dancioo1987 Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2010 witam. nie wiedziałem jak to nazwać ale postaram się sprecyzować mój problem. otóż ostatnio chciałem sobie sprawdzić jak mój pasek przyśpiesza od 0. Na każdym biegu kręciłem do 3,5 tyś obrotów. 1,2,3 bieg wporządku idzie dobrze, ale już jak na 4 biegu dochodzi do 2750 obr. to przyśpieszenie znika pomimo że pedał jest w podłodze, przyśpiesza już wtedy jakby chciał a nie mógł, na 5 biegu to samo. Cóż może być przyczyną??? Może ktoś wie??? Dodam jeszcze że od ok 1600-1700 obr zaczyna wciskać w fotel tak jak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2010 Przyspieszenie znika a obroty rosną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2010 przepływomierz ma sie dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 16 Marca 2010 turbina sie zacina , zawór N75, EGR, łapie lewe powietrze, przepływka odcina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 16 Marca 2010 Usterka typowa i wielokrotnie opisywana na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #6 Napisano 16 Marca 2010 To może podłącz go pod vaga jak masz możliwość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancioo1987 Zgłoś #7 Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) @mielke ty mnie nie strasz bo u mnie krucho z kasą @rabes niestety ale nie mam takiej możliwości chyba że się udać do mechanika bo tak ze znajomych nie posiada nikt niedawno jeszcze było dobrze, na 4 biegu wydusiłem 140km/h przy wyprzedzaniu Edytowane 16 Marca 2010 przez dancioo1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Świstak Zgłoś #8 Napisano 16 Marca 2010 Sprawdź czy nie masz poprzecieranych wężyków od tego zaworka, a jak nie to wymień na nowe puszczają . Może też być tak ze on się zacina spróbuj jak tak będzie się działo jechać zgasić zapłon i włączyć go na nowo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 16 Marca 2010 @mielke ty mnie nie strasz bo u mnie krucho z kasą @rabes niestety ale nie mam takiej możliwości chyba że się udać do mechanika bo tak ze znajomych nie posiada nikt niedawno jeszcze było dobrze, na 4 biegu wydusiłem 140km/h przy wyprzedzaniu ja tylko podałem części do sprawdzenia nie do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancioo1987 Zgłoś #10 Napisano 16 Marca 2010 yyy a tak się zapytam gdzie jest ten zawór n75??? i wogóle jak wygląda??? nie znam się na mechanice więc się pytam. trzeba chyba będzie pod komputer jechać ale cholera jasna za nawet podłączenie ściągają 50zł. no dobra przyjdzie kwiecień i wypłata to pojade bo nie mam szmalu a do wypłaty jakoś przejeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #11 Napisano 16 Marca 2010 dancio: popytaj na forum regionalnym, mysle ze znajdzie sie ktos, ktory za free sprawdzi Tobie bledy pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #12 Napisano 17 Marca 2010 dancio, jak chcesz to mogłybym Ci podłączyć VAG-a ale musiałbyś przyjechać do Białegostoku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancioo1987 Zgłoś #13 Napisano 18 Marca 2010 wujku marcinie a czy to za darmo by było? w biayłm bywam chyba raz w miesiącu po wypłacie zawsze ale jakoś w tym się nie udało. w następnym tygodniu mam urlop to będe miał czas to mógłbym przyjechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #14 Napisano 18 Marca 2010 poszlo pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancioo1987 Zgłoś #15 Napisano 19 Marca 2010 witam ponownie. Sam już nie wiem co się dzieje. Może komputer ma jakieś błędy? (zresztą na pewno bo dłuuuugo nie był podłączany i nikt nie kasował błędów) Przyśpieszenie wróciło. Testowałem dziś wracając do domu. Normalnie przyśpiesza na każdym biegu. W każdym bądź razie przydałoby się podłączyć pod VAG-a i pokasować błędy. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John3005 Zgłoś #16 Napisano 19 Marca 2010 Może ktos i mi poradzi coś na dolegliwości z moim b4. Otóż w zimę padł i przepływomierz no i wsadziłem drugi używany wszystko było pieknie no bo i w zimie nie dusiłem go. Ale teraz jak zaczołem go pociskać to się zdziwiłe ze ta wskazówka szybkości tak wolno rośnie. Myśle sobie co jest no i wymieniłem filterek powietrza. pojechałem do gazwownika żęby zerknoł może coś z lpg no i wymienił wilterek i porególował go zwiekszał dawke i to samo. Na benzynie też jest słaby. Co to może być???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #17 Napisano 20 Marca 2010 Na początek zresetuj kompa, jak się to robi w 2E znajdziesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John3005 Zgłoś #18 Napisano 24 Marca 2010 reset nie pomógł co teraz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #19 Napisano 27 Marca 2010 Najlepiej zmierzyć ciśnienie na cylindrach, żeby wiedzieć na czym się stoi. Jak ciśnienie będzie ok to trzeba szukać w zapłonie i elektryce, skoro mulasty jest na obu rodzajach paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sarmik Zgłoś #20 Napisano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam Wiem, że temat kilukrotnie był wałkowany jednak żadne z podpowiedzi nie dały rezultatu ; Słaby 1Z; nie przekracza magicznej bariery 140km/h; Niedawno robiony klin na wale, ustawiony na nowo kąt wtrysku; nie kopci przy wyciąganiu go na wysokie obroty (przepływka w porządku?);dość leniwie reaguje na gaz - po chwili ;na niższych biegach rusza przyzwoicie, ale bez "kopa" w okolicach 2000 obrotów; N75 chyba pracuje normalnie - słychać cykanie; spięcie "na krótko" czerwonego przewodu z niebieskim chyba nic nie dało (albo jestem przewrażliwiony), tak samo nie dało rezultatu zamienienie miejscami przewodów (czerwony/niebieski) na N75;przewody czekają na całkowitą wymianę - wtedy na 100% będę je mógł skreślić z listy winowajców; co w takim wypadku pozostaje do sprawdzenia? turbo? słychać ją po przekroczeniu 2k obrotów - lekkie gwizdanie - niewiem jakie daje ciśnienie; gość który robił mi klin na wale stwierdził, że dmucha ładnie; o ile go dobrze zrozumiałem powinna dmuchać 0,8 (czego? ) a dmucha 0,9 ? dodam, że tej części wywodu faceta słuchałem jednym uchem (byłem w trakcie oględzin auta) więc mogę się mylić; Do tego wszystkiego vag nie wykazał żadnych błędów związanych z pracą silnika; prawdopodobnie dopiero w sobotę uda się zrobić logi dynamiczne; gdzie do tego czasu można jeszcze szukać rozwiązania problemu? Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam Zapomniałbym: czasami auto pracuje "normalnie" tzn. ładnie ciągnie w całym zakresie obrotów; kopa ma niewiarygodnego; zauważyłem, że silnik wtedy pracuje jakby ciszej i równiej; Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez Sarmik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach