Byku21 Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2010 czy da się przełożyć silnik AFN z passata B4 do B5?????czy da się to jakoś przerobić???ja mam poprzecznie montowany,a tam jest wzdłużnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #2 Napisano 17 Marca 2010 AFN z b5 do b3 się daje więc pewnie z B4 do B5 też się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2010 da sie tylko skrzynia inna musi być i pewnie mocowania ma w innych miejscach. hmm chyba latwiej znalezc motor od b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur27 Zgłoś #4 Napisano 20 Marca 2010 dokładnie dużo przeróbek się z tym wiąże to samo będzie z elektryką . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2010 Jeżeli silnik jest taki sam (AFN), to zadnych kłopotów nie będzie. Przecież nie przekłada osprzetu, więc zadnej elektryki, ani elektroniki też nie = nie powinno być żadnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #6 Napisano 21 Marca 2010 Sprawdz najpierw co z pompą wody i całą podstawą pod alternator bo b4 a b5 mają zupełnie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian44_44 Zgłoś #7 Napisano 26 Marca 2010 a czy da sie przełożyć 1.9TDI 90Konny AHU na 1.9TDI 110koni bez żadnych przeróbek? bo obecny 90konny jest już chyba na wykończeniu olej ucieka mu wszędzie turbo nie działa itd. Z góry dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #8 Napisano 26 Marca 2010 Bez przeróbek?Co masz na myśli? Najlepiej żeby silnik (110) był też od paska b5 lub audi a4 no i wiadomo w tym przypadku musi być ze sterownikiem i trochę przeróby z podciśnieniem(sterowanie turbo). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian44_44 Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2010 oczywiście silnik od b5. chodzi o to by pasował na wszystkie uchwyty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motoamator Zgłoś #10 Napisano 27 Marca 2010 Moim zdaniem takie przekładki w dzisiejszych czasach nie mają sensu z punktu widzenia ekonomicznego (co najwyzej wymiana silnika na identyczny). Ja to kiedyś przerabiałem, niby teoretycznie (prawie) wszystko pasuje, ale jest mnóstwo kłopotów z osprzętem. Oczywiście jeśli ktoś ma odpowiednie warunki garażowe, umiejętności i chęci - to absolutnie nie zniechęcam, ale żeby to zlecać to raczej nie warto, później efekt gorszy niż w trochę już zapomnianych (na szczęście) składakach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mixsio Zgłoś #11 Napisano 27 Marca 2010 Witam wszystkich, a ja mam pytanko podobne co muszę przerobić i w jakie części się zaopatrzyć przy przekładce silnika z passata 1.9 TDi (AFN, 110km) do passata b3 który miał silnik 1.9 TD (AAZ, 75km) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOLABOR43 Zgłoś #12 Napisano 27 Marca 2010 Nie wiem dokładnie jak jest z AfN-em ale robiłem przekładkę w b3 z AAz na 1z , też TDi i tam poza silnikiem musisz mieć najlepiej całą wiązkę elektryczną , , oczywiście sterownik silnika , pedały , kml. osprzęt , intercooler i skrzynię biegów . Myślę ,że chcąc myśleć o takiej robocie koniecznie poszukaj kompletnego rozbitka . Mocno Ci to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach