muzi0601 Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) Czy uszczelka pod głowicą w silniku 2.0 115km jest taka sama jak w 1.8 8V 107 km??? czy jest między nimi jakaś różnica znacząca??? Edytowane 9 Marca 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2010 Jest znacząca różnica wynikająca z pojemności, inna średnica tłoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papluch Zgłoś #3 Napisano 15 Sierpnia 2011 zamierzam się wziąć za remont mojego vr6 a wszyscy wiedzą że to nie jest mały koszt dlatego kompletuje elementy takie jak rozrząd itp tylko nie mam pojęcia jakiego producenta kupić uszczelkę pod głowice i gumki zaworowe możecie coś podpowiedzieć? i też się tak zastanawiam bo od razu będzie wymiana skrzyni na skrzynie od vr5 i tak się zastanawiam na wymianą sprzęgła na nowe ale też jakiej firmy bo nie znam się na tym kompletnie z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2011 Z uszczelką pod głowicę nie masz dużego wyboru, elring lub droższy goetze, ajusa odpada Jak kupisz goetze to i tak w środku znajdziesz uszczelkę elringa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papluch Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2011 No rzeczywiście niemam wyboru a sprzęgło luk czy sachs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chwedor Zgłoś #6 Napisano 18 Sierpnia 2011 Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowice proponuje reinza (bdb uszczelki), a sprzegło LUK-a . Montowane było ono w oryginale i dosyć wytrzymałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_s Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2015 (edytowane) Cześć takie pytanie, są dostępne 2 rodzaje uszczelek pod głowicę. Chodzi o silnik 1.8 ADZ z passata B4 '95. Widzę że standardowo jak przy wszystkim z silnikiem ADZ jest podział na ... do modelu i od modelu ... Tylko co w przypadku gdy w historii auto ktoś coś zmienił jak np silnik, głowicę itd. Teraz są dostępne takie dwie uszczelki (podaję po nimerach Elring bo takie dostałem w sklepie): 1) uszczelka metalowo-włóknowa Elring EL828808 Średnica [mm] 83 Grubość [mm] 1,75 2) uszczelka z warstwą metalową Elring 137285 Grubość [mm] 1,6 dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) ZKS: 819.817 (to są nowe śruby) Średnica [mm] 83 Czy mogę je stosować zamiennie? Czy ta metalowa będzie mocniejsza? Przyznam że sprzedawca w sklepie dał mi właśnie tą drugą Elring137285 i do tego wziąłem komplet nowych śrub. Widzę różnicę w grubości uszczelek. Czy ta włóknowa po prostu się mocniej ściśnie a metalowa nie? Ogólnie chcę tu u Was potwierdzić bo elsa podaje coś takiego: "Jeśli metalowa uszczelka głowicy silnika montowana jest jako część zamienna dotychczasowej uszczelki z miękkiego tworzywa, należy zamontować także nowe śruby mocujące głowicę silnika. Cecha charakterystyczna " Wynikało by z tego że są zamienne, racja? Edytowane 9 Marca 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2015 Cześć takie pytanie, są dostępne 2 rodzaje uszczelek pod głowicę. Chodzi o silnik 1.8 ADZ z passata B4 '95. Widzę że standardowo jak przy wszystkim z silnikiem ADZ jest podział na ... do modelu i od modelu ... Tylko co w przypadku gdy w historii auto ktoś coś zmienił jak np silnik, głowicę itd. Teraz są dostępne takie dwie uszczelki (podaję po nimerach Elring bo takie dostałem w sklepie): 1) uszczelka metalowo-włóknowa Elring EL828808 Średnica [mm] 83 Grubość [mm] 1,75 2) uszczelka z warstwą metalową Elring 137285 Grubość [mm] 1,6 dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) ZKS: 819.817 (to są nowe śruby) Średnica [mm] 83 Czy mogę je stosować zamiennie? Czy ta metalowa będzie mocniejsza? Przyznam że sprzedawca w sklepie dał mi właśnie tą drugą Elring137285 i do tego wziąłem komplet nowych śrub. Widzę różnicę w grubości uszczelek. Czy ta włóknowa po prostu się mocniej ściśnie a metalowa nie? Ogólnie chcę tu u Was potwierdzić bo elsa podaje coś takiego: "Jeśli metalowa uszczelka głowicy silnika montowana jest jako część zamienna dotychczasowej uszczelki z miękkiego tworzywa, należy zamontować także nowe śruby mocujące głowicę silnika. Cecha charakterystyczna " Wynikało by z tego że są zamienne, racja? Tak jak piszesz. Są zamienne pod warunkiem użycia innych śrub. Te śruby do metalowej mają trzy "cycki" na łbie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2016 Minęło trochę czasu od ostatniego posta... Co kupić? Goetze, Erling czy Reinz? Jak z jakością teraz? Co wypada najlepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 14 Listopada 2016 Reinza to sobie daruj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 89 Zgłoś #11 Napisano 14 Listopada 2016 Erling raczej najlepszy będzie, przynajmniej u mnie się sprawdza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach