radek777 Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2010 a wiec filtry wymienione i nic nawet sie zbiera ale predkosc max 150 czasem 160:dupablada czy to oznaka ;zuzytego; silnika czy turbo pada?przed wymiana przepływki kilka miesiecy temu nie przekraczał 130 na obciazeniu dodam ze gdy jade sam to mam wrazenie ze pasek ma 110 koni a gdy wsiada 2 osoby to sie zbiera jak 55konna felicja błedy 17978 00575 65535 00741z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2010 (edytowane) 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - np stacyjka moze byc uszkodzona. Czy okolo sekundy po odpaleniu nie gasnie ci auto czasami? na temat bledu 00575 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=61129&postcount=2 65535 - błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli na temat ostatniego bledu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51659 jesli wpiszesz kod bledu w wyszukiwarke znajdziesz co najmniej kilka postow na temat kazdego z nich Edytowane 8 Maja 2010 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2010 To slaby silnik,wczesniej jezdzil wiecej niz 160? Napewno nie idzie jak 110km, nie przesadzaj,to niebo a ziemia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2010 Zawór n75 do wymiany lub czyszczenia .Było na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2010 kidrowiec myślisz, że 90tka nie może iść jak 110tka i że to porównanie całkowicie nie ma sensu ? No tutaj się nie zgodzę. Jeżeli 110tka jest seryjna, w 90tce wystarczy dawkę paliwa nastawnikiem ruszyć na 1.6mg - i jest praktycznie 110tka Radek, a czy auto łapie tryb awaryjny ? Jeżeli tak to 99.9% jest to wina N75, w którym prawdopodobnie sprężynka zablokowała zaworek. A w AHU turbo jest nie zniszczalne, nic się nie zapiecze he Jedyne co to coś musi nim dobrze regulować (czyli N75). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2010 Jezdzilem 90, mam 110. Bez porownania wogole. 110 to inna turbina, wiec nie ma porownania. A jaki sens ma porownanie modyfikowanej 90 do seryjnej 110? To porownaj modyfikowana 90 do modyfikowanej 110 ktora bedzie miala 135 koni. 90 to jest poprostu muł w ktorym jazda konczy sie przy predkosci 110 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2010 110 to inna turbina, wiec nie ma porownania. Miales 90 AHH czy AHU??Jakbyś chciał wiedzieć AHH ma taka sama turbine jak AFN 110 km. zreszta AHH ma 210 Nm a AFN ma chyba 235 Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacagdz Zgłoś #8 Napisano 8 Maja 2010 Jeżeli chodzi o porównanie 90KM do 110KM ,to jest tak, jakby porównać 110KM do 115 KM niestety!! niby różnica niewielka, ale bardzo widoczna POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #9 Napisano 8 Maja 2010 A widział ktos błąd przejścia w tryb awaryjny?Ja niestety nie widzę żeby kolega takowy posiadał więc WTF?Dla tego silnika to norma 160km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #10 Napisano 8 Maja 2010 160 to chyba predkosc maksymalna tego silnika w normalnych warunkach drogowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba5822 Zgłoś #11 Napisano 8 Maja 2010 moje byle kombi 90 km ahu polecialo najwiecej 180km/h to ojciec jechal a ja nawiecej bujnalem go do prawie 170 wiecej nie chciał to jest max co można wyciągnąć raczej z takiej 90-tki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacagdz Zgłoś #12 Napisano 8 Maja 2010 u mnie jak silnik pracował w trybie awaryjnym to z trudem osiągnąłem 120 km/h i to musiałem się jechac z górki, więc jak jechałeś 160 to raczej w trybie awaryjnym twój silnik nie pracował .Nic prostszego ,podłączyć pod kompa i wszystko jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #13 Napisano 8 Maja 2010 Mialam kiedys paska z tym wlasnie silnikiem (AHU) w kombiaku i jego vmax to 170 moze 175kmh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #14 Napisano 8 Maja 2010 myślę że 160km/h to i tak jest spoko dla tego 90konnego silnika, a na prędkość max duży wpływ ma wiatr czy jedziesz pod wiatr czy z wiatrem, a także obciążenia auta i np 50litrów w baku paliwa też robi swoje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #15 Napisano 8 Maja 2010 Dlaczego ktos porownuje 90 do 110?? 90 jezdzilem na autosradach max 170 szedlem bez osob towarzyszacych. teraz mam 110 i 214km/h na czeskiej autostradzie dokladnie szlo z malym obciazeniem. Dla ciekawosci moja 110 nie przekraczala 140km/h dopoki nie wymienilem N75...wlaczal sie tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #16 Napisano 8 Maja 2010 u mnie jak silnik pracował w trybie awaryjnym to z trudem osiągnąłem 120 km/h i to musiałem się jechac z górki, więc jak jechałeś 160 to raczej w trybie awaryjnym twój silnik nie pracował .Nic prostszego ,podłączyć pod kompa i wszystko jasne patrz pierwszy post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #17 Napisano 9 Maja 2010 Czyli masz wszystko wporzadku z tym passatem, tylko nastaw sie na to ze nie jest to samochod do szybkiego podrozowania, 160 juz koniec mozliwosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #18 Napisano 9 Maja 2010 To porownaj modyfikowana 90 do modyfikowanej 110 ktora bedzie miala 135 koni. 90 to jest poprostu muł w ktorym jazda konczy sie przy predkosci 110 km/h. hahahaha ale się uśmiałem :D:D:D:D:D możemy porównywać tak na marginesie, Jeszcze jest jedna bajera, której nikt tutaj nie wymienił jakie masz oznaczenie skrzyni ? 160km/h dla AHU to coś mało może zrób logi dynamiczne ja swoim łapałem 180/190km/h więc gadanie że 160km/h to szczyt możliwości dla 90tki jest lekką bajeczką. co do muła to nie ukrywam że AFN bez problemu objedzie AHU jeśli mowa o serii bo nie ma co dużo gadać 20KM różnicy mówi samo za siebie teraz mam 110 i 214km/h na czeskiej autostradzie dokladnie szlo z malym obciazeniem. coś to prędko jechało jaką masz skrzynie w aucie, o oznaczenie mi się rozchodzi A w AHU turbo jest nie zniszczalne, nic się nie zapiecze łopatek nie ma więc nie ma się co zapiec:p co do zniszczalność, oddaj auto jozko'wi i mogę Ci zagwarantować że śmigło odleci jeśli się nie dba o turbosprężarkę to nie ma zasady czy to WG czy VNT - wszystko jest do zajechania!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #19 Napisano 9 Maja 2010 ja swoim AHH 90 KM jechałame na banie 185. zreszta w AHH wystarczy wymienic wtryski od AFN i moc wzrosnie znacznie a z nowym softem mozna nawet 150 KM wyciagnac AHH maja zajebiaszcza pompe wtryskowa ale sa wykajstrowane z mocy przez wtryskiwacze:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #20 Napisano 9 Maja 2010 zreszta w AHH wystarczy wymienic wtryski od AFN i moc wzrosnie znacznie a z nowym softem mozna nawet 150 KM wyciagnac zreszta w AFN wystarczy wymienic wtryski od xxx i moc wzrosnie znacznie a z nowym softem to i 200 km mozna wyciagnac. takie porownania sa bez sensu. Niektorzy probuja tu odowodnic ze ahu jest rakieta latajaca 250 km/h i objezdzajaca AFN, co jest bzdura. A jak sie okazuje ze jednak jest slabe, to idzie argument,ze przeciez po czipie jest mocne ! Moj AFN tez jest slaby w porownaniu do a6 2,5 tdi ktore mialem.A co dopiero do sluzbowego 2,5 180km. A co dopiero do nowego a6 3,0 tdi... Ale przeciez po czipie idzie lepiej ! ... itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach