god Zgłoś #1 Napisano 21 Kwietnia 2010 Witam was serdecznie . Jak w tytule autko to passat b4 1.9tdi90km autko generalnie chodzi i odpala bez zarzutu natomias jest tak że przy duzej prędkości czy to na ciepłym czy zimnym silniku potrafi raz lub kilka razy szarpnąć za autkiem pojawia sie mała chmura czarnego dymu poczy jedzie dalej. Sprawdziłem już pompę (wymieniłem na inną działającą w innym aucie które nie ma takiej przypadłości) przepływomierz wporządku żadnych błędów vag nie wykazuje. a żeby to bardziej zobrazować to opiszę moją jazde z Gdańska do Warszawy autkiem wyjechałem na obwodnice i śmigam jakieś 150 km na godzine(autko ciepłe) po czym autko zaczyna szarpać (takie pojedyńcze szarpniecia z kilu sekundowym odstępem ) no to ja mu gaz do dechy a on jeszcze kilka razy szarpie po czym spokuj do samej Warszawy no i radość ale nie na długo bo po kilku dniach problem wraca i znów to samo. Co to może być ? wtryski! sam niewiem może jakaś podpowiedz bo co dwie głowy to nie jedna czekam na info Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2010 nastawnik pompy do czyszczenia. jak na 4 lub 5 biegu potrafi szarpac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2010 filtr paliwa wymieniłeś? ---------- Post added at 18:22 ---------- Previous post was at 18:21 ---------- nastawnik pompy do czyszczenia. jak na 4 lub 5 biegu potrafi szarpac ale wtedy cały czas przy dodawaniu gazu szarpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #4 Napisano 22 Kwietnia 2010 no tak ale początkowo zaczyna lekko a potem to juz całkiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazur123 Zgłoś #5 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam mam podobny problem z szarpaniem tylko ze mi szarpie na 5 biegu i przy 3000obr/min i powyżyej, potem ustaje. Ostatno wycisnąłem z niego 165km/h więcej nie chciał iść może wie kto co silnikowi dolega? Może być to wina pompy lub brudnego nadstawnika? A i dodam jeszcze ze dawno nie wymieniałem filtra powitrza. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misieek86 Zgłoś #6 Napisano 22 Kwietnia 2010 to wymień filtr powietrza to chyba nie majątek i zobaczysz czy pomogło czy nie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2010 Ostatno wycisnąłem z niego 165km/h więcej nie chciał iść może wie kto co silnikowi dolega? podmień sobie z kimś przepływkę powietrza, tuż za filtrem powietrza się znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazur123 Zgłoś #8 Napisano 23 Kwietnia 2010 przepływke wymieniałem z 2 lata temu czy to mozliwe ze juz by sie zuzyła? N75 tez wymieniałem w tym samym czasie wraz z węzykami. A może to przyczyna przycinania sie sztangi przy turbo? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #9 Napisano 23 Kwietnia 2010 ja bym stawiał na n75 a co na to VAG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2010 jak masz pojedyncze szarpnięcia podczas jazdy możesz spróbować wymienić wtrysk sterujący lub podsprawdzać kable idące do niego, czy nie mają gdzieś zniszczonej instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazur123 Zgłoś #11 Napisano 24 Kwietnia 2010 Dziś udało mi sie tylko sprawdzić czy sa jakies błędy w kompie. Miałem tylko 1 bład czujnik od pedała hamulca. I nic innego. A co do N75 to powinno być sprawne jak zadnego błedu mi nie wyłapało. Powymieniam filtry i zobaczymy czy pomoglo. Najwyżej bede musial kiedy dorwac kumpla z laptopem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
god Zgłoś #12 Napisano 24 Kwietnia 2010 Witam was i dziekuje za podpowiedzi mnie również wydaje sie ze to ktoryś z wtrysków nie ma żadnych blędów na vagu więc to chyba nie kabel chyba ze przy jego uszkodzeniu nie ma błedow pompa była wlożona inna i na 100 % sprawna. najgorsze jest to ze przez kilka dni jest ok a potem nagle jeden dzień tragedia co chwile pojedyncze silne szarpnięcie (przerwanie pracy silnika) nie wiem juz jak to opisać by było zrozumiałe napewno nie jest to równomierne poszarpywanie przy konkretnych obrotach. pozdrawiam wszystkich i czekam na pomysly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #13 Napisano 24 Kwietnia 2010 a jak długo jeździłeś z tą podmienioną pompą ?? przepływkę zmienileś 2 lata temu a na jaką ? ORI używka czy Nówką zamiennik ? jakiej firmy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazur123 Zgłoś #14 Napisano 25 Kwietnia 2010 Co do przepływki to mam zamiennik Pierburga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #15 Napisano 25 Kwietnia 2010 chcesz mieć pewność że to nie przepływka to sie podmień z kimś na kilka dni i będziesz wiedział jak nie wiesz co jest przyczyną to pokolei trzeba w drodze eliminacji dojść do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 84 Zgłoś #16 Napisano 28 Kwietnia 2010 a zmieniałeś filtr paliwa i powitrza ???? ja tak tez miałem odłącz wtyczke (od licznika ) jest wpięta do skrzyni biegów i posmigaj troszke bez jej wpinania podłącz po kilku km powinno pomuc ---------- Post added at 19:25 ---------- Previous post was at 19:23 ---------- sprawdz czy masz klemy dobrze przykrecone do aku i wtyczki dookoła silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariok1974 Zgłoś #17 Napisano 30 Kwietnia 2010 hej. mam podobny objaw . około 3000 mam szarpnięcie i tak jak by zanik mocy nie chce wkręcać się na wyższe obroty i nie rozpędza się dalej. Myślę ze to sterowanie turbina albo rozszczelniona puszka turbiny.Ale zobaczę co fachowcy na to:-] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszn Zgłoś #18 Napisano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Ja kolego mam to samo tylko u mnie się to pojawiło po naprawie- uszczelnieniu pompy, jak dojdę co to może być dam znać. Na razie jestem po wymianie filtrów (paliwa i powietrza) czyszczeniu sprawdzaniu wtyków do wszystkich czujników i podłączeniu do kompa i nic tak samo jak u Ciebie jakiś czas spokoju później szarpnięcia. A jest jedna różnica albo przynajmniej ja jej nie zauważyłem u mnie nie dymi jakoś szczególnie jak jet to szarpnięcie. Narazie bez zmian, jedyne co zauwazylem to fakt ze szarpanie pojawia sie jak jest wilgotno- rano, w deszczu. Byc moze sie myle a moze cos w tym jest. Edytowane 9 Maja 2010 przez tomaszn Nie chce pisac 2 watkow pod soba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszn Zgłoś #19 Napisano 20 Maja 2010 Jestem po wizycie w serwisie Bosch, niestety żadnej dokładnej diagnozy nie mam prócz tego że zarówno pompa jak i wszystko co pokazuje komp jest bdb. Jedyne sugestia ze strony serwisu Boscha to korbowod, albo czop korbowodu. Na rozbiorke jestem omówiony za tydzien. Wstepnie zostalem uprzedzony o cenie za dojscie korbowodu za 350 zl + napawa-szlif czy co kolwiek to bedzie. Moje pytanie do bardziej doswiadczonych urzytkownikow. Myslicie ze to moze byc korbowod? Czego wogle sie spodziewac? Od czego mozesz cos takiego powstac- uszkodzenie korbowodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkakrzysztof Zgłoś #20 Napisano 28 Czerwca 2010 Witam opowiem Wam dzisiejsze przygody z passatem 1,9tdi 95r. szarpało mi autem już od dawna,raz wiecej raz mniej.Mechaniory z różnych warsztatów kazali mi wymieniać filtry paliwa, przepływomierz itp dopiero któryś z kolei stwierdził że że to na 100% nastawnik pompy.Znalazłem więc adres (zresztą z tego forum)do gościa fachowca w Ołtarzewie pod Warszawą pojechałem,wyczyścił nastawnik zapłaciłem i do domu,a tu szarpie tak samo .Wracam włożył drugi nastawnik jazda próbna - SZARPIE szlag by to trafił wracam.Zadecydował o wymianie wtryskiwacza.Okazało się że to strzał w 10. Z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat,widać że ma facet pojęcie co robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach