Skocz do zawartości

KOLABOR43

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O KOLABOR43

  • Urodziny 05.04.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  1. uważaj przy demontażu linek. Bardzo łatwo uszkodzić ich mocowanie. z tego też powodu jak już stwierdzisz że musisz kupić nowy panel , dokładnie go oglądaj . 90% paneli na szrotach ma uszkodzone mocowania linek.
  2. Dziękuję za wypowiedzi w temacie. Wojta trafiłeś . Wiele żeczy widziałem ale o tym że stare przewody mogą być przyczyną blokowania hamulców to nawet nie myślałem. Wymieniłem je i jest Ok
  3. rzeczywiscie , odpowietrzajac układ nie miałem właczonego zapłonu. To powazny bład?
  4. a nie jest to dziwne ze obydwa koła naraz? tak sobie kombinuje ze moze pompa hamlcowa
  5. Proszę o rade gdzie szukac przyczyny blokowania kół /przednich/. po przejechaniu około 10 km pedał hamulca staje sie twardy i hamulce blokują kola. Po 30min tak jaby ciśnienie w ykładzie hamulcowym spadało i znowu można jechać. sterownik ABS jest odłączony.
  6. Michał, sam robiłem taką przekładkę tyle ze na silnik 1z to mogę Ci poradzić poszukać "dawcy części w postaci passka b4". To najbardziej kompatybilne auto z b3 i bedziesz miał najwięcej oryginalnych części do wykorzystania. A musisz wiedzieć , że przekładka silnika pociąga za sobą wiele robót dodatkowych z uwagi na konieczność wymiany wiązki elektrycznej, to zaś zmienia osprzęt, wtyczki , złączki itp. Ja np. w końcu zdecydowałem się zmienić całe wnętrze łącznie z deską ,licznikiem i wszystkimi przełącznikami nawet szyberdachem.Cała operacja wymagać będzie dużo cierpliwości roboty i czasu . powodzenia
  7. Walczę z tym samym problemem. Przemek jak możes rozwiń ten wątek bardzo proszę.
  8. Nie wiem dokładnie jak jest z AfN-em ale robiłem przekładkę w b3 z AAz na 1z , też TDi i tam poza silnikiem musisz mieć najlepiej całą wiązkę elektryczną , , oczywiście sterownik silnika , pedały , kml. osprzęt , intercooler i skrzynię biegów . Myślę ,że chcąc myśleć o takiej robocie koniecznie poszukaj kompletnego rozbitka . Mocno Ci to pomoże.
  9. Trudno mi taką sytuację sobie wyobrazić ,ale co tam to kwestia tylko mojej wyobrażni. Z ustawaniem silniczka radziłbym Ci ustawiać go w szyberdachu kiedu jest uchylony- to taka krańcowa pozycja pracy. Zamknięty dach to dla mechanizmu napędzającego krótki moment przejściowy i możesz mieć problemy.
  10. The Saint- jako że nie tak dawno sam walczyłem z szybrem zainteresował mnie Twój przypadek i jak sądze chyba coś musiałeś pomieszać . Konstrukcja szybra wyklucza taką możliwość żeby najpierw się uchylał a póżnej przesuwał.Jedyna możliwość a i to teoretyczna i w małym zakresie takiego stanu jest wtedy gdy uszkodzony jest tryb silniczka lub linka napędzająca i wtedy jedna strona jest w pozycji uchylonej a druga próbuje chować szyber. Myślę jednak że masz doczynienia z klasyką tematu i odbyło się to tak że próbowałeś zamknąć szyber a on zaczął się uchylać i tak zblokował.
  11. ORMOWIEC takie dane spodziewam się mieć może w końcu tygodnia , zostało mi jeszcze trochę pracy. Z pewnością się do Ciebie odezwę . ---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:32 ---------- Zuczek ;tak pompa jest Tdi , cała instalacja elektryczna itd.
  12. Jeśli pełnym tdi jest silnik 1Z to tak. Zostało przełożone wszystko z rozbitka B4 i tylko ta nieszczęsna skrzynia jako że była zmasakrowana została stara . Teraz wszystko jest już zmontowane, to zrobię eksperyment i sprawdzę jak taki zestaw pracuje.
  13. Nastała jasność. Mam skrzynkę CEY a więć oryginał silnika TD. Przy okazji chcę głośno i przed całą społecznością forum pogratulować wiedzy Koledze Tomkowi - Ormowcowi.
  14. Ormowiec ; jak dobrze odczytałem to "1077" , możesz mi to rozszyfrować?
  15. Koledzy; a czy skrzynia biegów jest gdzieś opisana ,np gdzieś na obudowie , tak aby poznać jej odmianę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności