adam
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O adam
- Urodziny 15.05.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tam gdzie gleba nie dojedzie
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (RP)
-
Rok produkcji
1991
-
Poliuretanowe elementy chciałbym wrzucić, a dostępność ich jest prawie zerowa, czego nie mogę powiedzieć o popularniejszym bracie golfie, gdzie mogę wybrać sobie nawet twardość takich elementów. W tym przypadku myślę, że chęć wykonania takich manewrów jest uzasadniona.
-
Witam. Mam pytanie, czy passat b3, miał jakieś wspólne elementy zawieszenia z golfem mk2 lub mk3 ? Czytałem że można zastosować w nich takie same tuleje stabilizatora itp. Prawda to ?
-
Siema. Upolowałem ostatnio licznik z obrotomierzem, ale swój miałem na linkę a ten jest na wężyk , i wyczytałem na forum że potrzebny jest impulsator na skrzynię chyba Znalazłem coś takiego na alledrogo, http://moto.allegro.pl/item1173348480_impulsator_kontrolka_licznika_vw_passat_b4.html ale nie wiem czy o to chodzi, a jeśli o to, to czy podejdzie od b4 do b3 ? ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:13 ---------- Aha, mój pasio to b3 1,8 RP
-
Witam. Ostatnio w moim pasku zaczęła zalatywać woda po lewej stronie u pasazera z tyłu. Sprawdziłem w podwoziu, wszystko jak należy, żadnych dziur. Efekt występuje tylko kiedy pada deszcz, nie ma różnicy czy jedzie czy stoi w miejscu. Wiem że mam do wymiany uszczelkę szybeerdachu bo czasem zalatuje, tylko nie wiem czy to może być przyczyna ? Foty:
-
Użytkownik taki jak lebow to na naszym forum "rarytas". Wielkie dzięki
-
Tak, to licznik z obsługą MFA, która za jakiś czas też wyląduje w pasku Foty: ---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:10 ---------- A więc da radę przełożyć ten wężyk ?
-
Dzieki za info, ale w tych tematach, jak i w szukajce nie ma wypisane co potrzebne jest aby takowe MFA mogło zadziałać
-
Podpinam się pod temat. Mam licznik w passacie z zegarem z dwoma kierunkami u góry i linką prędkościomierza. Nabyłem teraz licznik z obrotomierzem i dwoma elektronicznymi "okienkami", tylko że ma on z tyłu taką zieloną "wtyczkę" do której podłączony był wężyk. Czyli wg. mnie ten wężyk napędza prędkosciomierz ? Jak zamienić linkę na ten właśnie wężyk, i do czego go podpiąć ?
-
Witam. Mam "gołego" passata b3 GL z 91 roku. Nabyłem po dobrej cenie przełącznik MFA i całe zegary przystosowane pod MFA. Teraz chciałbym to upchnąć w moim pasku, lecz nie wiem co jeszcze jest potrzebne aby wszystko grało. Jeśli możecie, powiedzcie co wchodzi w skład takiego kompletnego MFA, zeby wszystko działało. Jeśli możecie polecić kogoś kto sie na tym zna też byłbym zadowolony Mile widziane również schematy elektryczne. Z góry dzięki, adam !
-
Poradziłem sobie, niestety nie obeszło się bez podnoszenia. Ale co mam to mam:D A więc tak: Błotnik lewy przód, przedni zderzak GT + halogeny hella, tył zderzak GT, listwy szerokie GT, nadkola GT, listwy na progi GT, emblematy GT, Licznik elektroniczny z obrotomierzem pod MFA + przełącznik MFA za 230 zł. Niestety nie było tego całego mechanizmu MFA, a szkoda ;/
-
"pomógł" za fotki, mam już jakąś jasność [/color]Foty dawcy na stronie: http://img265.imageshack.us/i/dsc00015hb.jpg/ Aha, czy te zatrzaski też mają coś wspólnego z zderzakiem ? [/url] Uploaded with ImageShack.us[/img]
-
Witam wszytskich. Dzisiaj porządkując garaż, wpadłem na pomysł wywiezienia złomu. Wjeżdżajac na złomowiec, patrze, a tam b3 GT z seryjnymi szerokimi listwami, znaczkami GT i zegarem full elektryk (nie wiem czy MFA). W każdym razie pognałem do właściciela złomu i zagadałem o passata. Za: przód zderzak z halogenami hella+ tył zderzak czarny+ szerokie listwy na boki+ nakładki na nadkola+ nakładki na progi+ mocowania + błotnik lewy przód idealny wycenił mi 200 zł Jaki jestem zadowolony. I tu pytanie. Passat stoi na ziemi bez kół i jest może 4 cm nad ziemią. Nie mam możliwości go podnieść. Powiedzcie mi jak jest zamocowany przedni i tylny zderzak (miejsca przykręceń itp.) żeby niczego nie uszkodzić, bo jutro jadę na rozbiórkę.
-
Według mnie, wszystko zależy od tego jak bardzo kochasz swój samochód. Ja mam podobny plan na mojego b3, z tym że albo AFN albo 1.8t benzyna z golfa GTI, lub seata cupry. I nie gra roli wysoka cena, bo nie zamieniłbym mojego wiekowego passata na nowszego b4 czy b5. Sądze że b3 ma klasę i duszę, a jak jest zadbany to wogóle bajka Może nie doradzę Ci zbyt wiele co do silnika, ale mam nadzieję że SWAP się powiedzie i pociągniesz dalej kult passata 35i b3
-
Jeśli jest bardzo pordzewiały, możliwe że był bity i poskładany z nowych blach, tych ze sklepu. Najlepsze są ze szrotu od jakiegoś passata nawet 20 lentniego niż nowe ze sklepu. Stąd wniosek że mógł wiele przejść... A tak swoją drogą, B3 , ma klasę, przerzutka z b3 na b4 jest uzasadniona jeśli chcesz mieć fabryczne TDI. Ale to tylko moje zdanie.