Bartonero Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2010 Czy w B6 jest coś takiego , że jak się nagle hamuje to włączają się światła awaryjne. Wydaje mi się że gdzieś o tym czytałem a na forum nie znalazłem. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2010 jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartonero Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2010 Jeśli jest takie coś to kiedy to powinno się włączyć. Wczoraj hamowałem mniej więcej z prędkości ok 60 km i nie zapaliło mi się nic na desce rozdzielczej. Chyba że jest to "ukryte" i zapalają się światła bez powiadomienia kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #4 Napisano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Ja mialem pare sytuacji i wlaczalo sie jak przyspieszalem i nagle ostro hamowalem. Wtedy swieca wlaczaja sie światła awaryjne i widzisz to na desce i na konsoli srodkowej na przycisku do wlaczania awaryjnych. A i wylaczasz to naciskajac na przycisk awaryjnych. Edytowane 27 Lutego 2012 przez r1u0d2y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2010 jest parametr w kodowaniu na module elektryki Byte 17 Bit 0 Ermergency Brake Flash Light active możesz mieć to odznaczone i dlatego nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #6 Napisano 12 Kwietnia 2010 u mnie przy nagłym hamowaniu włączyły sie awaryjne. W momencie odpuszczenia troche hamulca (dalej hamowałem, ale już łagodniej) zgasły same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #7 Napisano 12 Kwietnia 2010 u mnie włączają się jak ostro hamuję a prędkość miałem powyżej 60 km/h a ten system nazywa się chyba BA wspomaganie hamowania i włączenie świateł awaryjnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2010 Dokladnie to BAS Brake Assist System, wlaczaja sie jak system rozpozna ze jest to hamowanie awaryjne, wtedy komputer hamuej pelna sila, wlaczaja sie awaryjne ktore gasna po ruszeniu samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartonero Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2010 Dzięki za przybliżenie tematu, sprawdze czy to działa. Ciekawe czy jak pojade na serwis czy włączą to za darmo czy będą chcieli za to kasę. W sumie to powinno być włączone jako standard ale sprawdzę najpierw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2010 Ciekawe czy jak pojade na serwis czy włączą to za darmo czy będą chcieli za to kasę. oni za wszystko wołają kasę za zmianę języka w komputerze chcieli około 100 wariaty jedne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stary Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2010 To może ja wtrącę jeszcze moja spostrzeżenie zdarzylo mi sie raz hamowac bardzo gwaltownie jadac powyzej 60km/h i zapaliły mi się również światła awaryjne kolejne hamowanie o podobnej sile nie spowodowało tego dlaczego? Hamowania różniły się od siebie tym ze za pierwszym razem samochód wpadł w poślizg. A i usłyszałem krotki sygnał dźwiękowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2010 To czy swiatelka sie zapala czy nie zalezne jest od momentu bezwladnosci. Czujnik znajduje sie razem z czujnikiem Airbagu. Po prostu raz hamowales za slabo ( poslizg ) - co zmniejszylo moment bezwl.:glaszcze, a raz mocniej. Jedz na pusta droge i zachamuj ze 100, pedal do konca w podloge, napewno sie zapala :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #13 Napisano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) To sobie moza właczyc w J519 Bordnetz w długim kodowaniu. Moje auto nie mialo w standardzie tego włączonego. Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #14 Napisano 17 Kwietnia 2010 za my-gti: This feature can be turned on and off in Vagcom/VCDS using Byte 17 Bit 0. For the lights to flash the following parameters must be met Deaceleration has to be higher then 7m/s² and for a duration longer then 700ms or the ABS must be active for more then 2 seconds. Once one or both of these requirements are met the indicator lights will flash until until the paramters are no longer met. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stary Zgłoś #15 Napisano 17 Kwietnia 2010 Dzieki turbojajko sprawdze sobie w wolnej chwili jestem nowy ale widze ze warto tu zagladac mozna wymienic i dowiedziec sie ciekawych rzeczy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartonero Zgłoś #16 Napisano 19 Kwietnia 2010 Sprawdziłem i jednak działają. Dałem po cheblach z około 80 km aż do włączenia ABS-u i po chwili się zapaliły. Jak odpuściłem hamulec to śweiciły jeszcze około 5 sek i się wyłączyły. Jednak działają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #17 Napisano 13 Czerwca 2010 A jest jeszcze inna mozliwosc sprawdzenia czy swiatla awaryjne wlaczaja sie podczas gwaltownego hamowania ,poza ciskaniem chebla ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #18 Napisano 13 Czerwca 2010 W sumie dobrze o tym wiedzieć. Przydatne jak czasami grzeje, jest korek czy zwężenie na banie, auta stoją depne i da znać innym. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #19 Napisano 13 Czerwca 2010 W sumie dobrze o tym wiedzieć. Przydatne jak czasami grzeje, jest korek czy zwężenie na banie, auta stoją depne i da znać innym. Dzieki Raczej jest to do tego by inni widzieli ze masz kryzysowe hamowanie , wtedy raczej sam awaryjnych nie bedziesz mial czasu wlaczyc . Ale jak jest korek to sam wlaczysz, chyba ze bedziesz zaskoczony ,to awaryjne ostrzega innych o ile odleglosc zachowaja za toba . Tak mi sie wydaje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #20 Napisano 13 Czerwca 2010 Raczej jest to do tego by inni widzieli ze masz kryzysowe hamowanie , wtedy raczej sam awaryjnych nie bedziesz mial czasu wlaczyc Racja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach