Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, też mam problem z trzeszczeniem w okolicach regulacji pasa kierowcy oraz deski rozdzielczej po stronie pasażera mniej więcej tam gdzie jest wlot powietrza. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również walczyłem z trzeszczeniem w okolicy środkowego słupka od strony kierowcy. Rozbierałem go trzy razy. Psikałem moim niezastąpionym sprayem :) obkleiłem co się tylko dało i nic nie pomogło. No i ostatnio w garażu znalazłem smar do zabezpieczenia uszczelek, a że moje wyglądały dość blado, posmarowałem je. No i po przejechaniu kilku kilometrów doznałem szoku, w okolicy słupka nastała cisza. Ciężko mi było uwierzyć, że to przez uszczelki męczyły mnie te dźwięki. Było to przed wyjazdem na wczasy, zrobiłem 5tkm i nadal cisza. Także próbujcie, może to samo jest u was.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalni plastiki w b6 to porazka. u mnie jest przejechane 30tys i juz zaczyna deska skrzypiec. ale te plastiki takie twarde ze nie dziwne. w poprzednim pasacie byly lepszej jakosci,w golfie 5 mojej zony tez sa lepsze nic nie trzezczy. Przesadzili z oszczednoscia,co z tego ze spasowanie b.dobre jak wystarczy reka przycisnac zeby skrzypialo...generalnie porazka. Koledzy z forum juz cale deski rozbierali i efekt i tak tymczasowy albo mizerny.Ciekawe czy poprawia te plastiki w nowym modelu ktory wychodzi w pazdzierniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w B5 stukała cała deska rozdzielcza na zakretach, skrzypiała roleta w bagażniku i kilka innych drobiazgów. Do końca nie jestem przekonany że było lepiej. Mój pasek ma 230 tys przebiegu (z tego w niemczech 220 tys) i jakoś nic nie trzeszczy i nie stuka chociaż to wersja sportline i ma twardsze zawieszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo na razie przejechales po naszych wspanialych drogach tylko 10 tys km. U mnie od nowosci do 20tys tez było super,a teraz powoli sie zaczyna. U mnie w B5,tez miałem salonowa, przejechałem nia 130 tys km i nic nie skrzypialo ani nie stukało. Owszem trzeszczała deska przy koncu pasazera, ale serwis robił to na gwarancji, problem był ogólnie znany. Kolego dotknij plastiki reka i zobacz jakie sa twarde, w B5 gora deski byla mieciutka...naszpikowali samochod nawet niezla technologia to gdzies musieli zaoszczedzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez nic nie skrzypi... mam go od pazdziernika zeszlego roku 150 tys w niemczech a tu 20 i nic.chyba ze mi sloń na ucho nadepnął..

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy zależą od osobą znajdującej się w samochodzie. Mnie denerwuje jak komuś klucze stukają w kieszeni, a znam takich, którzy miesiącami potrafią wozić pustą puszkę w schowku w drzwiach. U mnie każdy stuk, skrzypienie od razu jest słyszalne, ale wiem, że wiele osób zupełnie tego nie zauważa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najlepszą metodą na pozbycie się problemu skrzypienia, jest przejechanie paru kilometrów E36 mojego brata, czy A4 b5 teścia,

po ilości trzasków w ich samochodach w moim panuje błoga cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musze powiedziec i bic sie w piersi istotnie jak nacisne to tu to tam to troche skrzypi ale podczas jazdy to nie za bardzo slychac no chyba ze wsztstko wyłączyc i nasłuchiwać ale to to już zakrawa na chorobę... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak wyjąć osłonkę Climatronicu, poprzednik chyba eliminując skrzypienie, urwał zaczep, bo odstaje ona z prawej strony. Czy te zaczepy sa w tej osłonce ?

Moze mozna kupić je osobno ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podana przez Ciebie część to wg ETKI

 

"Nakładka regulatora dopływu świeżego powietrze i ogrzew. dla poj. z klimatyzacją regulowaną elektronicznie"

 

Nr 3C0863100

 

Cena w zależności od materiału, można to kupić osobno.

 

Możesz wyjąć ten panel i sprawdzić czy przypadkiem nie brakuje metalowej zapinki. Wtedy zakup panela nie będzie konieczny, wystarczy zapinka w którą wchodzi panel.

Edytowane przez Adam_84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do trzeszczenia w środkowym słupku od strony kierowcy:

A ja troche inaczej , trzeszczało z okolicy tego słupka , odkręciłem śruby trzymające rygiel zamka , przestawiłem lekko ten rygiel pochylając go w strone wnętrza i jest bajka , cisza aż strach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przestawiłem lekko ten rygiel pochylając go w strone wnętrza

Możesz to dokładniej opisać? Chodzi o "pochylając".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry za niedokładnośc

górna śruba bardziej przesunięta w stronę wnętrza pojazdu , dolna mniej .Mowa tu oczywiście o przesunięciu rzędu milimetrów, ale ile to już na wyczucie , ja trafiłem za pierwszym razem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozkręciłem pół deski rozdzielczej bo po niedawnej wyprawie do Wrocławia zaczęło coś cholernie skrzypieć, trzeszczeć i sam nie wiem jak to nazwać. Wyciągnąłem listwy ozdobne, odkręciłem plastik dookoła kierownicy, wyciągnąłem licznik. Zauważyłem. że złącze za licznikiem lata sobie swobodnie, nawet zbyt swobodnie więc podłożyłem od tyłu kawałek karty kredytowej. Myśląc, że naprawa się udała poskładałem wszystko do kupy bo nic innego równie podejrzanego nie zauważyłem i pojechałem na jazdę próbną. Ciągle skrzypi, jak docisnę ręką osłonę zegarów, tą pod szybą to przestaje. Ktoś ma jakieś pomysły?

 

EDIT: Jako, że nikt nie odpisał co z tym fantem zrobić postanowiłem raz jeszcze to ustrojstwo rozebrać. Wydaje mi się, że najbardziej winny był licznik bo każde jego dotknięcie skutkowało trzeszczeniem, przesmarowałem wszystkie zaczepy i cały plastik po obwodzie smarem ŁT4 do łożysk :) spryskałem smarem w sprayu wszystkie inne łączenia deski rozdzielczej i przestało napier...

Edytowane przez Adam_84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczeło troszkę skrzypieć po zmianie felg z 16 na 18...do kolegi "dempci" też skrzypi nawiew od strony kierowcy ( ten zaraz przy drzwiach) liczniki też zaczynają powoli wydawać dźwięk przypominający przejeżdzanego jeża :) ale jak narazie to się to znieść jeśli problem będzie się nasilał to pozostaje tylko rozkręcanie i smarowanie tym "magicznym" sprayem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeszcze próbował z tym słupkiem od kierowcy, ogólnie mam błogą cisze tylko zaczyna mnie wku...te trzeszczenie w słupku w okolicach mocowania pasa/w słupku szczególnie na dołach. Dziwne, że związane to jest z zamkiem drzwi:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kombinowałem z tym ryglem już na 3 sposoby i dalej to samo. Posmarowanie uszczelek daje ciszę na jakieś 2-3 tygodnie. Tak sobie myślę, że może to wina "zużytej" uszczelki. Od strony kierowcy jest bardziej zmęczona i może to przez to. Sam już nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , u mnie zegary wyciszyły w znacznym stopniu gumowe podkladki , wcsiniete w punkty styku osłonki zegarów adaszek zegarów . Wszystko się usztywniło i jest znacznie lepiej. Uszczelki czarne prawie nie widoczne. Czas roboty 5 min . Polecam ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kombinowałem z tym ryglem już na 3 sposoby i dalej to samo. Posmarowanie uszczelek daje ciszę na jakieś 2-3 tygodnie. Tak sobie myślę, że może to wina "zużytej" uszczelki. Od strony kierowcy jest bardziej zmęczona i może to przez to. Sam już nie wiem.

 

Może i coś w tym jest , u mnie ponownie się pokazały skrzypy od strony lewego słupka , a było już cicho po regulacji rygla. Będę próbował ponownie rygiel wyregulować .Jeszcze jedno , jak mam drzwi zamkniete to dociskając ramkę szyby od zewnątrz słyszę skrzypienie , od pasażera tego nie ma , może faktycznie pora wymiany uszczelki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności