KEFRZYSKI Zgłoś #121 Napisano 2 Czerwca 2013 Jakieś schematy przegladałeś?Ta dwupinowa wtyczka to może być albo czujnik temp. zewnętrznej (ten w podszybiu przed wlotem powietrza do kabiny) albo zawór na klapę obiegu wewnętrznego. Czujnik temp. zewnetrznej jest podpiety tak jak był wczesniej wpiety pod wiązke ktora była ori w mk3. A ta wtyczka pochodzi od wiazki silnika B3. No własnie schematy przegladalem i nie mam nigdzie tych kabli o 3 kolorach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #122 Napisano 2 Czerwca 2013 Czujnik temp. zewnetrznej jest podpiety tak jak był wczesniej wpiety pod wiązke ktora była ori w mk3 Piszesz o tym w zderzaku? W instalacji klimy jest dodatkowy czujnik który uniemożliwia włączenie kompresora poniżej 7 stopni. Na wcześniejszej focie miałeś wtyczkę z jednym biało-czerwonym kablem-masz ją podłączoną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #123 Napisano 2 Czerwca 2013 Widać chyba nikt nie pomoze w moim temacie Weź schemat i poszukaj od czego te kable to najprostrze wyjście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #124 Napisano 2 Czerwca 2013 Piszesz o tym w zderzaku?W instalacji klimy jest dodatkowy czujnik który uniemożliwia włączenie kompresora poniżej 7 stopni. Na wcześniejszej focie miałeś wtyczkę z jednym biało-czerwonym kablem-masz ją podłączoną? Tą wtyczke co pokazałem na foto dziś wpiołem 2 czujnik temp. zewnętrznej i na MFA pokazuje mi temp. Czego wcześniej nie było nigdy. Temp. zewnetrzną wskazuje climatronic za pomocą tego czujnika w zderzaku dokładnie z prawej kratce. Dziwi mnie dlaczego przez ponad minute nie działa mi nawiew ani jego regulacja nie reaguje. Dopiero po tej minucie znika z wyswietlacza temp. zewnętrzna, pokazuje sie HE i włącza sie nadmuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #125 Napisano 2 Czerwca 2013 Po włączeniu wciśnij przycisk nawiew + czy wtedy ruszają wentylatory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #126 Napisano 2 Czerwca 2013 pokazuje sie HE i włącza sie nadmuch HE czyli heizung, taki napis pokazuje się przy pracującym piecu webasto. Przejrzyj schemat i odłącz kabel dogrzewania przy sterowniku klimy, masz tam plus lub masę a nie powinno tego być W wersji z mfa i klimatronikiem funkcja temperatury w mfa jest nieaktywna. Brak sygnału pomiędzy licznikiem i sterownikiem klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #127 Napisano 2 Czerwca 2013 Po włączeniu wciśnij przycisk nawiew + czy wtedy ruszają wentylatory? Nie, zero brak reakcji ---------- Dodano o 22:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:45 ---------- HE czyli heizung, taki napis pokazuje się przy pracującym piecu webasto. Przejrzyj schemat i odłącz kabel dogrzewania przy sterowniku klimy, masz tam plus lub masę a nie powinno tego byćW wersji z mfa i klimatronikiem funkcja temperatury w mfa jest nieaktywna. Brak sygnału pomiędzy licznikiem i sterownikiem klimy No własnie mam wszystko w ciemno podłączone tak jak podeszło bo nie mam schematów dokładnych od MK3 i B3 I własnie gdzies jest jakis problem z kablami. A co dziwne przypominam z komputera podłączonego mozna wysterowac by klima się załączyła. No własnie wiec co tu jest pomieszane w tej wiązce ze w MFA pokazała sie temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #128 Napisano 2 Czerwca 2013 jakie schematy potrzebujesz dokładnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #129 Napisano 2 Czerwca 2013 jakie schematy potrzebujesz dokładnie?? Potrzebował bym schematy od MK3 1.6 AFT, MK3 VR6 i B3 VR6 Dla sprawdzenia czy te 3 wersje aut rozniły się coś instalacją Climatronica. Rozmieszczeniem czujników itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #130 Napisano 2 Czerwca 2013 Do B3 mogę Cię poratować tym: http://speedy.sh/6wMtn/b3.rar http://speedy.sh/m4HPN/Passat-B3-climatronic-manual.pdf do golfa schematów nie posiadam a i wolny czas nie pozwala na grzebanie w necie... Chciałem załadować na forum ale nie wiem czy mi net szwankuje czy forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #131 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Witam.Praktycznie wszystko.Tak jak bym zakladal od zera.Oryginalnie byl klimatronik,ale poprzednik chamsko go zdemontowal.Został panel,pompa(na 80% do wymiany) i czujnik nasłonecznienia,i chyba termometr bo pokazuje temperaturę otoczenia.I to tyle z klimatronika.A za ile i co to za graty??A jak by mi się golf trafił to można brać w ciemno całą klime??Pozdro. Sprężarka SD709, alternator (oba na paski klinowe), łapa 027260685 i panel climatronica. Mam jeszcze przewody, chłodnice i podwójny wiatrak tyle że mogę potrzebować do swojej klimy (też jestem na etapie zakładania i próbuję z 2 kompletów coś złożyć ). Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Michal_p Dopisek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #132 Napisano 4 Czerwca 2013 I co to za kable ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #133 Napisano 4 Czerwca 2013 (edytowane) I co to za kable ? Nie tak prosto... Próbowałeś prześledzić gdzie te przewody idą, najlepiej jak by były zakończone we wtyczkach wpinanych w skrzynkę bezpieczników, łatwiej dojść....choć niektóre instalacje ja omijaja, wtedy to już trzeba nieźle kombinować. Wszystko możliwe ze nie wszystko jest związane z klimą, zależy jak była instalacja wyjmowana, fachowo czy "jak leci" ? Prześledź wszystkie przewody z panelu, potem z dwóch przekaźników a reszta może okazać sie zbyteczna. Poszukaj pliku Jacka na temat klimatronika w Passacie 35i i łatwiej będziesz miał dojść z kablami. Znalazłem http://forum.vw-passat.pl/threads/71758-kilka-pytan-dotyczacych-klimatronika-w-b4?p=1387490&viewfull=1#post1387490 Sprężarka SD709, alternator (oba na paski klinowe), łapa 027260685 i panel climatronica. Mam jeszcze przewody, chłodnice i podwójny wiatrak tyle że mogę potrzebować do swojej klimy (też jestem na etapie zakładania i próbuję z 2 kompletów coś złożyć Po kompresorze stwierdzam że nie dopasujesz u siebie, paski klinowe a nie rowkowe. SD709 w dobrym stanie to rarytas, a jeśli masz chłodnicę-skraplacz oryginalny i szczelny to daj znać... Edytowane 4 Czerwca 2013 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #134 Napisano 4 Czerwca 2013 przeleciałem po schematach od b3 i nie widzę tam takich przewodów, miałem kilka wiązek w rękach i też nie kojarzę żeby tam takie przewody czy kostki występowały... Przydałby się dokładniejszy opis, gdzie te kable są, dokąd biegną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #135 Napisano 4 Czerwca 2013 Zgłupiałem od czego do czego te klime wkładasz to passat czy golf??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #136 Napisano 4 Czerwca 2013 od czego do czego te klime wkładasz to passat czy golf??? do golfa wkłada klimę od passata. razem z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #137 Napisano 4 Czerwca 2013 do golfa wkłada klimę od passata. razem z silnikiem. Silnik na pewno ale czy klima też to nie mam pewności czy już nie była, tylko teraz są problemy z elektryką. Zaznaczam ze moj Golf MK3 1.6 AFT 1996.r. a dawca Passat B3 2.8 VR6 1993.r. po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #138 Napisano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Tak dokładnie panowie od B3 tylko jest swap silnika z 1.6 AFT na VR6. Climatronic jest ori. od mojego mk3. I właśnie mam problemy z elektryką. Widziałem ze kazdy VR6 z climatroniciem miał dodatkowy czujnik na wężu od wody (ten z bloku silnika do przepustnicy i sciany auta) I 2 czujnik na króćcu od wody. U mnie wczesniej takich czujników nie było a dodam ze klima była sprawna. No i bardzo mnie zastanawia to dlaczego po minucie wyskakuje HE który kabel gdzie żle idzie ? Edytowane 4 Czerwca 2013 przez KEFRZYSKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #139 Napisano 5 Czerwca 2013 To się wyjaśniło a climatronicu z golfa 3 nie mam pojęcia jest inny jak w pasku to wiem bo jak miałem wkłądać klimę do caddego to przez chwilę o nim myślałem. Jednak taniej i prościej założyć climatronic z golfa IV i przy nim pozostałem. VR ma dodatkową pompkę obiegową wody i czujniki do niej też znajdują się na wężu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #140 Napisano 5 Czerwca 2013 Czyli myślisz ze ta kostka na foto 2 pinowa jest do tego czujnika wody który jest w węzu z tyłu silnika ? Bo wiem ze u mnie ta pompka coś nie działa Czy to powazny problem dla VRa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach