Skocz do zawartości

arturos

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturos

  • Urodziny 17.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olesno

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1990

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. B3 1.8 RP 90 KM średnie spalanie 11,5 litrów benzyny na 100 km, tyle że auto już raczej zajechane a i noga ciężka też
  2. mielke, jeśli to byłoby to co piszesz to ew. naprawa byłaby kosztowna? Ogólnie czy opłaca się naprawiać skrzynie biegów czy bardziej opłacalna jest jej wymiana?
  3. Witam, Mam taki mały problem... mianowicie dziś dość energicznie ruszyłem na wstecznym biegu i w skrzyni coś trzasnęło, od tamtej pory nie mam biegu wstecznego, na jego miejscu jest jedynka. Trójka czwórka i piątka są na swoim miejscu, żeby wrzucić dwójkę trzeba wcisnąć drążek tak jak do wstecznego i wtedy wrzucić drugi bieg. Czy ktoś wie co mogło się zepsuć? Czy naprawa będzie kosztowna? Czy da radę zrobić to samemu w warunkach domowych? Czy przekładka skrzyni biegów to dobry pomysł? Proszę doradźcie PS: Czy do passata b3 1.8 RP podejdzie skrzynia od innych typów passata (TD, TDi) lub innych modeli samochodów (audi 80, Golfy, Seati i inne)
  4. Witajcie, Mam problem z moim pasiem B3 1.8 RP, mianowicierano o 8 godzinie wyjechałem z garażu, dojechałem do celu (3 km), silnik raczej się nie nagrzał (wskazówka nie podniosła się). Auto stało na mrozie do godziny 15:10. Po odpaleniu silnik przez chwilę pracował tak jakby olej w nim zamarzł (wiem, to niemożliwe, ale nie umiem tego inaczej opisać). Po chwili zaczął pracować prawidłowo, nagrzał się do 80 stopni, po czym ruszyłem w drogę. Tu sedno mojego problemu - podczas jazdy (silnik był już nagrzany prawidłowo-90 st.) jak dodawałem gazu to silnik pracował 3 razy głośniej, w całym samochodzie pojawiały się duże wibracje, a sam samochód zbierał się tak jakby silnik miał za chwilę wyrwać się z mocowań i mnie wyprzedzić. Po naciśnięciu sprzęgła objawy znikały, w całym zakresie obrotów silnik pracuje prawidłowo, podczas jazdy pracuje jak ruski czołg. Cóż to może być?
  5. witam i mam zapytanie do znawców- dlaczego w tym ( http://moto.allegro.pl/item580556548_vw_passat_b3_benzyna_licznik.html ) liczniku na odwrocie są po obu stronach takie wystające "kawałki" (nie wiem jak to opisać) chodzi mi o to gdzie wchodzi wtyczka- dlaczego jest to takie wypukłe- i czy tak jest wszędzie.
  6. Witam, mam małe pytanko Mam passata B3 silnik 1.8 RP 66 kW i nie wiem czy w tych modelach był montowany tylko jeden mechanizm doprowadzania mieszanki. Chodzi mi o to czy w tych silnikach był montowany tylko wtrysk, czy były też na gaźnikach. Wiem że to głupie pytanie, ale mimo to proszę o odpowiedź
  7. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, wkrótce zobaczę co siedzi w tym zacisku:) Pozdrawiam:)
  8. Witam Dziś wymieniłem tarcze i klocki w moim pasku B3 (1990) i już podczas zdejmowania zrodziło się parę pytań. Mianowicie czy te małe śrubki o stożkowej główce spełniają jakąś ważną rolę? Bo ukręciłem obie, nie da się ich wykręcić. Następne pytanie- co może być przyczyną nierównomiernego zużycia klocków, mam na myśli to, że na kole po lewej stronie klocki się skończyły(jeździłem na blachach) a po prawej było jeszcze pół klocka. Później-wciskając tłoczek do zacisku(przy pomocy ścisku stolarskiego) tenże tłoczek uronił parę kropel płynu hamulcowego. Moim zdaniem nie powinno to mieć miejsca. Czy może to być związane z tym że to właśnie w tym kole klocki zużywały się wolniej? Teraz pytania które nurtowały mnie już podczas jazdy testowej. Pierwsze-czy gdy hamuję to żeby zablokować koła (na mokrym asfalcie) muszę bardzo mocno nacisnąć pedał (muszę zaprzeć się o fotel) w moim odczuciu hamuje dobrze, ale czy jest prawidłowo nie wiem ponieważ to mój pierwszy samochód a w takim stanie już go kupiłem. I ostatnie pytanie-czy na nowych tarczach i klockach normalne jest, że gdy hamuję (nie wiem czy tylko gdy ostro hamuję czy zawsze) to po paru chwilach we wnętrzu samochodu unosi się taki specyficzny smrodek (taki jaki powstaje podczas wiercenia metalu lub szlifowania na szlifierce, gdy metal się rozgrzeje to śmierdzi). To już myślę że wszystkie pytania które mnie nurtują. Mam nadzieję że mi pomożecie:)
  9. Witam, od razu pragnę powiedzieć że jestem w temacie Car Audio kompletnym laikiem. Otóż mam podłączone do radia dwa głośniki z przodu (passat B3) te na desce rozdzielczej pod szybą przednią, na pewno wiecie o które mi chodzi:) I mam też dwa głośniki wmontowane w drzwi tylne, są one niepodłączone. Wychodzi od każdego podwójny kabel- czerwono czarny. Kostka w radiu jest oryginalna nie zmieniana. Pytanie- jak podłączyć te głośniki z tylnych drzwi do radia tak żeby niczego nie spalić/uszkodzić Pozdrawiam i liczę na zrozumienie
  10. a wie ktoś może dlaczego (mam taki sam przełącznik świateł jak autor) lampka włączona na otwarcie drzwi świeci mocno a po przełączeniu na stałe ledwo się żarzy..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności