Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś schematy przegladałeś?

Ta dwupinowa wtyczka to może być albo czujnik temp. zewnętrznej (ten w podszybiu przed wlotem powietrza do kabiny) albo zawór na klapę obiegu wewnętrznego.

Czujnik temp. zewnetrznej jest podpiety tak jak był wczesniej wpiety pod wiązke ktora była ori w mk3. A ta wtyczka pochodzi od wiazki silnika B3. No własnie schematy przegladalem i nie mam nigdzie tych kabli o 3 kolorach :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik temp. zewnetrznej jest podpiety tak jak był wczesniej wpiety pod wiązke ktora była ori w mk3

Piszesz o tym w zderzaku?

W instalacji klimy jest dodatkowy czujnik który uniemożliwia włączenie kompresora poniżej 7 stopni.

 

Na wcześniejszej focie miałeś wtyczkę z jednym biało-czerwonym kablem-masz ją podłączoną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widać chyba nikt nie pomoze w moim temacie :/

 

Weź schemat i poszukaj od czego te kable to najprostrze wyjście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piszesz o tym w zderzaku?

W instalacji klimy jest dodatkowy czujnik który uniemożliwia włączenie kompresora poniżej 7 stopni.

 

Na wcześniejszej focie miałeś wtyczkę z jednym biało-czerwonym kablem-masz ją podłączoną?

Tą wtyczke co pokazałem na foto dziś wpiołem 2 czujnik temp. zewnętrznej i na MFA pokazuje mi temp. Czego wcześniej nie było nigdy. Temp. zewnetrzną wskazuje climatronic za pomocą tego czujnika w zderzaku dokładnie z prawej kratce. Dziwi mnie dlaczego przez ponad minute nie działa mi nawiew ani jego regulacja nie reaguje. Dopiero po tej minucie znika z wyswietlacza temp. zewnętrzna, pokazuje sie HE i włącza sie nadmuch :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po włączeniu wciśnij przycisk nawiew + czy wtedy ruszają wentylatory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pokazuje sie HE i włącza sie nadmuch :/

HE czyli heizung, taki napis pokazuje się przy pracującym piecu webasto. Przejrzyj schemat i odłącz kabel dogrzewania przy sterowniku klimy, masz tam plus lub masę a nie powinno tego być

W wersji z mfa i klimatronikiem funkcja temperatury w mfa jest nieaktywna. Brak sygnału pomiędzy licznikiem i sterownikiem klimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po włączeniu wciśnij przycisk nawiew + czy wtedy ruszają wentylatory?

Nie, zero brak reakcji :/

 

---------- Dodano o 22:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:45 ----------

 

HE czyli heizung, taki napis pokazuje się przy pracującym piecu webasto. Przejrzyj schemat i odłącz kabel dogrzewania przy sterowniku klimy, masz tam plus lub masę a nie powinno tego być

W wersji z mfa i klimatronikiem funkcja temperatury w mfa jest nieaktywna. Brak sygnału pomiędzy licznikiem i sterownikiem klimy

No własnie mam wszystko w ciemno podłączone tak jak podeszło bo nie mam schematów dokładnych od MK3 i B3 :/ I własnie gdzies jest jakis problem z kablami. A co dziwne przypominam z komputera podłączonego mozna wysterowac by klima się załączyła. No własnie wiec co tu jest pomieszane w tej wiązce ze w MFA pokazała sie temp. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie schematy potrzebujesz dokładnie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie schematy potrzebujesz dokładnie??

 

Potrzebował bym schematy od MK3 1.6 AFT, MK3 VR6 i B3 VR6 Dla sprawdzenia czy te 3 wersje aut rozniły się coś instalacją Climatronica. Rozmieszczeniem czujników itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do B3 mogę Cię poratować tym:

http://speedy.sh/6wMtn/b3.rar

http://speedy.sh/m4HPN/Passat-B3-climatronic-manual.pdf

do golfa schematów nie posiadam a i wolny czas nie pozwala na grzebanie w necie...

Chciałem załadować na forum ale nie wiem czy mi net szwankuje czy forum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Praktycznie wszystko.Tak jak bym zakladal od zera.Oryginalnie byl klimatronik,ale poprzednik chamsko go zdemontowal.Został panel,pompa(na 80% do wymiany) i czujnik nasłonecznienia,i chyba termometr bo pokazuje temperaturę otoczenia.I to tyle z klimatronika.A za ile i co to za graty??A jak by mi się golf trafił to można brać w ciemno całą klime??Pozdro.

 

Sprężarka SD709, alternator (oba na paski klinowe), łapa 027260685 i panel climatronica. Mam jeszcze przewody, chłodnice i podwójny wiatrak tyle że mogę potrzebować do swojej klimy (też jestem na etapie zakładania i próbuję z 2 kompletów coś złożyć :P ).

Edytowane przez Michal_p
Dopisek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I co to za kable ?

Nie tak prosto...

Próbowałeś prześledzić gdzie te przewody idą, najlepiej jak by były zakończone we wtyczkach wpinanych w skrzynkę bezpieczników, łatwiej dojść....choć niektóre instalacje ja omijaja, wtedy to już trzeba nieźle kombinować.

Wszystko możliwe ze nie wszystko jest związane z klimą, zależy jak była instalacja wyjmowana, fachowo czy "jak leci" ?

 

Prześledź wszystkie przewody z panelu, potem z dwóch przekaźników a reszta może okazać sie zbyteczna.

Poszukaj pliku Jacka na temat klimatronika w Passacie 35i i łatwiej będziesz miał dojść z kablami.

 

Znalazłem http://forum.vw-passat.pl/threads/71758-kilka-pytan-dotyczacych-klimatronika-w-b4?p=1387490&viewfull=1#post1387490

 

 

Sprężarka SD709, alternator (oba na paski klinowe), łapa 027260685 i panel climatronica. Mam jeszcze przewody, chłodnice i podwójny wiatrak tyle że mogę potrzebować do swojej klimy (też jestem na etapie zakładania i próbuję z 2 kompletów coś złożyć

Po kompresorze stwierdzam że nie dopasujesz u siebie, paski klinowe a nie rowkowe.

SD709 w dobrym stanie to rarytas, a jeśli masz chłodnicę-skraplacz oryginalny i szczelny to daj znać...

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeleciałem po schematach od b3 i nie widzę tam takich przewodów, miałem kilka wiązek w rękach i też nie kojarzę żeby tam takie przewody czy kostki występowały... Przydałby się dokładniejszy opis, gdzie te kable są, dokąd biegną...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałem

 

od czego do czego te klime wkładasz to passat czy golf???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od czego do czego te klime wkładasz to passat czy golf???

do golfa wkłada klimę od passata. razem z silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do golfa wkłada klimę od passata. razem z silnikiem.

Silnik na pewno ale czy klima też to nie mam pewności czy już nie była, tylko teraz są problemy z elektryką.

Zaznaczam ze moj Golf MK3 1.6 AFT 1996.r. a dawca Passat B3 2.8 VR6 1993.r.
po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie panowie od B3 tylko jest swap silnika z 1.6 AFT na VR6. Climatronic jest ori. od mojego mk3. I właśnie mam problemy z elektryką. Widziałem ze kazdy VR6 z climatroniciem miał dodatkowy czujnik na wężu od wody (ten z bloku silnika do przepustnicy i sciany auta) I 2 czujnik na króćcu od wody. U mnie wczesniej takich czujników nie było a dodam ze klima była sprawna. No i bardzo mnie zastanawia to dlaczego po minucie wyskakuje HE który kabel gdzie żle idzie :/ ?

Edytowane przez KEFRZYSKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się wyjaśniło a climatronicu z golfa 3 nie mam pojęcia jest inny jak w pasku to wiem bo jak miałem wkłądać klimę do caddego to przez chwilę o nim myślałem. Jednak taniej i prościej założyć climatronic z golfa IV i przy nim pozostałem. VR ma dodatkową pompkę obiegową wody i czujniki do niej też znajdują się na wężu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli myślisz ze ta kostka na foto 2 pinowa jest do tego czujnika wody który jest w węzu z tyłu silnika ? Bo wiem ze u mnie ta pompka coś nie działa :/ Czy to powazny problem dla VRa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności