Skocz do zawartości
aneta25

Klima dziala dobrze tylko podczas jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

Zauwazylam dzisiaj, ze klimatyzacja dziala dobrze tylko podczas jazdy, na postoju chlodzi srednio. Po podlaczeniu do komputera, temp z kratek srodkowego nawiewu wynosila 14 oC. Bylam w serwisie, powiedzieli, ze filterek do wymiany ok 50zl + nabicie 150 ale nie daja gwarancji ze sie poprawi. Czy ktos mial podobny problemik, ze klima dzialala dobrze podczas jazdy, a na postoju tak sobie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A działa wentylator klimy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dziala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak dziala :)
robilas samo diagnosytke klimatronica ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, 444 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widać skąd jesteś ale jest w Łodzi dobry serwis klimy, który ma duże zniżki dla forumowiczów, jest w dziale polecam, na ul. opalowa. A pracuje tam nasz forumowicz darko1. Może zapytaj na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem z okolic waw, do lodzi troszke mam :|

Koledzy a napiszceie mi, czy w fl'kach jest tak jak w wersji przed liftem, ze ten gruby przewod w podszybiu ma byc zimny, bo u mnie jest na odwrot tzn gruby ma normalna temp a cienki jest lodowaty.

wojtek a jak mam sprawdzic, czy kompresor jest sprawny ? skoro klima dziala podczas jazdy to chyba jest sprawny ?Nie wiem rowniez czy mam nabita klime, bo nie wiem jak to sprawdzic :)

Edytowane przez aneta25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem z okolic waw, do lodzi troszke mam :|

Koledzy a napiszceie mi, czy w fl'kach jest tak jak w wersji przed liftem, ze ten gruby przewod w podszybiu ma byc zimny, bo u mnie jest na odwrot tzn gruby ma normalna temp a cienki jest lodowaty.

wojtek a jak mam sprawdzic, czy kompresor jest sprawny ? skoro klima dziala podczas jazdy to chyba jest sprawny ?Nie wiem rowniez czy mam nabita klime, bo nie wiem jak to sprawdzic :)

Klimatyzacja - dobry warsztat specjalistyczny w Warszawie moze popatrz na ten temat i podjedz do kogos ciezko zrobic cos na odleglosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem z okolic waw, do lodzi troszke mam :|

Koledzy a napiszceie mi, czy w fl'kach jest tak jak w wersji przed liftem, ze ten gruby przewod w podszybiu ma byc zimny, bo u mnie jest na odwrot tzn gruby ma normalna temp a cienki jest lodowaty.

wojtek a jak mam sprawdzic, czy kompresor jest sprawny ? skoro klima dziala podczas jazdy to chyba jest sprawny ?Nie wiem rowniez czy mam nabita klime, bo nie wiem jak to sprawdzic :)

 

W fl'kach, w wersji przed liftem jak i w kazdym innym samochodzie jest tak ze strona niskiego cisnienia (gruby przewod) bedzie chlodniejsza od strony wysokiego cisnienia (cienszy przewod). Masz problem z cisnieniami i przyczyn moze byc wiele - od niskiego stanu czynnika, poprzez zapchana dysze rozprezna, osuszacz do wymiany, jakakolwiek inna niedroznosc w ukladzie, az po awarie kompresora. Autotest climatronica takich rzeczy nie wykaze a z nawiewow wciaz bedzie lecialo cieple powietrze.

 

Musisz pojechac do dobrego serwisu specjalizujacego sie w naprawach klimatyzacji bo tutaj mozemy Ci ewentualnie podsunac kilka pomyslow ale sama pod domem i tak niewiele zdzialasz. Niedaleko Auchan w Piasecznie jest dobry punkt, zajmuja sie tylko i wylacznie klimatyzacja, ja mialem podobne problemy i wywalilem kupe kasy na roznych "szpecow" zanim w koncu trafilem do nich i mi pomogli:

http://www.klimacar.pl/kontakt.html

 

Nie wiem czy to daleko dla Ciebie ale warto sie tam przejechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
strona niskiego cisnienia (gruby przewod) bedzie chlodniejsza od strony wysokiego cisnienia (cienszy przewod).

 

u mnie wygląda to tak:

 

climakopia.jpg

 

 

Cienki przewód od zaworu rozprężnego (??) w stronę parownika jest lodowaty, grubszy przewód jest normalnej temperatury. Czy tak powinno być ?

Czy w paskach mamy dyszę, czy zawór rozprężny ?

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=122970#post122970

tutaj też ktoś pisał, że cienka jest zimniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cienki przewód od zaworu rozprężnego (??) w stronę parownika jest lodowaty, grubszy przewód jest normalnej temperatury. Czy tak powinno być ?

Czy w paskach mamy dyszę, czy zawór rozprężny ?

Cienka rurka jest zimna wynika to z rozprężania czynnika chłodzącego za zaworem rozprężnym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja pomylilem rurki, moj blad :)

Ta za zaworem rozpreznym, czyli cienka bedzie zimna, kmalinek ma racje.

 

Dysza = zawor, roznie to ludzie sobie nazywaja, funkcja ta sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem identycznie, winny był uszkodzony wentylator od klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności