misiek24 Zgłoś #1 Napisano 7 Marca 2010 wymieniał ktoś jakiej firmy polecacie chciałbym to zrobić i mieć święty spokój tylko takie znalazłem na allegro co powiecie? http://moto.allegro.pl/item943442985_vw_passat_b3_b4_tuleje_tylnej_belki_osi_zestaw_nap.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 7 Marca 2010 ja znalazłem więcej http://moto.allegro.pl/listing/search.php?string=b4&category=18966&country=1 ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:24 ---------- a firmy to lemforder sachs kayba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #3 Napisano 7 Marca 2010 sachs kayba Nie przypominam sobie, żeby te firmy bawił sie w takie pierdoły Co do Lemfondera to sie zgodzę a oprócz tego to Febi. wymieniał ktoś Na forum jest foto porada jak się te "cuda techniki" wymienia, poszukaj i poczytaj;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiekvwb3 Zgłoś #4 Napisano 7 Marca 2010 ja maialem Febiego 5 lat jezdzily i sprzedalem potem belke i jezdza jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #5 Napisano 7 Marca 2010 wymieniał ktoś jakiej firmy polecacie chciałbym to zrobić i mieć święty spokój tylko takie znalazłem na allegro co powiecie? Lemfonder kolego najlepsze albo Corteco.A tu masz filmik jak się wymienia expresowo tuleje ---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:25 ---------- Dodam tylko że tuleja była w zamrażarce na noc a belka jak widać podgrzana palnikiem.Super sprawa i nawet nie trza wyciągać belki.Wcześniej miejsce osadzenia tulejki wyczyszczone ładnie żeby zadr nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #6 Napisano 7 Marca 2010 lemforder i po klopocie. co do filmiku to wlozenie nie jest megatrudne przydalby sie filmik jak wyjąć stare Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #7 Napisano 7 Marca 2010 lemforder i po klopocie. co do filmiku to wlozenie nie jest megatrudne przydalby sie filmik jak wyjąć stare wycinasz nożem lub wypalasz środek gumowy a dalej to już młotek.Dodam tylko że wyciągałem je za pomocą śrubokręta i młotka wbijając śrubokręt miedzy tuleje a ściankę gdzie jest osadzona.Zaginałem tuleje do wewnątrz z 2 stron a jak jest juz zagięta to delikatnie młotkiem i idzie jak masełko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #8 Napisano 7 Marca 2010 tdi1982 dobrze gada ,jesli mocniej przyrosly to po usunieciu resztek gumy mozna przeciac pierscien zewnetrzny brzeszczotem i wtedy srubokretem zaginac do srodka-tez to przerabialem...co do wsadzenia nowych to wytoczone 2 miseczki stalowe,pret gwintowany M10 i dwie nakretki z podkladkami i wciskasz poprzez gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekWRC Zgłoś #9 Napisano 7 Marca 2010 Możesz kupić także tuleje firmy Moog. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #10 Napisano 7 Marca 2010 tdi1982, jakiej firmy zakładałeś silentblocki? szukałem i znalazłem tylko dwuczęściowe a ty jak widzę dorwałeś takie w jednym kawałku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brud Zgłoś #11 Napisano 7 Marca 2010 szukałem i znalazłem tylko dwuczęściowe a ty jak widzę dorwałeś takie w jednym kawałku? Poszukaj w IC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkaz1250 Zgłoś #12 Napisano 7 Marca 2010 tdi1982, jakiej firmy zakładałeś silentblocki?szukałem i znalazłem tylko dwuczęściowe a ty jak widzę dorwałeś takie w jednym kawałku? W passacie B3 i B4 w tylnej belce są montowane dwuczęściowe tulejki, wymiana nie jest aż tak trudna. Samo wyjęcie ich z racji tego, że są podwójne jest najłatwiejsze( dwa strzały w kołnierz tulejki i po niej ). Wystarczy dobry młotek i jakaś przedłużka, natomiast wciśnięcie nowych to już zabawa:) Bez kanału lub podnośnika nawet bym się za to nie brał, chyba że mamy ochotę wyciągnąć całą belkę na zewnątrz. Belka na filmiku jest z golfa 3 tam były pojedyncze tulejki, tam to trzeba było się namachać młotem, żeby ją wyciągnąć Patent z włożeniem zaj...sty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #13 Napisano 8 Marca 2010 tdi1982, jakiej firmy zakładałeś silentblocki? bo to jest akurat belka od Golfa 2Patent z włożeniem zaj...sty mówię wam że na aucie bez wyciągania belki można to zrobić tym sposobem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #14 Napisano 8 Marca 2010 czyli auto do góry i belkę odkręcam tylko przy tulejach a na amorach sobie wisi i wtedy działam tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #15 Napisano 8 Marca 2010 na amorach sobie wisi i wtedy działam tak? Odkręcasz amora przy belce i wtedy sobie działasz Tylko uważaj, żeby nie zerwać przewodów hamulcowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkaz1250 Zgłoś #16 Napisano 8 Marca 2010 (edytowane) czyli auto do góry i belkę odkręcam tylko przy tulejach a na amorach sobie wisi i wtedy działam tak? Amorki też trzeba odkręcić, żeby belka odpowiednio nisko opadła. Belkę wtedy trzeba zabezpieczyć kobyłką, żeby nie zerwać przewodów hamulcowych i dobrze jest też usunąć zabezpieczenia (blaszki) trzymające przewody przy belce lub całkowicie je rozłączyć- dojdzie odpowietrzanie hamulców. Wtedy uzyskamy jeszcze dodatkowych kilka centymetrów do opuszczenia zawieszenia, a i przewody nie będą aż tak napięte. Edytowane 8 Marca 2010 przez darkaz1250 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #17 Napisano 8 Marca 2010 a jak nie odkrece amorów to nie opadnie wystarczająco? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #18 Napisano 8 Marca 2010 Ja wymieniałem bez odkręcania, potrzebny kanał i można to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #19 Napisano 8 Marca 2010 a jak nie odkrece amorów to nie opadnie wystarczająco? Robiłem bez kanału dwa razy, ale bez odkręconych amorów nie opuścił bym belki na tyle żeby wybić i wprasować nowe tuleje. W pracy zrobiłem sobie fajny przyrząd do wprasowania tulei Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #20 Napisano 8 Marca 2010 Na upartego to nie potrzeba kanału... Odkręcasz śrubę od gumy, śruby od amorów i jazda;) Ja wymieniałem jak samochód był na lewarku, bez kanału;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach