Skocz do zawartości

John3005

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O John3005

  • Urodziny 30.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Garwolin

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1994
  1. No ale tam z góry jak zaglądałem to tam nic nie widać i trudno co kolwiek zobaczyć. Czy jej wykręcenie jest problemowe?
  2. Przewody to maja z 10tys na lpg zrobiłem od założenia 15 tyś a jak kupiłem zrobiłem ok 20tys świec kopułki ani palca nie wymieniałem tylko przewody
  3. Witam w zimę wymieniłem przepływomierz i wszystko było fajnie. Ale zimą to nie cisnołem autka. A teraz gdy jest suchutko nawet jak chce pocisnąć to nie mam czym bo moje 115km zachowuje się jak 75. Samochód niby się wkreca ale wolno no i dużo pali ok 2-3 litry więcej niż normalnie. A przy ok 1500obr gdy powoli wciskam pedał gaz to obroty się nie zwiększają a pedał idzie jakieś 0,5 cm w dół. Restartowałem kompa wymieniłem filtr powietrza i filterek gazu i nic. Wykręcałem swiece i jest taki biały osad na elektrodach możę to wina świec?
  4. Mój 2e 115km na lpg średnio 11,5l /100km
  5. John3005

    Sonda lambda

    A jak można odłączyć sonde w 2e gdzie jest ta wtyczka i sonda bo nie mogę znaleźć a możliwe ze mam uszkodzoną??
  6. John3005

    Klamka??

    Ja też od kierowcy wymieniłem ale pp i lt Też trudno się otwiera i nie wiem czy można coś te podregulować czy wymieniać na nowe?
  7. U mnie w 115km a czuje się jak bym miał 90 też nie wiem co jest grane. Mam też taką dziwna dolegliwośc że jak powoli wciskam pedał gazu to przy 1500obr pedał wciskam jakieś 0,5cm w dół a obroty zostają takie same. Co to moze być???
  8. Może ktos i mi poradzi coś na dolegliwości z moim b4. Otóż w zimę padł i przepływomierz no i wsadziłem drugi używany wszystko było pieknie no bo i w zimie nie dusiłem go. Ale teraz jak zaczołem go pociskać to się zdziwiłe ze ta wskazówka szybkości tak wolno rośnie. Myśle sobie co jest no i wymieniłem filterek powietrza. pojechałem do gazwownika żęby zerknoł może coś z lpg no i wymienił wilterek i porególował go zwiekszał dawke i to samo. Na benzynie też jest słaby. Co to może być????????
  9. A wtyczka pasuje? A jak wstawileś ten oplowski przepływomierz to cos regulowałeś czy bylo w miarę dobrze samochod idzie jak potrzeba i nie pali za dużo?
  10. Przepływka padła jest to passat b4 z silnikiem 2e 115km. W okolicy nie mogę dostac takiej pzrepływki a jak patrzyłem na allegro to sa bardzo drogie. Czy moze można założyć jakąś inną tańsza przepływke lub naprawić starą???
  11. A bardzo trzeba przerabiać bo taki przepływomierz faktycznie jest 4 razy tanszy a wtyczka bedzie pasowac?
  12. Bez różnicy czy silnik zimny czy ciepły jak ciepły to przynajmniej przy odpaleniu nie gaśnie a jak zimny to sekunda i gaśnie dopiero z 2 razem odpala na dobre. ---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 21:03 ---------- obroty na jałowym to niecałe 900 i zawsze odpalam na benzynie i przegazówa i na lpg no teraz to przełącznikiem bo na lpg to przy 3tys się przełącza a tyle na benzynie nie uzyskuje. ---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:05 ---------- A co do tyj klapy to nie wiem a jak to powinno wyglądać i jak sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności