papencjusz Zgłoś #21 Napisano 23 Marca 2010 Kolega gazu nie ma. Co do katalizatora to nie wiem w jakim jest stanie, ale jesienią robiłem przegląd i spaliny były ok, pozatym jak sprawdzić stan? Co do gazu, to czuć go w kabinie na postoju, noi podobnie jak u kolegi Piotra, też lubi czasem się zawiesić dokładnie na 2tyś obr:), tyle że na benzynie też, ale rzadziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #22 Napisano 23 Marca 2010 Napisał Thorunczyk Zobacz postKolankiem doprowadzającym rozprężony gaz do modułu wtrysku tylko jak to sprawdzić, bo jakoś nie mam pomysła.. Psiknąć na to Plaka albo WD40 na chodzącym silniku. Jak się lekko podniosą obroty to znaczy że tam jest nieszczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #23 Napisano 23 Marca 2010 Ja u siebie w piątek wywaliłem mikser od gazu i zamontowałem blosa - to dopiero odmuliło silnik :kumple . Efekt - ożył zarówno na gazie jak i na benzynie, więc ,,zamulatorem,, może też być instalacja gazowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #24 Napisano 23 Marca 2010 aa zapominałem. u mnie zauważyłem ze jak odkręcę korek wlewu oleju silnik słabnie. powinno tak byś czy coś jest nie tak?? Tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #25 Napisano 23 Marca 2010 na analizatorze nie sprawdzisz kata - jak bedzie zabity(przytkany) to będzie muliło auto (dusiło wydech) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #26 Napisano 23 Marca 2010 Marcin, na benzynie też mół. Nic najpierw sprawdze to ciśnienie, bo to podobno bardzo ważne, tak gugle piszą, noi zobaczymy co wyjdzie. A jeszcze was zapytam, bo nigdy tego nie robiłem, ale jak takie badanie ma wyglądać, coby mnie nie zrobił w h... /Edit/ A ten katalizator można jakąś szczotką wyczyścić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #27 Napisano 23 Marca 2010 Wykręcasz świece, odłączasz halla aby nie dawkował paliwa, sprzęgło i gaz w podłodze, przykładasz manometr do odpowiedniego cylindra i kręcisz rozrusznikiem - po ok. czterech obrotach wału powinno pokazywać żądane ciśnienie i tak dla każdego gara. Prawidłowych wartości dla tego silnika nie pamiętam ale to coś między 10-14bar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #28 Napisano 23 Marca 2010 Marcin, na benzynie też mół. Nic najpierw sprawdze to ciśnienie, bo to podobno bardzo ważne, tak gugle piszą, noi zobaczymy co wyjdzie. A jeszcze was zapytam, bo nigdy tego nie robiłem, ale jak takie badanie ma wyglądać, coby mnie nie zrobił w h... /Edit/ A ten katalizator można jakąś szczotką wyczyścić? patrzac na rocznik auta sprobuj najpierw katalizatora sie pozbyc wykrec go i przebij rura z odpowiednia srednica daje 99 procent ze auto dostanie kopa masz 18 letnie auto nie sadze by ktos cos robil wczesniej z nim zostaw koniecznie puszke bo na przegladzie bedziesz mial spokuj a kto bedzie wiedzial ze rura w srodku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John3005 Zgłoś #29 Napisano 23 Marca 2010 U mnie w 115km a czuje się jak bym miał 90 też nie wiem co jest grane. Mam też taką dziwna dolegliwośc że jak powoli wciskam pedał gazu to przy 1500obr pedał wciskam jakieś 0,5cm w dół a obroty zostają takie same. Co to moze być??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #30 Napisano 23 Marca 2010 kata od razu nie ma co próć :debil, spojrzeć pod światło czy jest widoczny gołym okiem przelot przez tą siateczkę - jak jest to kat zostaje, jak nie to wtedy próć lub kupić tłumik zastępczy za niego (są na allegro) i nie ma wtedy problemu z dodatkowym hałasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #31 Napisano 23 Marca 2010 A ten katalizator można jakąś szczotką wyczyścić? Nie. Można go tylko wytłuc jeśli się zapcha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #32 Napisano 29 Marca 2010 Chciałbym odświeżyć nieco temat. Dziś byłem u mechanika zmierzyć sprężanie silnika, w miejsce świec wkręcił jakis licznik na wężyku i wyszło tak licząc od akumulatora: 1. 8,6 2. 8,4 3. 12,6 4. 11,2. Nadmieniam że silnik od wymiany do wymiany bierze około 1,5L oleju. Czy taki wynik ma wpływ na wysokie spalanie gazu/ benzyny? Co to oznacza dokładnie? Muszę coś naprawiać, czy mogę tak jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #33 Napisano 29 Marca 2010 Nadmieniam że silnik od wymiany do wymiany bierze około 1,5L oleju. To bardzo dużo. Mi brał 0,3L max. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie na dwóch sąsiadujących cylindrach to być może uszkodzona jest także uszczelka pod głowicą. Trzeba przeprowadzić próbę olejową. Pisałem o tym już dziś na forum jak to się robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #34 Napisano 29 Marca 2010 Facet mi powiedział że nie trzeba robić cisnienia oleju, bo gdyby było lipne kontrolka by się paliła, nie wiem nie znam się na tym. Powiedział że do roboty zawory, jak dobrze pójdzie to tylko szlifowanie, jakaś płaszczyzna głowicy, uszczelka, uszczelniacze zaworów i za wszytsko mi powiedział około 5stówek z częściami. Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #35 Napisano 29 Marca 2010 probe olejowa robi sie po to by sprawdzic czy poszly pierscienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #36 Napisano 31 Marca 2010 Pierścieni robić nie trzeba. Mam jeszcze kilka pytań. Czy muszę konieczne robić silnik? Czy jazda ze słabym ciśnieniem na 2 cylindrach może wywołać jakieś katastrofalne skutki dla silnika? Czy robiąc zawory muszę wymienić ssące i wydechowe czy szlifowanie wystarczy? Jaka uszczelka jest do tego silnika, gdyż w sklepie facet powiedział że są 2 jedna za 75zł druga za 45zł, różnią się grubością o około 0,6mm i jakimś wypełnieniem wokół 2 otworów noi poco robić płaszczyznę głowicy, acha jeszcze czy przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów? koszt niewielki 2zł za sztkę,a pytam bo niebardzo się znam a niechciałbym żeby mechanik niepotrzebnie mnie skroił z kasy. Co do brania oleju, to niby jest w normie, a stosuję Lotos półsyntetyk, czy to dobry olej? Cena za wszystko z jego częściami to około 500zł to dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #37 Napisano 31 Marca 2010 Czy muszę konieczne robić silnik? nie musisz, możesz tak jeżdzić lub też możesz kupić drugi silnik na podmiankę, takie ja twój bez osprzętu to chodzą po 300plnCzy jazda ze słabym ciśnieniem na 2 cylindrach może wywołać jakieś katastrofalne skutki dla silnika? oprucz muła pod maską i gorszego odpalania to raczej nic się nie stanie Czy robiąc zawory muszę wymienić ssące i wydechowe czy szlifowanie wystarczy? jeżeli nie sa uszkodzone to szlifowanie wystarczy noi poco robić płaszczyznę głowicy, mogła się troche zniekształcić cha jeszcze czy przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów? koszt niewielki 2zł za sztkę warto Co do brania oleju, to niby jest w normie, a stosuję Lotos półsyntetyk, czy to dobry olej? nie, w sumie to chyba lotos jest najgorszy z możliwych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #38 Napisano 31 Marca 2010 z tego co mowił znajomy gazownik to blos nie daje duzej roznicy przy monowtrysku, ale widze ze kolega zadowolony.. tez mam cholernie mułowaty motor .. 120-130 i mam koniec, ledwo co przyspiesza;/ łacznik metalowo-gumowy wymienilem pod monowtryskiem lecz to nic nie dało, swiece, przewody, kopułke, palec mam nowe. wydech jest troche w ciezkim stanie ale teraz po swietach mam zamiar sie za niego zabrac.. co moze byc jesze tego przyczyna? jezdziłem na regulacje gazu, regulacja zapłonu tez nie przynosi efektów, juz sam nie wiem co sie z tym autem dzieje .. jakies pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #39 Napisano 31 Marca 2010 z tego co mowił znajomy gazownik to blos nie daje duzej roznicy przy monowtrysku, ale widze ze kolega zadowolony.. tez mam cholernie mułowaty motor .. 120-130 i mam koniec, ledwo co przyspiesza;/ łacznik metalowo-gumowy wymienilem pod monowtryskiem lecz to nic nie dało, swiece, przewody, kopułke, palec mam nowe. wydech jest troche w ciezkim stanie ale teraz po swietach mam zamiar sie za niego zabrac.. co moze byc jesze tego przyczyna? jezdziłem na regulacje gazu, regulacja zapłonu tez nie przynosi efektów, juz sam nie wiem co sie z tym autem dzieje .. jakies pomysły ? Może wydać się to głupie ale zrób reset kompa(odłączasz minusową klemę na noc, a następnego dnia uruchamiasz silnik bez obciążenia czyli wyłączasz światła, radio, wsio i nie dotykając gazu zostawiasz tak aż się auto zagrzeje i włączy wentylator. Oczywiście to wszystko na benie). Nie wiem jak w Twoim przypadku i silniku ale w moim 2E o dziwo po takim "kasowaniu" auto odżyło i zwijało asfalt jak wcześniej zanim zmieniłem aku i nie zrobiłem tej procedury Wiem, że to raczej nie prawdopodobne ale u mnie zadziałało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #40 Napisano 31 Marca 2010 jakies pomysły ? A oporności czujnika temp. sinika. na sterownik to kolega pomierzył... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach