomierz. Zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #40 Napisano 5 Sierpnia 2010 błędów w kompie nie będziesz miał.. byłem nawet w autoryzowanym serwisie BOSH. z kompem wszystko w porządku. W aso to od razu chcą pompowtryski czyścić i 900zł skasować.. u mnie szarpanie jest ale w wyzszych obrotach.. 2000obr to nie jeżdze bo to w ogóle nie ciągnie.. 2.500 staram się trzymać jak na dsg zmienia biegi przy spokojnej jeździe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach