adam Zgłoś #1 Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Witam wszytskich. Dzisiaj porządkując garaż, wpadłem na pomysł wywiezienia złomu. Wjeżdżajac na złomowiec, patrze, a tam b3 GT z seryjnymi szerokimi listwami, znaczkami GT i zegarem full elektryk (nie wiem czy MFA). W każdym razie pognałem do właściciela złomu i zagadałem o passata. Za: przód zderzak z halogenami hella+ tył zderzak czarny+ szerokie listwy na boki+ nakładki na nadkola+ nakładki na progi+ mocowania + błotnik lewy przód idealny wycenił mi 200 zł Jaki jestem zadowolony. I tu pytanie. Passat stoi na ziemi bez kół i jest może 4 cm nad ziemią. Nie mam możliwości go podnieść. Powiedzcie mi jak jest zamocowany przedni i tylny zderzak (miejsca przykręceń itp.) żeby niczego nie uszkodzić, bo jutro jadę na rozbiórkę. Edytowane 4 Czerwca 2010 przez adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 4 Czerwca 2010 Duzy lewarek z dwóch stron i do góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kinga Zgłoś #3 Napisano 4 Czerwca 2010 mogę pomoc tylko takimi fotkami, moze sie przydadzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 4 Czerwca 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam Zgłoś #5 Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) "pomógł" za fotki, mam już jakąś jasność [/color]Foty dawcy na stronie: http://img265.imageshack.us/i/dsc00015hb.jpg/ Aha, czy te zatrzaski też mają coś wspólnego z zderzakiem ? [/url] Uploaded with ImageShack.us[/img] Edytowane 4 Czerwca 2010 przez adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #6 Napisano 4 Czerwca 2010 tak maja mocowany jest zderzak do wzmocnienia. ja radze zdjac calosc z wzmocnieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #7 Napisano 4 Czerwca 2010 Zderzak tył: Klucz 16 otwieramy bagażnik i jazda. Są dwie śruby po lewej i prawej stronie. Klucz 8 Pod zderzakiem są cztery śruby na środku i dwie po bokach. Zderzak przód: Klucza nie pamiętam:P To nie będe kłamał. 4 śruby do odkręcenia w podłużnicach + śrubki na wkrętak krzyżak lub klucz 8 Przy nadkolach. Oba przypadki: Po odkręceniu wszytkich śrub zderzak Ciągniemy do siebie i mają wyjść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 4 Czerwca 2010 Zapomniałeś napisać, że trzeba wejść pod auto w przypadku przedniego zderzaka, bo łby są od spodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #9 Napisano 4 Czerwca 2010 Zapomniałeś napisać, że trzeba wejść pod auto w przypadku przedniego zderzaka, bo łby są od spodu. Racja;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #10 Napisano 4 Czerwca 2010 17 klucz na przodzie i wystarczy wykrecic 2 pierwsze na kazdej stronie i zderzak won, 3 opadnie juz silnik a nie potzreba, wykecic najlepiej ze wzmocnieniem, mozna tez odkrecic bekle ze zderzakiem , zaraz za halogenem sa dwie sruby 13 klucz na kazdej stronie, i nie potrzeba ruszac podluznic, a jak auto na glebie to moze byc to dobre rozwiazanie, pozdro buki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam Zgłoś #11 Napisano 5 Czerwca 2010 Poradziłem sobie, niestety nie obeszło się bez podnoszenia. Ale co mam to mam:D A więc tak: Błotnik lewy przód, przedni zderzak GT + halogeny hella, tył zderzak GT, listwy szerokie GT, nadkola GT, listwy na progi GT, emblematy GT, Licznik elektroniczny z obrotomierzem pod MFA + przełącznik MFA za 230 zł. Niestety nie było tego całego mechanizmu MFA, a szkoda ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach