Skocz do zawartości

god

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O god

  • Urodziny 07.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wejherowo

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pomóż nie pouczaj bo nic nie wniosłeś !
  2. Jeśli odpiełeś kostkę to oznacza to ze albo masz zabrudzony nastawnik zbieraja sie w nim opiłki albo Przepływomierz jest na wykończeniu. W tych silnikach nic innego nie pada tylko te dwie rzeczy. I wlaśnie w ten sposób najcześciej dają o sobie znać . Jeśli masz troche chęci to sam wyczyścisz sobie ten nastawnik jest w necie instrukcja z fotkami to naprawde nic trudnego, a to wypięcie jednego kabelka to zadziała na jakiś czas, poza tym gdy ja wypiełem kabelek autko zaczeło palic wiecej. więc nie polecam ( owy kabelek to ten sam który idzie do kompa i predkościomierza trzeba go wypiąć z komputera SZCZERZE NIE POLECAM) A co do mojego przypadku to miałem kompa 6 bitowego w którym czesto po wirusie wychodza takie rzeczy jak poszarpywanie wiem co mówię, wymieniłem na kompa od seata z silnikiem vw z roku 1998 komp 16bit dorzuciłem wirusika i ZERO SZARPANIA dziasiaj auto śmiga aż miło Pozdrawiam god 1. dlaczego akurat do niego?? Bo chętnie pomogę!!!:dobrze zamiast pisać bzd.......
  3. Witam was i dziekuje za podpowiedzi mnie również wydaje sie ze to ktoryś z wtrysków nie ma żadnych blędów na vagu więc to chyba nie kabel chyba ze przy jego uszkodzeniu nie ma błedow pompa była wlożona inna i na 100 % sprawna. najgorsze jest to ze przez kilka dni jest ok a potem nagle jeden dzień tragedia co chwile pojedyncze silne szarpnięcie (przerwanie pracy silnika) nie wiem juz jak to opisać by było zrozumiałe napewno nie jest to równomierne poszarpywanie przy konkretnych obrotach. pozdrawiam wszystkich i czekam na pomysly.
  4. Witam was serdecznie . Jak w tytule autko to passat b4 1.9tdi90km autko generalnie chodzi i odpala bez zarzutu natomias jest tak że przy duzej prędkości czy to na ciepłym czy zimnym silniku potrafi raz lub kilka razy szarpnąć za autkiem pojawia sie mała chmura czarnego dymu poczy jedzie dalej. Sprawdziłem już pompę (wymieniłem na inną działającą w innym aucie które nie ma takiej przypadłości) przepływomierz wporządku żadnych błędów vag nie wykazuje. a żeby to bardziej zobrazować to opiszę moją jazde z Gdańska do Warszawy autkiem wyjechałem na obwodnice i śmigam jakieś 150 km na godzine(autko ciepłe) po czym autko zaczyna szarpać (takie pojedyńcze szarpniecia z kilu sekundowym odstępem ) no to ja mu gaz do dechy a on jeszcze kilka razy szarpie po czym spokuj do samej Warszawy no i radość ale nie na długo bo po kilku dniach problem wraca i znów to samo. Co to może być ? wtryski! sam niewiem może jakaś podpowiedz bo co dwie głowy to nie jedna czekam na info Pozdrawiam
  5. Co jest przyczyna tego ze autko mi rozłancza silnik przy 4000tyś obr i potem przez chwile nie moge go odpalić zachowuje sie tak jak by nie było kompresji sprawdzałem cisnienie oleju jest ok jak odłącze rure od turbinu i niema tym samym doładowania to niema tego efektu. próbowałem ustawić mniejsze doładowanie ale to nic nie daje czy moze to robić zaworek n75 .Nadmienie tylmo ze dzieje sie tak jak jest zimny potem juz tego nierobi
  6. No wiec tak po pierwsze to nalezy co jakiś czas uzywać zamka w dzwiach bo wtedy sa właśnie takie sytuacje ja zrobił bym tak jesli masz prostownik to w pompie masz jedną kostke a pompa znajduje sie po prawej stronie w bagazniku w kostce sza dwa grubsze przewody jeden czerwono chyba biały albo cały czerwony to + drugi brązowy-masa obierz delikatnie te dwa przewody i podłącz do nich prostownik pompa dostanie zasilanie . Bedzie ci potrzebny jeszcze próbnik którego zabke musisz podłączyć do masy a próbnikiem dotykaj pozostałe przewody w kostce napewno nic nie popsujesz a pompa powinna sie otworzy jeśli by nie zadziałało to sprawdz plusem czyli zabka do plusa i jak wyzej musi sie otworzyć . Wcześniej wypadało by sprawdzić próbnikiem czy pompa ma zasilanie bo moze faktycznie aku nie paadło.jesli zasilanie jest to sprawdzaj tylko tym próbnikiem jesli sie pojarała elektryka to do pompy wchodzi jeden wezyk mozna w niego pompka wcisnać troche cisnienia to moze zamki pujda w góre. No wiec to tak na szybko mam nadzieje ze pomogłem. Pozdrawiam
  7. Jesli szarpie po czyszczenieu to są dwie wersje pierwszy to ze zle jest nastawnik ustawiony do tego odpowiedni sprzet a druga zecz to przepływka sprawdz ja na jakimś szrocie podkładając jakąś inną i nie poddawaj sie przy jednej podmianie bo te ze szrotu mogą być na wykończeniu jak twoja jeśli to ona.
  8. Jeśli twoje auto szarpie przy lekkim przyspieszaniu na wysokich biegach(4 i 5) a po odłączeniu kostki czujnika predkości auta problem całkowicie zanika znalazłem sposób który nie jest naprawą tylko można to tak nazwać oszukaniem komputera i tu troche teorii. Dlaczego auto przestaje szarpać przy odłączonym czyjniku przedkości auta bo wtedy komputer przestawia sie na fabryczne ustawienia czyli takie jakie według jego charakterystki powinny być i tu cała filozofia. I wszystko było by ok gdyby po odłączeniu tej kostki działał predkościomierz i MFA ale niestety tak niejest. I tu znalazłem na to sposób mianowicie przewód z predkościąq obrotową auta idzie najpierw do licznika a potem z licznika do ECU i tu wystarczy znać kolor przewodu lub numer pinu kostki ECU. Wystarczy ze go odłączymy i problem mamy za sobą(i tu nadmieni ze nie jest to naprawa tylko oszukanie komputera i zmuszenie do pracy na ustwieniach fabrycznych ) jestem posiadaczem takiego auta i borykałem sie z problemem szrpania przez długi czas i tu historia sprawdzeniu nastawnika pompy i jego wyczyszczeniu, sprawdzeniu wtrysków w serwisie boscha i ustawieniu ich ciśnień i informacji ze nic im nie dolega , po wymianie przepływomierza na nowy orginalny I sprawny , po sprawdzeniu wszelkich ustawień typu kont wyprzedzenia wtrysku dawka paliwa, sprawdzeniu zaworka n75, sprawdzeniu czujnika predkości obrotowej wału,sprawdzeniu ciśnienia poszczególnych cylindrów ,sprawdzeniu turbiny i tu chyba koniec poddałem sie. dopiero odłączenie pinu o numerze 43 i kolorze przewodu niebiesko białego auto przestało szarpać. Nadmienie tylko ze przy odłączeniu tego przewodu MFA dział czyli pokazuje wszystkie dane predkościomierz działa autko nie straciło na mocy nie dymi w moim przypadku nawet po wymianie softu, odpala bez zmian czyli zachowuje sie bez zmian poza dwiema informacjami nie mającymi wpływu na komfort jazdy czyli błąd czyjnka predkości auta oraz braku przedkości obrotowej przy sprawdzaniu przez złącze obd podczas jazdy i na tym koniec. Osoby posiadające TEMPOMAT po odłączeniu przewodu jak wyzej tempomat przestanie działać wszystki inne funkcje pozostaną tak ja były. Mam nadzieje ze komuś ten obszerny temat pomoze chociażby czasowo aż któraś z mądrych głów nie wymyśli prawdziewego powodu tego uporczywego szarpania Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz przypominam ze nie jest to naprawa tylko oszukanie komputera które cały czas testuje na własnym aucie .DOdam jeszcze ze chodzi tu o auta 1.9Tdi silniki 1Z i AFN z wyczyszczonym uprzednio nastawnikiem co niepomogło
  9. rozumiem ze wtedy pomorze wymiana sprzegła
  10. a więc wygląda to tak ze przy spokojnym rozpedzaniu auta w przedzaiale 1500 do 2000 samochód poszarpuje gdy dodam wiecej gazu jest to praktycznie nieodczuwalne i tak wystepuje to bardzo słabo na 3 biegu na 4 srednio a na 5 jest najgorzej bo aż do 85km\h potem zanika ---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:40 ---------- wystepuje gdy spokojnie rozpedzam auto jak robie to energicznie to jest ok ale to dla tego ze omijam ten zakres obrotów. aha zauwazyłem ze zanika wtedy gdy załancza sie turbo tak jak by miał za mało powietrza ale to tylko moje gdybanie
  11. Wiem ze jest to temat jak ich wiele ale ja w moim przypadku już zrobiłem chyba wszystko. A wiec tak wymieniony został przepływomierz na nowy oryginalny bo szarpało jak w tytule i uspokoiło sie na tyle ze praktycznie trzebabyło sie mocno wczuwać żeby odczuć szarpanie potem przyszedł czas na wirusa (zmiana softu) i znów sie zaczeło wtryski sprawdzone nastawnik czyściutki zero błędów a on szarpie po odłączeniu czyjnika przedkościomierza na skrzyni zero szarpania i tak sie z tym problemem borykam! Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę śmiało pisać wiem ze z mojej wypowiedzi wynika ze to zły najprawdopodobniej soft ale wolałbym sie przekonać , bo jeśli mnie pamięć nie myli to przed zmianą softu a po wymianie przepływomierza szarpanie było tylko ze było ono w bardzo małym zakresie wiec to chyba nie soft. a i jeszcze jedno autko jak sie nagrzeje do 90 stopni to przy ruszaniu szarpie wrazenie jak by sprzęgło nierówno trzymało. poza tym autko ładnie sie zbiera turbo dmucha egr działa prawidłowo, dawka paliwa prawidłowa , kąt wtrysku prawidłowy , wtryski sprawdzone wyregulowane, i brak jakichkolwiek błędów I to już chyba wszystko proszę o pomoc ---------- Post added at 13:52 ---------- Previous post was at 13:42 ---------- Przyszła mi jeszcze jedna opcja oszukania tego problemu (nie naprawy) chodzi mi tu o przewód z czujnika predkości czy ma ktoś może opis który to pin lub kolor przewodu mój passat to 1.9tdi 1996 classic line czyli klima, tempomat, skury,pełna elektryka, srebrne zegary. Zastanawiam sie tylko czy po odłączeniu tego przewodu bedzie działał tempomat. Pozdrawiam I prosze o pomoc ps ma ktoś moze rozpiske przewodów wchodzących do komputera silnik 1Z 1.9tdi 1996rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności