Skocz do zawartości
dancioo1987

znikające przyśpieszenie

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

nie wiedziałem jak to nazwać ale postaram się sprecyzować mój problem. otóż ostatnio chciałem sobie sprawdzić jak mój pasek przyśpiesza od 0. Na każdym biegu kręciłem do 3,5 tyś obrotów. 1,2,3 bieg wporządku idzie dobrze, ale już jak na 4 biegu dochodzi do 2750 obr. to przyśpieszenie znika pomimo że pedał jest w podłodze, przyśpiesza już wtedy jakby chciał a nie mógł, na 5 biegu to samo. Cóż może być przyczyną??? Może ktoś wie??? Dodam jeszcze że od ok 1600-1700 obr zaczyna wciskać w fotel tak jak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszenie znika a obroty rosną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz ma sie dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbina sie zacina , zawór N75, EGR, łapie lewe powietrze, przepływka odcina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usterka typowa i wielokrotnie opisywana na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To może podłącz go pod vaga jak masz możliwość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mielke ty mnie nie strasz bo u mnie krucho z kasą

 

@rabes niestety ale nie mam takiej możliwości chyba że się udać do mechanika bo tak ze znajomych nie posiada nikt

 

niedawno jeszcze było dobrze, na 4 biegu wydusiłem 140km/h przy wyprzedzaniu

Edytowane przez dancioo1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz poprzecieranych wężyków od tego zaworka, a jak nie to wymień na nowe puszczają . Może też być tak ze on się zacina spróbuj jak tak będzie się działo jechać zgasić zapłon i włączyć go na nowo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@mielke ty mnie nie strasz bo u mnie krucho z kasą

 

@rabes niestety ale nie mam takiej możliwości chyba że się udać do mechanika bo tak ze znajomych nie posiada nikt

 

niedawno jeszcze było dobrze, na 4 biegu wydusiłem 140km/h przy wyprzedzaniu

ja tylko podałem części do sprawdzenia nie do wymiany ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyy a tak się zapytam gdzie jest ten zawór n75??? :confused: i wogóle jak wygląda??? nie znam się na mechanice więc się pytam. trzeba chyba będzie pod komputer jechać ale cholera jasna za nawet podłączenie ściągają 50zł. no dobra przyjdzie kwiecień i wypłata to pojade bo nie mam szmalu a do wypłaty jakoś przejeżdżę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dancio: popytaj na forum regionalnym, mysle ze znajdzie sie ktos, ktory za free sprawdzi Tobie bledy

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dancio, jak chcesz to mogłybym Ci podłączyć VAG-a ale musiałbyś przyjechać do Białegostoku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wujku marcinie a czy to za darmo by było? w biayłm bywam chyba raz w miesiącu po wypłacie zawsze ale jakoś w tym się nie udało. w następnym tygodniu mam urlop to będe miał czas to mógłbym przyjechać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. Sam już nie wiem co się dzieje.:confused: Może komputer ma jakieś błędy? (zresztą na pewno bo dłuuuugo nie był podłączany i nikt nie kasował błędów) Przyśpieszenie wróciło.:) Testowałem dziś wracając do domu. Normalnie przyśpiesza na każdym biegu. W każdym bądź razie przydałoby się podłączyć pod VAG-a i pokasować błędy. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktos i mi poradzi coś na dolegliwości z moim b4. Otóż w zimę padł i przepływomierz no i wsadziłem drugi używany wszystko było pieknie no bo i w zimie nie dusiłem go. Ale teraz jak zaczołem go pociskać to się zdziwiłe ze ta wskazówka szybkości tak wolno rośnie. Myśle sobie co jest no i wymieniłem filterek powietrza. pojechałem do gazwownika żęby zerknoł może coś z lpg no i wymienił wilterek i porególował go zwiekszał dawke i to samo. Na benzynie też jest słaby.

 

Co to może być????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reset nie pomógł co teraz???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zmierzyć ciśnienie na cylindrach, żeby wiedzieć na czym się stoi.

Jak ciśnienie będzie ok to trzeba szukać w zapłonie i elektryce, skoro mulasty jest na obu rodzajach paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wiem, że temat kilukrotnie był wałkowany jednak żadne z podpowiedzi nie dały rezultatu :( ;

 

Słaby 1Z; nie przekracza magicznej bariery 140km/h; Niedawno robiony klin na wale, ustawiony na nowo kąt wtrysku; nie kopci przy wyciąganiu go na wysokie obroty (przepływka w porządku?);dość leniwie reaguje na gaz - po chwili ;na niższych biegach rusza przyzwoicie, ale bez "kopa" w okolicach 2000 obrotów; N75 chyba pracuje normalnie - słychać cykanie; spięcie "na krótko" czerwonego przewodu z niebieskim chyba nic nie dało (albo jestem przewrażliwiony), tak samo nie dało rezultatu zamienienie miejscami przewodów (czerwony/niebieski) na N75;przewody czekają na całkowitą wymianę - wtedy na 100% będę je mógł skreślić z listy winowajców; co w takim wypadku pozostaje do sprawdzenia? turbo? słychać ją po przekroczeniu 2k obrotów - lekkie gwizdanie - niewiem jakie daje ciśnienie; gość który robił mi klin na wale stwierdził, że dmucha ładnie; o ile go dobrze zrozumiałem powinna dmuchać 0,8 (czego? ;) ) a dmucha 0,9 ? dodam, że tej części wywodu faceta słuchałem jednym uchem (byłem w trakcie oględzin auta) więc mogę się mylić;

 

Do tego wszystkiego vag nie wykazał żadnych błędów związanych z pracą silnika; prawdopodobnie dopiero w sobotę uda się zrobić logi dynamiczne; gdzie do tego czasu można jeszcze szukać rozwiązania problemu?

 

Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi.

 

Pozdrawiam

 

Zapomniałbym: czasami auto pracuje "normalnie" tzn. ładnie ciągnie w całym zakresie obrotów; kopa ma niewiarygodnego; zauważyłem, że silnik wtedy pracuje jakby ciszej i równiej;

Edytowane przez Sarmik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności