Skocz do zawartości

motoamator

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O motoamator

  • Urodziny 01.04.1925

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. to chyba sprawa wyjaśniona, nie wiedziałem że tam jest takie rozwiązanie. Albo padł ten czujnik, albo gazownik namieszał.
  2. Tutaj trudno o konkretne rady, w zasadzie prosta sprawa, ale wiem że z przewodami w autach jest czasem problem z ich identyfikacją.. Sprawdź masę, ale jeśli pozostałe swiatła są OK, to zapewne masa też. jeśli w oprawce żarówki nie ma napięcia, to próbuj "posuwać się" z jakimś multimetrem lub próbnikiem dalej w kierunku przodu auta, na pewno po drodze są jakieś kostki połączeniowe na których może coś nie kontaktować. Spróbuj także dotrzeć do schematu elektrycznego.
  3. Moim zdaniem takie przekładki w dzisiejszych czasach nie mają sensu z punktu widzenia ekonomicznego (co najwyzej wymiana silnika na identyczny). Ja to kiedyś przerabiałem, niby teoretycznie (prawie) wszystko pasuje, ale jest mnóstwo kłopotów z osprzętem. Oczywiście jeśli ktoś ma odpowiednie warunki garażowe, umiejętności i chęci - to absolutnie nie zniechęcam, ale żeby to zlecać to raczej nie warto, później efekt gorszy niż w trochę już zapomnianych (na szczęście) składakach.
  4. Każde serwo musi "czerpać" skądś podciśnienie, benzynowce biorą z kanału dolotowego mieszanki do cylindrów, od zbiornika serwa idzie w kierunku silnika (kolektora dolotowego) rurka, która w przypadku np. pęknięcia powoduje słabiznę hamulców (brak lub osłabienie serwa). Chociaż w Twoim przypadku to mało prawdopodobne, ale sprawdź. Z tego co opisałeś masz tam pod maską nieźle namieszane.
  5. Podobne objawy są wtedy kiedy rurka łacząca serwo z kanałem dolotowym jest odczepiona lub uszkodzona. Po opisanych działaniach owego "fachowca" to wszytko jest możliwe Ale skoro "coś" stało się z kontrolkami ABS`u, to faktycznie powód może tkwić właśnie w tym źle funkcjonującym module, choć teoretycznie hamulce ze złym ABSem powinny działać jak hamulce bez ABSu.
  6. ale to jeszcze nie oznacza że usterka jest na pewno wewnątrz skrzyni, trzeba dokładnie sprawdzić cały zewnętrzny mechanizm poruszany tymi cięgłami. Jeśli okaże się jednak że poszło coś w skrzyni, to doradzam wymianę skrzyni - sam to robiłem rok temu jak poszło mi łożysko wałka głównego. Skrzynię nowszą o 4 lata kupiłem za 350, tyle samo dałem za wymianę - gdybym miał kanał zrobiłbym sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności