Skocz do zawartości

adam

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adam

  • Urodziny 15.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tam gdzie gleba nie dojedzie

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Poliuretanowe elementy chciałbym wrzucić, a dostępność ich jest prawie zerowa, czego nie mogę powiedzieć o popularniejszym bracie golfie, gdzie mogę wybrać sobie nawet twardość takich elementów. W tym przypadku myślę, że chęć wykonania takich manewrów jest uzasadniona.
  2. Witam. Mam pytanie, czy passat b3, miał jakieś wspólne elementy zawieszenia z golfem mk2 lub mk3 ? Czytałem że można zastosować w nich takie same tuleje stabilizatora itp. Prawda to ?
  3. Siema. Upolowałem ostatnio licznik z obrotomierzem, ale swój miałem na linkę a ten jest na wężyk , i wyczytałem na forum że potrzebny jest impulsator na skrzynię chyba Znalazłem coś takiego na alledrogo, http://moto.allegro.pl/item1173348480_impulsator_kontrolka_licznika_vw_passat_b4.html ale nie wiem czy o to chodzi, a jeśli o to, to czy podejdzie od b4 do b3 ? ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:13 ---------- Aha, mój pasio to b3 1,8 RP
  4. Witam. Ostatnio w moim pasku zaczęła zalatywać woda po lewej stronie u pasazera z tyłu. Sprawdziłem w podwoziu, wszystko jak należy, żadnych dziur. Efekt występuje tylko kiedy pada deszcz, nie ma różnicy czy jedzie czy stoi w miejscu. Wiem że mam do wymiany uszczelkę szybeerdachu bo czasem zalatuje, tylko nie wiem czy to może być przyczyna ? Foty:
  5. Użytkownik taki jak lebow to na naszym forum "rarytas". Wielkie dzięki
  6. adam

    zamiana licznika

    Tak, to licznik z obsługą MFA, która za jakiś czas też wyląduje w pasku Foty: ---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:10 ---------- A więc da radę przełożyć ten wężyk ?
  7. Dzieki za info, ale w tych tematach, jak i w szukajce nie ma wypisane co potrzebne jest aby takowe MFA mogło zadziałać
  8. adam

    zamiana licznika

    Podpinam się pod temat. Mam licznik w passacie z zegarem z dwoma kierunkami u góry i linką prędkościomierza. Nabyłem teraz licznik z obrotomierzem i dwoma elektronicznymi "okienkami", tylko że ma on z tyłu taką zieloną "wtyczkę" do której podłączony był wężyk. Czyli wg. mnie ten wężyk napędza prędkosciomierz ? Jak zamienić linkę na ten właśnie wężyk, i do czego go podpiąć ?
  9. Witam. Mam "gołego" passata b3 GL z 91 roku. Nabyłem po dobrej cenie przełącznik MFA i całe zegary przystosowane pod MFA. Teraz chciałbym to upchnąć w moim pasku, lecz nie wiem co jeszcze jest potrzebne aby wszystko grało. Jeśli możecie, powiedzcie co wchodzi w skład takiego kompletnego MFA, zeby wszystko działało. Jeśli możecie polecić kogoś kto sie na tym zna też byłbym zadowolony Mile widziane również schematy elektryczne. Z góry dzięki, adam !
  10. Poradziłem sobie, niestety nie obeszło się bez podnoszenia. Ale co mam to mam:D A więc tak: Błotnik lewy przód, przedni zderzak GT + halogeny hella, tył zderzak GT, listwy szerokie GT, nadkola GT, listwy na progi GT, emblematy GT, Licznik elektroniczny z obrotomierzem pod MFA + przełącznik MFA za 230 zł. Niestety nie było tego całego mechanizmu MFA, a szkoda ;/
  11. "pomógł" za fotki, mam już jakąś jasność [/color]Foty dawcy na stronie: http://img265.imageshack.us/i/dsc00015hb.jpg/ Aha, czy te zatrzaski też mają coś wspólnego z zderzakiem ? [/url] Uploaded with ImageShack.us[/img]
  12. Witam wszytskich. Dzisiaj porządkując garaż, wpadłem na pomysł wywiezienia złomu. Wjeżdżajac na złomowiec, patrze, a tam b3 GT z seryjnymi szerokimi listwami, znaczkami GT i zegarem full elektryk (nie wiem czy MFA). W każdym razie pognałem do właściciela złomu i zagadałem o passata. Za: przód zderzak z halogenami hella+ tył zderzak czarny+ szerokie listwy na boki+ nakładki na nadkola+ nakładki na progi+ mocowania + błotnik lewy przód idealny wycenił mi 200 zł Jaki jestem zadowolony. I tu pytanie. Passat stoi na ziemi bez kół i jest może 4 cm nad ziemią. Nie mam możliwości go podnieść. Powiedzcie mi jak jest zamocowany przedni i tylny zderzak (miejsca przykręceń itp.) żeby niczego nie uszkodzić, bo jutro jadę na rozbiórkę.
  13. Według mnie, wszystko zależy od tego jak bardzo kochasz swój samochód. Ja mam podobny plan na mojego b3, z tym że albo AFN albo 1.8t benzyna z golfa GTI, lub seata cupry. I nie gra roli wysoka cena, bo nie zamieniłbym mojego wiekowego passata na nowszego b4 czy b5. Sądze że b3 ma klasę i duszę, a jak jest zadbany to wogóle bajka Może nie doradzę Ci zbyt wiele co do silnika, ale mam nadzieję że SWAP się powiedzie i pociągniesz dalej kult passata 35i b3
  14. Jeśli jest bardzo pordzewiały, możliwe że był bity i poskładany z nowych blach, tych ze sklepu. Najlepsze są ze szrotu od jakiegoś passata nawet 20 lentniego niż nowe ze sklepu. Stąd wniosek że mógł wiele przejść... A tak swoją drogą, B3 , ma klasę, przerzutka z b3 na b4 jest uzasadniona jeśli chcesz mieć fabryczne TDI. Ale to tylko moje zdanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności