jacagdz Zgłoś #81 Napisano 9 Maja 2013 Witam.U mnie problem był podobny .Wymienione całe zawieszenie a na bruku stuki jak cholera. Okazało się że napierdzielały amortyzatory. Wymieniłem na Bilsteiny i cisza .Sprawdz amory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #82 Napisano 10 Maja 2013 Dziś rano po wczorajszym wieczornym deszczu i ochłodzeniu cisza czyżbym wersję zimową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #83 Napisano 3 Czerwca 2013 Dziś rano po wczorajszym wieczornym deszczu i ochłodzeniu cisza czyżbym wersję zimową No w końcu dopadłem te stuki w życiu bym się nie spodziewał że coś takiego może być ale od początku może to się przydać innym Po wielu radach i przeczytanych postach postanowiłem wymienić poduszki górnego mocowania amortyzatorów i po zjeździe z podnośnika i przejechaniu paruset metrów dopiero zaczęło stukać to w tył zwrot i na podnośnik po poruszaniu kołem pierwsza diagnoza drążek kierowniczy ale przecież był dwa tygodnie wcześniej wymieniany czyżby bubel ale szczegółowe oględziny (czyli łapa na drążek i ruszanie kołem to nie drążek a przekładnia no to droższy kłopot ale szukamy dale i okazało się że śruby trzymające maglownicę jedna luźna mocno a druga też nie trzyma pierwszej nie idzie dokręcić ale gwint na śrubie i w maglownicy bez uwag więc podkładka druga dokręcona i nastała cisza słychać tylko szum opon i wady Polskich dróg ale bez stuków czyli warto się nie poddawać i szukać przyczyn a nie wymieniać auto bo usuniecie wady grosze a radość bezcenna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #84 Napisano 3 Czerwca 2013 A ja ciągle walcze ze stukami i już mam dość. Wymieniłem komplet wahaczy lemfordera, drążki kierownicze, regeneracja maglownicy i amortyzatory z poduszkami. I dalej stuki.... ale mam pewne podejrzenie - mianowicie - prawy zacisk hamulcowy po ściągnięciu koła (zacisk zregenerowany przeze mnie - tłoczek i komplet uszczelnień) dziwnie się zachowuje tak jakby miał luzy na tulejach - tych co się wysuwają i chowają od grubości klocka. Dlatego pytanie do forumowiczów czy tam jest oryginalnie jakiś luz jak się rusza zaciskiem względem tarczy czy powinien być sztywny i bez ruchu??? PS Ma ktoś pomysł na piszczące gumy odbojów na amorkach??? Czy muszą się dotrzeć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #85 Napisano 24 Czerwca 2013 No i niestety to nie hamulce, zostały już tylko poduszki silnik, skrzyni biegów. jak pukało tak puka i do tego na kostce masakra przy małych prędkościach:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #86 Napisano 24 Czerwca 2013 Ja też szukam denerwujących stuków z przodu. Zaczeły się zaraz po wymianie przednich sprężyn. Jak wymieniałem to wszystkie wachacze były ciasne i beż jakichkolwiek luzów więc myślę że to coś od amortyzatora. Sprężyny miałem jeszcze jak wielu z was oryginalne i amorki też i tak się zastanawiam czy może to nie amorki stukają-mogą nie trzymać na samej górze a nowa sprężyna zapewne je troszkę rozciągnęła bo jeśli nie amorki to nie wiem co może byc przyczyną. Stuki pojawiają się tylko przy niewielkich prędkościach może do 30km powyżej cisza, słychać je np. na przejeździe kolejowym, kostce brukowej, szutrze, kocich łbach czasem na progu zwalniającym. Co sądzicie?? bo sam już nie wiem gdzie szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guzik23 Zgłoś #87 Napisano 24 Czerwca 2013 Generalnie to amortyzatory nie stukają chyba że już w ogole nic nie trzymają, ale wtedy to auto pływa na nierównościach i jest trudne do opanowania na zakrętach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher73 Zgłoś #88 Napisano 24 Czerwca 2013 Kurna mam to samo. Wymienione przeguby zewnętrzne, wymienione przeguby wewnętrzne, wymienione wielowachacze i jeszcze masa innych gadżetów, i dalej nasuwa.Półośki również zmienione... Pozostaje chyba tylko skrzynię biegów rozbierać do cholery... Ręce opadają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #89 Napisano 24 Czerwca 2013 ale skoro zaczeło stukac po wymianie sprężyn to tylko cos od tego sie zaczęło. byle jakich tez nie wsadzałem żeby pozostała oryginalna wysokość do ziemi i wsadziłem lesjorforsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #90 Napisano 25 Czerwca 2013 Ja sprawdzałem sprężyny i jest ok, wszystko zgodnie z instrukcja zrobione... pozostają mi już tylko poduszki pod skrzynią i silnikiem sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #91 Napisano 26 Czerwca 2013 ja poduszki odrzucam bo nic mi nie trzęsie budą tylko stuka przy nie wielkiej prędkości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #92 Napisano 26 Czerwca 2013 Mi tak samo stuka tylko przy wolnej jeździe jakby z prawej strony, pozostają poduszki skrzyni moze..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #93 Napisano 26 Czerwca 2013 ja obstawiam amorki bo skoro wachacze wszystkie sztywne to nie ma tam nic innego do stukania. wyciągnę jeszcze raz amorki i rozbiore sprężyny i mam nadzieje coś znaleźć a jak nie to go sprzedam i nie bede sie więcej z tym męczył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher73 Zgłoś #94 Napisano 26 Czerwca 2013 A ja dzisiaj usłyszałem ciekawą teorię od mechanika, że może to stukać w skrzyni biegów, skoro wszystko jest już wymienione... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #95 Napisano 19 Czerwca 2014 No i rok minął i znalazł się winowajca, guma wahacza - banan - po wymianie cisza przez 1000km i znów to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PROWAVE666 Zgłoś #96 Napisano 27 Czerwca 2014 ostatnio był i u mnie podobny problem. strzelało na zakrętach przy wolnych prędkościach czasami przy hamowaniu lub przyspieszaniu. Problemem była poduszka pod silnikiem po stronie kierowcy. po wymianie ciesza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vrpona Zgłoś #97 Napisano 27 Czerwca 2014 Witam koledzy, ja miałem podobny objaw w VW Golfie IV, powymieniałem końcówki drążków przód, drążki oraz przeguby, i zaczęło coś stukać, przyczyną były nowe gumy na końcówkach które przy skręcie wydawały przenajróżniejsze stuki, skrzypienie itp. Po około pół roku wszystko ustało, gumy się porozciągały, dopasowały i cisza. Więc u Ciebie MOŻE to jest to. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.Michz. Zgłoś #98 Napisano 28 Czerwca 2014 tez tak mam i wszyscy mówiła ze to przeguby ale na przeglądzie nic nie wykazło stało sie tak po załoniu felg 18"lato bo na zimowych nic sie nie działo 15" nage po załoniu felg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek22201 Zgłoś #99 Napisano 29 Czerwca 2014 Witam. Mam podobny problem tylko w moim passacie jest to takie tarcie przy pokonaniu ok 20km i skręcaniu w lewo. w czym może być problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach