Skocz do zawartości
zaix2407

czarny filtr paliwa i brudna ropa w zbiorniku!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Szarpie jak zimny silnik czy ciepły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik odpala elegancko bez żadnych problemów.. jak Ciągnie na 1 biegu na wysokie obroty jest okej, na drugim biegu też jest okej. ale na trzeci bieg jak wrzucę i mocno przyspieszam to tak od 3.6tys zaczyna przerywać, tak jakby mu brakowało paliwa.. tak jak mowie dzieje się to od momentu w którym zamarzło mi paliwo.. przed pierwsza wymianą filtra paliwa po zamarznięciu na drugim biegu samochód przy pedale w podłodze dochodził do 3.9tys obr i dalej wskazówka nie ruszała się.. brakowało mu paliwa.. Jest zawalony układ paliwowy.. i zastanawiam się czy nie ma jeszcze jakiegoś jednego filterka przed pompą paliwową.. nie wiem nawet jak się do pompy dostać.

 

zatankowali mi letniego paliwa w grudniu na shellu bo tylko tam tankuje.. Wydzieliła się stearyna i osadziła się... żałuje, że nie założyłem sprawy shellowi.. bo przecież był grudzień jakim prawem zatankowali mi letnie paliwo.. zmiana stacji w tej sytuacji nic nie da.. najpierw trzeba rozwiązać ten problem.. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe bo wiadomo, że na takich obrotach się nie jeździ.. ale martwi mnie to bo wiem, że tak nie powinno być..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silnik odpala elegancko bez żadnych problemów.. jak Ciągnie na 1 biegu na wysokie obroty jest okej, na drugim biegu też jest okej. ale na trzeci bieg jak wrzucę i mocno przyspieszam to tak od 3.6tys zaczyna przerywać, tak jakby mu brakowało paliwa.. tak jak mowie dzieje się to od momentu w którym zamarzło mi paliwo.. przed pierwsza wymianą filtra paliwa po zamarznięciu na drugim biegu samochód przy pedale w podłodze dochodził do 3.9tys obr i dalej wskazówka nie ruszała się.. brakowało mu paliwa.. Jest zawalony układ paliwowy.. i zastanawiam się czy nie ma jeszcze jakiegoś jednego filterka przed pompą paliwową.. nie wiem nawet jak się do pompy dostać.

 

zatankowali mi letniego paliwa w grudniu na shellu bo tylko tam tankuje.. Wydzieliła się stearyna i osadziła się... żałuje, że nie założyłem sprawy shellowi.. bo przecież był grudzień jakim prawem zatankowali mi letnie paliwo.. zmiana stacji w tej sytuacji nic nie da.. najpierw trzeba rozwiązać ten problem.. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe bo wiadomo, że na takich obrotach się nie jeździ.. ale martwi mnie to bo wiem, że tak nie

Szkoda że niezałożyłeś sprawy tej stacji wtedy koszt naprawy i ewentualnego czyszczenia całego układu paliwowego i wtrysków poszło by z ubezpieczenia stacji teraz to trudno powiedzieć co się znajduje na dnie zbiornika i w całym układzie zasilania no chyba że przy tej predkości obrotowej jest jakieś zabezpieczenie silnika co odcina dawke paliwa by niezarżnać silnika hmm ale tego niewiem a co na to komp wywala jakieś błedy wsio OK jest:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem na kompie, pompowtryski ok, żadnych błędów. też żałuje że nie założyłem sprawy.Myslałem, że będzie w porządku po odpaleniu..

 

potrzebuje wiedzieć jak dostać się do pompy paliwa i czy jest tam jeszcze jakiś filtr..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że i i tak byś nie wygrał tej sprawy z shellem.

Czy jak staniesz na postoju i przytrzymasz dłużej do tych 3,6 tys to też przerywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na biegu jałowym nie próbowałem.. ale normalnie pójdzie do odcięcia tak jak na 1 i 2 biegu tak mi się wydaje.. na pierwszym i drugim biegu nie przerywa.. na 3 dopiero zaczyna...

 

przerywanie jest jak mam pedał w podłodze i obroty rosną i szarpie w pewnym momencie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa paliwa sprawna ???

 

170KM będzie jeździła z uszkodzoną pompą w zbiorniku !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompa paliwa sprawna ???

 

170KM będzie jeździła z uszkodzoną pompą w zbiorniku !!!

 

podejrzewam własnie pompe paliwa albo filter przed pompa.. ale jak się tam dostać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompę paliwa wyjąć to 20 min, podnosisz tylną kanapę po prawej stronie, wykładzinę pod kanapą, podnosisz osłonę plastikową ( czujnika poziomu paliwa z pompą ) wypinasz kostkę zasilającą, odpinasz przewody paliwowe i przecinak lub wkrętak płaski + młotek do odkręcenia kołnierza zaciskającego mechanizm - warto zaznaczyć jak mocno jest zaciśnięty kołnierz - wyjmujesz pompę z pływakiem na zewnątrz i podając 12V na pompę możesz sprawdzić czy działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Napisze od początku, kupiłem auto w kwietniu, zrobiłem przegląd (olej,filtry i itp) i został mi jeszcze do wymiany filtr paliwa. Postanowiłem pewnego dnia wymienić go sam, auto do tej pory spisywało się bardzo dobrze. Poczytałem na forum i wydało mi się to bardzo proste. Kupiłem filtr paliwa i do dzieła. Odkręciłem dekielek filtra i go wyjąłem ,był czarny, ale paliwo w obudowie filtra było tylko lekko mętne, więc strzykawką usunąłem resztę ropy z obudowy filtra. Potem dolałem paliwa jak na jednym filmiku było na forum, po przez włączenie zapłonu, potem włożyłem filtr pozkręcałem do kupy i gotowe. Rano okazało się że auto przerywa zapowietrzyło się. Potem się uspokoiło i było OK. Pojawił się jednak problem że auto po dłuższym postoju (wekend) przerywa i miga żółta sprężynka do puki się nie nagrzeje szarpie w okolicy 1800-2500 obr/min. Co spieprzyłem? Przed wymianą wszysko było OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gumke zmieniłeś?? zalałeś caly ten pojemnik ropą?? Ja jak zakręcałem to się wylewało.. u mnie przerywa w okolicach 3500 -4000... Byłem dzisiaj w autoryzowanym serwisie BOSH i oni nic nie stwierdzili w przypadku mojego przerywania.. zwalone są te silniki BMR...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr zalałem do oporu,oring nowy, silnik kręci do 4500 obr/min nie ma problemu, moc jest, tylko po dwóch dniach stania , przerywa dopuki się nie nagrzeje w zakresie 1800-2500. Może filtr nie taki jak trzeba. Kupiłem boscha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 miałem ten sam problem samochód przerywał przy gwałtownym przyspieszaniu po wymianie filtra paliwa... myślałem ze sypie mi sie dsg! okazało się ze filtr boscha dawał takie objawy po wymianie na oryginal VW jak reka odjal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, kupie jeszcze raz filtr i dam znać co jak .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten temat i widzę że więcej osób ma ten problem.

Ja wymieniałem pompę paliwa przy 119Tkm bo mi strasznie buczała i przerywała w dostawie paliwa.

Filtr przed wymianą jak i po wymianie pompy jest dalej czarny lecz nieocieka olejem.

Jest brudny z paliwa - ropa nie jest tak czysta jak benzynka.

Pomału myslę że ten typ tak ma!

Nadal niewiem gdzie jest ta pompa dwufunkcyjna i chyba sobie daruję naprawę.

Dolewam środku na oczyszczenie układu paliwowego i tyle na tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytam ten temat i widzę że więcej osób ma ten problem.

Ja wymieniałem pompę paliwa przy 119Tkm bo mi strasznie buczała i przerywała w dostawie paliwa.

Filtr przed wymianą jak i po wymianie pompy jest dalej czarny lecz nieocieka olejem.

Jest brudny z paliwa - ropa nie jest tak czysta jak benzynka.

Pomału myslę że ten typ tak ma!

Nadal niewiem gdzie jest ta pompa dwufunkcyjna i chyba sobie daruję naprawę.

Dolewam środku na oczyszczenie układu paliwowego i tyle na tym.

 

Tu masz pompę

2a57d6631d0884b6m.jpg

Pompa znajduje sie po prawej stronie silnika jak patrzysz od przodu silnika sam przymierzam się do jej wymiany ale kosz to koło 1000 ty zł zamienników nie ma pozatym czarny filtr może być jeszcze od uszczelniaczy na pompowtryskach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Mam taki sam problem, czyli filtr paliwa zasyfiony olejem i na dodatek paliwo w oleju silnikowym. Czy problemem może tutaj być tylko ta pompa dwusekcyjna, wtryski, albo coś jeszcze?

 

Nie chciałbym wymieniać wszystkiego po koleji, aż w końcu trafię na to właściwe.

 

Silnik 2.0TDI 170KM BMR rok 2006.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

k0b3 zacznij od filtra paliwa.. ale kup od razu oryginalny.. nie żaden bosh ani filtron.. na allegro są niby po 120.. ale możesz w aso nie powinny być wiele droższe. daj znać o efektach

 

 

OK, kupie jeszcze raz filtr i dam znać co jak .

 

daj znac jak efekty.. bo jak coś też muszę jeszcze raz zmienić.. bo teraz mam filtrona..

Edytowane przez Kamilek1307

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr oryginalny w ASO 107 zł, wymieniłem narazie silnik nie przerywa, ale zapala się rano żółta spirala na chwile i potem jest spokój. Jutro jestem umówiony w ASO , mają szczytać błedy i zobaczymy co wyjdzie. Poza tym innych dolegliwoci brak zapala na dotyk, pełna moc idzie do 4500 obr/min na S (DSG), spalanie w normie po miescie 8,5 l a na liczniku już 230 tys km przebiegu. Zobaczymy jak postoi dwa dni w sobotę i niedzielę. Zauważyłem jeszcze taki objaw że jak jest rano 15 st. to wtedy najbardziej doskwiera szarpanie przy 2000 obr/min. Mam wrażenie że ma to związek z temperaturą zew, jakis czujnik temperatury, może pzrepływomierz. Zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędów w kompie nie będziesz miał.. byłem nawet w autoryzowanym serwisie BOSH. z kompem wszystko w porządku. W aso to od razu chcą pompowtryski czyścić i 900zł skasować.. u mnie szarpanie jest ale w wyzszych obrotach.. 2000obr to nie jeżdze bo to w ogóle nie ciągnie.. 2.500 staram się trzymać

 

jak na dsg zmienia biegi przy spokojnej jeździe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności