dyego Zgłoś #41 Napisano 2 Sierpnia 2010 Witam, też mam problem z trzeszczeniem w okolicach regulacji pasa kierowcy oraz deski rozdzielczej po stronie pasażera mniej więcej tam gdzie jest wlot powietrza. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #42 Napisano 5 Sierpnia 2010 Ja również walczyłem z trzeszczeniem w okolicy środkowego słupka od strony kierowcy. Rozbierałem go trzy razy. Psikałem moim niezastąpionym sprayem obkleiłem co się tylko dało i nic nie pomogło. No i ostatnio w garażu znalazłem smar do zabezpieczenia uszczelek, a że moje wyglądały dość blado, posmarowałem je. No i po przejechaniu kilku kilometrów doznałem szoku, w okolicy słupka nastała cisza. Ciężko mi było uwierzyć, że to przez uszczelki męczyły mnie te dźwięki. Było to przed wyjazdem na wczasy, zrobiłem 5tkm i nadal cisza. Także próbujcie, może to samo jest u was. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #43 Napisano 6 Sierpnia 2010 generalni plastiki w b6 to porazka. u mnie jest przejechane 30tys i juz zaczyna deska skrzypiec. ale te plastiki takie twarde ze nie dziwne. w poprzednim pasacie byly lepszej jakosci,w golfie 5 mojej zony tez sa lepsze nic nie trzezczy. Przesadzili z oszczednoscia,co z tego ze spasowanie b.dobre jak wystarczy reka przycisnac zeby skrzypialo...generalnie porazka. Koledzy z forum juz cale deski rozbierali i efekt i tak tymczasowy albo mizerny.Ciekawe czy poprawia te plastiki w nowym modelu ktory wychodzi w pazdzierniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #44 Napisano 6 Sierpnia 2010 Tylko że w B5 stukała cała deska rozdzielcza na zakretach, skrzypiała roleta w bagażniku i kilka innych drobiazgów. Do końca nie jestem przekonany że było lepiej. Mój pasek ma 230 tys przebiegu (z tego w niemczech 220 tys) i jakoś nic nie trzeszczy i nie stuka chociaż to wersja sportline i ma twardsze zawieszenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #45 Napisano 6 Sierpnia 2010 bo na razie przejechales po naszych wspanialych drogach tylko 10 tys km. U mnie od nowosci do 20tys tez było super,a teraz powoli sie zaczyna. U mnie w B5,tez miałem salonowa, przejechałem nia 130 tys km i nic nie skrzypialo ani nie stukało. Owszem trzeszczała deska przy koncu pasazera, ale serwis robił to na gwarancji, problem był ogólnie znany. Kolego dotknij plastiki reka i zobacz jakie sa twarde, w B5 gora deski byla mieciutka...naszpikowali samochod nawet niezla technologia to gdzies musieli zaoszczedzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #46 Napisano 7 Sierpnia 2010 u mnie tez nic nie skrzypi... mam go od pazdziernika zeszlego roku 150 tys w niemczech a tu 20 i nic.chyba ze mi sloń na ucho nadepnął.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #47 Napisano 7 Sierpnia 2010 Takie rzeczy zależą od osobą znajdującej się w samochodzie. Mnie denerwuje jak komuś klucze stukają w kieszeni, a znam takich, którzy miesiącami potrafią wozić pustą puszkę w schowku w drzwiach. U mnie każdy stuk, skrzypienie od razu jest słyszalne, ale wiem, że wiele osób zupełnie tego nie zauważa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #48 Napisano 8 Sierpnia 2010 Dla mnie najlepszą metodą na pozbycie się problemu skrzypienia, jest przejechanie paru kilometrów E36 mojego brata, czy A4 b5 teścia, po ilości trzasków w ich samochodach w moim panuje błoga cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #49 Napisano 10 Sierpnia 2010 musze powiedziec i bic sie w piersi istotnie jak nacisne to tu to tam to troche skrzypi ale podczas jazdy to nie za bardzo slychac no chyba ze wsztstko wyłączyc i nasłuchiwać ale to to już zakrawa na chorobę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronko24 Zgłoś #50 Napisano 29 Sierpnia 2010 Panowie jak wyjąć osłonkę Climatronicu, poprzednik chyba eliminując skrzypienie, urwał zaczep, bo odstaje ona z prawej strony. Czy te zaczepy sa w tej osłonce ? Moze mozna kupić je osobno ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #51 Napisano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Podana przez Ciebie część to wg ETKI "Nakładka regulatora dopływu świeżego powietrze i ogrzew. dla poj. z klimatyzacją regulowaną elektronicznie" Nr 3C0863100 Cena w zależności od materiału, można to kupić osobno. Możesz wyjąć ten panel i sprawdzić czy przypadkiem nie brakuje metalowej zapinki. Wtedy zakup panela nie będzie konieczny, wystarczy zapinka w którą wchodzi panel. Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez Adam_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi-r Zgłoś #52 Napisano 30 Sierpnia 2010 Co do trzeszczenia w środkowym słupku od strony kierowcy: A ja troche inaczej , trzeszczało z okolicy tego słupka , odkręciłem śruby trzymające rygiel zamka , przestawiłem lekko ten rygiel pochylając go w strone wnętrza i jest bajka , cisza aż strach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #53 Napisano 30 Sierpnia 2010 przestawiłem lekko ten rygiel pochylając go w strone wnętrza Możesz to dokładniej opisać? Chodzi o "pochylając". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi-r Zgłoś #54 Napisano 30 Sierpnia 2010 sorry za niedokładnośc górna śruba bardziej przesunięta w stronę wnętrza pojazdu , dolna mniej .Mowa tu oczywiście o przesunięciu rzędu milimetrów, ale ile to już na wyczucie , ja trafiłem za pierwszym razem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #55 Napisano 12 Września 2010 (edytowane) Wczoraj rozkręciłem pół deski rozdzielczej bo po niedawnej wyprawie do Wrocławia zaczęło coś cholernie skrzypieć, trzeszczeć i sam nie wiem jak to nazwać. Wyciągnąłem listwy ozdobne, odkręciłem plastik dookoła kierownicy, wyciągnąłem licznik. Zauważyłem. że złącze za licznikiem lata sobie swobodnie, nawet zbyt swobodnie więc podłożyłem od tyłu kawałek karty kredytowej. Myśląc, że naprawa się udała poskładałem wszystko do kupy bo nic innego równie podejrzanego nie zauważyłem i pojechałem na jazdę próbną. Ciągle skrzypi, jak docisnę ręką osłonę zegarów, tą pod szybą to przestaje. Ktoś ma jakieś pomysły? EDIT: Jako, że nikt nie odpisał co z tym fantem zrobić postanowiłem raz jeszcze to ustrojstwo rozebrać. Wydaje mi się, że najbardziej winny był licznik bo każde jego dotknięcie skutkowało trzeszczeniem, przesmarowałem wszystkie zaczepy i cały plastik po obwodzie smarem ŁT4 do łożysk spryskałem smarem w sprayu wszystkie inne łączenia deski rozdzielczej i przestało napier... Edytowane 13 Września 2010 przez Adam_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielu90 Zgłoś #56 Napisano 14 Września 2010 U mnie zaczeło troszkę skrzypieć po zmianie felg z 16 na 18...do kolegi "dempci" też skrzypi nawiew od strony kierowcy ( ten zaraz przy drzwiach) liczniki też zaczynają powoli wydawać dźwięk przypominający przejeżdzanego jeża ale jak narazie to się to znieść jeśli problem będzie się nasilał to pozostaje tylko rozkręcanie i smarowanie tym "magicznym" sprayem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #57 Napisano 14 Września 2010 Czy ktoś jeszcze próbował z tym słupkiem od kierowcy, ogólnie mam błogą cisze tylko zaczyna mnie wku...te trzeszczenie w słupku w okolicach mocowania pasa/w słupku szczególnie na dołach. Dziwne, że związane to jest z zamkiem drzwi:zeco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #58 Napisano 14 Września 2010 Ja kombinowałem z tym ryglem już na 3 sposoby i dalej to samo. Posmarowanie uszczelek daje ciszę na jakieś 2-3 tygodnie. Tak sobie myślę, że może to wina "zużytej" uszczelki. Od strony kierowcy jest bardziej zmęczona i może to przez to. Sam już nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronko24 Zgłoś #59 Napisano 20 Września 2010 Panowie , u mnie zegary wyciszyły w znacznym stopniu gumowe podkladki , wcsiniete w punkty styku osłonki zegarów adaszek zegarów . Wszystko się usztywniło i jest znacznie lepiej. Uszczelki czarne prawie nie widoczne. Czas roboty 5 min . Polecam , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi-r Zgłoś #60 Napisano 21 Września 2010 Ja kombinowałem z tym ryglem już na 3 sposoby i dalej to samo. Posmarowanie uszczelek daje ciszę na jakieś 2-3 tygodnie. Tak sobie myślę, że może to wina "zużytej" uszczelki. Od strony kierowcy jest bardziej zmęczona i może to przez to. Sam już nie wiem. Może i coś w tym jest , u mnie ponownie się pokazały skrzypy od strony lewego słupka , a było już cicho po regulacji rygla. Będę próbował ponownie rygiel wyregulować .Jeszcze jedno , jak mam drzwi zamkniete to dociskając ramkę szyby od zewnątrz słyszę skrzypienie , od pasażera tego nie ma , może faktycznie pora wymiany uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach