Skocz do zawartości
Domely

Klocki hamulcowe w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie klocki kupić na przód czy Ate czy orginalne http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe-vw-passat-b6-golf-v-touran-przod-i3040146200.html jak myślicie które lepsze i czy warto wziąć od tego sprzedajacego z allegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał oryginalne. Nie powalają ceną. :) Z drugiej strony, to nie wiem, czy oryginalnych nie produkuje przypadkiem Ate. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz ATE,są dobre i na 40-50tys spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym brał oryginalne. Nie powalają ceną. Z drugiej strony, to nie wiem, czy oryginalnych nie produkuje przypadkiem Ate.

obecnie chyba TRW, mój miał wymianiane w ASO przed kupnem klocki na ori i jest napis TRW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obecnie chyba TRW, mój miał wymianiane w ASO przed kupnem klocki na ori i jest napis TRW

 

Faktycznie. Zszedłem specjalnie popatrzeć i na tylnych klockach mam napis TRW, choć to ori. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .

 

W najbliższym czasie czeka mnie wymiana klockow i zastanwwiam sie jake wybrac ??

 

Zastanwiam sie nad wyborem miedzy ATE a BOSH ktore lepsze ??

 

Czy moze polecacie inne ??

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam ATE Ceramic (13.0470-7184.2 - przód) - cena ok 243 zł. Jeśli też tarcze do wymiany to Power Disc (24.0325-0158.1 - przód) - niestety cena to ok 210 zł za 1 szt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie to nie. Z fabryki to przód ATE a tył TRW. Ale te wszystkie klocki są tej samej jakości, więc wybór jak między pepsi a coca colą. A na zestawie klocki GREENSTUFF i tarcze ATE PowerDisk przejechałem 95 tyś km. I nie mylić klocków ATE Ceramic z hamulcami z wypasionych sporotwych samochodów bo to nie ta sama bajka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja założyłem na przód seriw ATE tarcze i klocki, nie bawiłem się w żadne ceramiki:), a tym bardziej tarcze PD, i jestem mega zadowlony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie oznaczenie klockow ate na przód do b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13.0460-7184.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja założyłem na przód seriw ATE tarcze i klocki, nie bawiłem się w żadne ceramiki, a tym bardziej tarcze PD, i jestem mega zadowlony

 

Tak jak kolega Weso pisze ja też polecam klocki i tarcze ATE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...

Dzisiaj miałem okazję rozmawiać z człowiekiem, który "siedzi w hamulcach".

I mówi, że te ATE Ceramic to żadne mecyje. Że to zwykłe klocki, tyle że z innym lepiszczem, które mniej pyli.

Pytałem, co proponowałby w zamian, powiedział że choćby EBC zielone - też są "niepylące", a o wiele lepszych parametrach.

 

Ja z ATE jestem zadowolony, ale przejechałem dopiero kilkanaście tysięcy, więc są jeszcze "na dotarciu"

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy do wszystkich b6 klocki na przod sa takie same?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie...

Dzisiaj miałem okazję rozmawiać z człowiekiem, który "siedzi w hamulcach".

I mówi, że te ATE Ceramic to żadne mecyje. Że to zwykłe klocki, tyle że z innym lepiszczem, które mniej pyli.

Pytałem, co proponowałby w zamian, powiedział że choćby EBC zielone - też są "niepylące", a o wiele lepszych parametrach.

 

Ja z ATE jestem zadowolony, ale przejechałem dopiero kilkanaście tysięcy, więc są jeszcze "na dotarciu"

:)

 

Jeśli siedzi whamulcach to zapomniał dodać, że ATE "ceramiczne" osiągają większe przebiegi, są mniej odporna na fading (w porównaniu go zielonego EBC) i zdecydowanie cichsze przy hamowaniu z wysokich prędkości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

No i są dwa lub może trzy typy klocków. trzeba zobaczyć co zamontowali i dopiero zmawiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szykuje się też do wymiany tarcze + klocki na przód od ATE. Czy te klocki z tej aukcji będą ok?

http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przod-ate-13-0460-7184-2-i3252329314.html

 

Jeśli chodzi o tarcze gdzie najtaniej znajde ATE PoweDisc do mojego B6? Zna ktoś zaufany sklep ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności