grzybek141 Zgłoś #21 Napisano 6 Listopada 2010 gdzie w tych soczewkach są jakieś ucha do regulacji soczewek czyli krotkich świateł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #22 Napisano 6 Listopada 2010 gdzie w tych soczewkach są jakieś ucha do regulacji soczewek czyli krotkich świateł ? wysokość świecenia regulujesz za pomocą śrub regulacyjnych zakończonych białymi uszkami (patrz mój pierwszy post na zdjęciach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #23 Napisano 12 Listopada 2010 aha , dzięki . Jeszcze jedno pytanie... Czy orientuje sie ktoś czy szkło od "długich"pasuje od projektorów z golfa III ? I czy szkło z jasnych projektorów można zaadoptować do ciemnych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #24 Napisano 13 Listopada 2010 Szkło od jasnych i ciemnych jest takie same, więc pasuje; jaką średnicę ma gofer trzeba by zerknąć na sąsiednim forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #25 Napisano 24 Listopada 2010 Świecka tradycja jest taka, że po zamontowaniu soczewek przerabia się instalację, aby krótkie świeciły razem z długimi. U mnie też tak jest, ale mam wrażenie, że zostało to jakoś źle zrobione - długie są bardzo słabe. Czy ktoś ma soczewki i instalację bez przeróbek - czyli długie świecą tylko z postojówkami? Może tak jest lepiej? Jak wygląda ta przeróbka (tzn. gdzie jej szukać?). Może u mnie założono bardzo cienkie kable i stąd problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #26 Napisano 24 Listopada 2010 Świecka tradycja jest taka, że po zamontowaniu soczewek przerabia się instalację, aby krótkie świeciły razem z długimi. U mnie też tak jest, ale mam wrażenie, że zostało to jakoś źle zrobione - długie są bardzo słabe. Czy ktoś ma soczewki i instalację bez przeróbek - czyli długie świecą tylko z postojówkami? Może tak jest lepiej? Jak wygląda ta przeróbka (tzn. gdzie jej szukać?). Może u mnie założono bardzo cienkie kable i stąd problem? witam U mnie instalacja jest w pełni ori (no poza dodaniem przekaźników). Długie świecą mi tylko z postojówkami i świecą dobrze (lepiej niż w prostokątnych lampkach) choć do nowoczesnych lamp im baaaardzoooooo daleko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spider87 Zgłoś #27 Napisano 25 Listopada 2010 Dokładnie tak samo jak pisze Tomek. Żałuje tylko jednej rzeczy ,że postojówek nie dali razem z długimi w jednej lampie fajniej by to wyglądało. Aha i takie pytanie mi się nasunęło, czy do naszych lamp w sensie ramki nie pasowały by lampy z BMW? Bo tam też są soczewki i producent ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #28 Napisano 25 Listopada 2010 Dokładnie tak samo jak pisze Tomek. Żałuje tylko jednej rzeczy ,że postojówek nie dali razem z długimi w jednej lampie fajniej by to wyglądało. Aha i takie pytanie mi się nasunęło, czy do naszych lamp w sensie ramki nie pasowały by lampy z BMW? Bo tam też są soczewki i producent ten sam. witam. podobno pasują reflektory z BMW 7 model E32 (??? chyba nie pamiętam ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #29 Napisano 26 Listopada 2010 Żałuje tylko jednej rzeczy ,że postojówek nie dali razem z długimi w jednej lampie fajniej by to wyglądało Tak jest w soczewkach do Golfa III i moim zdaniem dużo gorzej to wygląda. podobno pasują reflektory z BMW 7 model E32 (??? chyba nie pamiętam ) Kupiłem kiedyś rozbitą lampę z e34 i sama soczewka (czyli "szkło powiększające" z nóżkami i odbłyśnikiem) są identyczne. Ale wg rozpiski części BMW było kilka rodzajów tych soczewek, a wbrew temu, co twierdzą niektórzy na allegro, reflektory z e30, e32 i e34 wcale nie są takie same. No więc chyba nie tak łatwo trafić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #30 Napisano 26 Listopada 2010 Ciekawe jak z tymi uchami do ustawiania ich... czy z tych z bmw sa podobne do tych z b3 bo na szrocie w mojej okolicy stoi kilak beemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #31 Napisano 29 Listopada 2010 Ciekawe jak z tymi uchami do ustawiania ich... czy z tych z bmw sa podobne do tych z b3 bo na szrocie w mojej okolicy stoi kilak beemek Nie wiem, całego reflektora nie próbowałem przekładać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #32 Napisano 3 Grudnia 2010 Czy pokrętła regulacyjne z soczewek golfowych będą pasować do passatowych?http://allegro.pl/regulatory-manualn...288649348.html nie... niestety nie, te z golfa mają za krótkie śruby regulacyjne pozdrawiam oł szit. kupiłem je Mam całość na stole: pokrętła z golfa pasują plug and play. Zarówno te dwa duże do manualnej regulacji wysokości, jak i te cztery mniejsze do regulacji na boki - pasują, bo są po prostu takie same:) Mam też jeszcze jedną dobrą wiadomość: mogę ostatecznie potwierdzić legendy o tym, że do naszych lamp pasują soczewki z BMW - Hella stosowała te same soczewki, mają nawet ten sam numer części:136 262 00 (1) lewa, 136 262 00 (2) prawa. Mam na myśli element ze zdjęcia 5 z postu 2. BMW w wersji na wyspy brytyjskie ma te same soczewki (ten sam nr części Helli), mimo że nr części BMW jest inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spider87 Zgłoś #33 Napisano 6 Grudnia 2010 to bardzo dobra wiadomość trzeba przejechać się na szroty i poszukać potrzebnych części żeby regenerację przeprowadzić w marcu mam przegląd i trzeba lampki przygotować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #34 Napisano 6 Grudnia 2010 Świecka tradycja jest taka, że po zamontowaniu soczewek przerabia się instalację, aby krótkie świeciły razem z długimi. jakiś schemacik można prosić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #35 Napisano 7 Grudnia 2010 jakiś schemacik można prosić?? Jak wygląda ta przeróbka (tzn. gdzie jej szukać?). Pytałem, bo sam nie wiem:) Możesz zerknąć na schemat z B4 (tam na długich świecą się 4 żarówki). Niektórzy twierdzą, że instalacja B4 różni się od B3 tylko przełącznikiem przy kierownicy. Tak czy siak u mnie ktoś zrobił taką choinkę, że chcę przywrócić oryginał - i liczę, że będzie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #36 Napisano 7 Grudnia 2010 Niektórzy twierdzą, że instalacja B4 różni się od B3 tylko przełącznikiem przy kierownicy. Bo tak jest, nie oznacza to że nie da rady inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #37 Napisano 7 Grudnia 2010 Bo tak jest, nie oznacza to że nie da rady inaczej masz jakieś pomysły?? bo ja zamierzam założyć 4 przekażniki zaraz przy lampach (poprawienie napięcia na lampie) i połączyć długie z krótkimi diodami prostowniczymi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #38 Napisano 7 Grudnia 2010 Nie mam pomysłów bo nie mam soczewek W poldku miałem zmostkowane wszystkie światła z przodu na sygnał drogowymi, w tym dodatkowe, właśnie przy zastosowaniu diód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #39 Napisano 7 Grudnia 2010 a jakie diody stosowałeś?? ile amperów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #40 Napisano 7 Grudnia 2010 Nie pamiętam, sprawdzę i napiszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach