s27 Zgłoś #41 Napisano 26 Września 2010 Jakie wybierzesz to już twoja decyzja, Sachs siedzi oryginalnie w passacie w stosunku do KYB np. przednie są droższe o jakieś 70 zł. Ja zamontowałem KYB do siebie bo miałem już w kilku innych autach i nic złego z nimi się nie działo, kolega prowadzi sklep i je poleca bo ma z reklamacjami święty spokój - są OK !!! Bilstein - sądzę że będą droższe jak Sachs lub porównywalnie cenowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #42 Napisano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Czy ktoś się orientuje w jakich modelach występowała średnica zewnetrzna kolumny zawieszenia o wielkości 50mm a w jakich 55mm ? ---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:12 ---------- gdzie można dostać ten rozwierak żeby wyciągnąć amortyzator z piasty? obskoczyłem parę sklepów w okolicy i mają tylko takie wielkie do ściągania łożysk ma ktoś jakiś pomysł a może namiar? Dołączam się do pytanie gdzie to można kupić w w-wa, jak to wygląda ? Edytowane 16 Grudnia 2010 przez hsv! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #43 Napisano 16 Grudnia 2010 gdzie można dostać ten rozwierak żeby wyciągnąć amortyzator z piasty? obskoczyłem parę sklepów w okolicy i mają tylko takie wielkie do ściągania łożysk ma ktoś jakiś pomysł a może namiar? można do tego użyć przecinaka szerokiego i tępego lub coś w tym stylu co jest w kształcie trapezu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #44 Napisano 16 Grudnia 2010 można do tego użyć przecinaka szerokiego i tępego lub coś w tym stylu co jest w kształcie trapezu I uderzać w to młotkiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #45 Napisano 16 Grudnia 2010 W/g mnie nie potrzebny jest żaden rozpierak a tylko musisz wyjąć całkiem śrubę która ściska amortyzator w piaście i dodatkowo w tym nacięciu siedzi pazur stabilizująco zabezpieczający z amortyzatora, wystarczy spryskać np. WD40 i młotkiem uderzać w piastę, powinien amortyzator wyjść z piasty ale nie wiem jak u innych bo w moim przy standardowym zawieszeniu należy odchylić piastę bo nie wyjdzie do końca i należy odkręcić nakrętkę przegubu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #46 Napisano 18 Grudnia 2010 Czy ktoś się orientuje w jakich modelach występowała średnica zewnetrzna kolumny zawieszenia o wielkości 50mm a w jakich 55mm ? Może ktoś wie gdzie mogę znaleźć taką informacje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #47 Napisano 21 Grudnia 2010 Znalazłem informacje że w Passat 170KM ma średnicę 55mm. czy ktoś może to potwierdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu7 Zgłoś #48 Napisano 21 Grudnia 2010 sory ze tutaj ale to tez czesciowo o amorkach. musze utwardzic auto.i teraz pytanie,utwardzone sprezyny na tyl wystarcza?czy sportowe ,progresywne na oby dwie osie -35mm ??chodzi mi o to ze przod jest oki ale tyl jest strasznie miekki,wsadze cos do bagaznika i siedzi.amorki i sprezyny oki.jak myslicie??dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #49 Napisano 22 Grudnia 2010 sory ze tutaj ale to tez czesciowo o amorkach. musze utwardzic auto.i teraz pytanie,utwardzone sprezyny na tyl wystarcza?czy sportowe ,progresywne na oby dwie osie -35mm ??chodzi mi o to ze przod jest oki ale tyl jest strasznie miekki,wsadze cos do bagaznika i siedzi.amorki i sprezyny oki.jak myslicie??dziekuje za odpowiedz co ty chcesz utwardzać ??? B6 jest dość twardym autem, na twardość wpływa stan amortyzatorów i sprężyn !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #50 Napisano 19 Lutego 2011 Wiem że to może trochę trywialne pytanie ale wole się upewnić: Czy do wymiany amortyzatorów w pasku b6 jest mi potrzebny ściągacz do sprężyn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #51 Napisano 19 Lutego 2011 Wiem że to może trochę trywialne pytanie ale wole się upewnić:Czy do wymiany amortyzatorów w pasku b6 jest mi potrzebny ściągacz do sprężyn ? tak :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glas21 Zgłoś #52 Napisano 26 Października 2011 panowie ja mam zas pytanie jadac po nierownosciach slysze jak obijaja mi sie osłony amortyzatorow jak to mozna zniwelowac ? u was tez to słychac ? osłonka jest wcisnieta w to gniazdo amortyzatora ale u dolu jes tluzna :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rideman Zgłoś #53 Napisano 9 Marca 2012 Hej, wiem że odgrzewam trochę stary temat ale chciałbym tutaj podpytać i nie zakładać nowego. Pojawił się w domu drugi passat b6. Trochę nim pojezdziłem i przy jego małym przebiegu od razu widać różnicę w trakcie jazdy do wysłużonego passka z 2005 roku z 180k przejechanych szczęśliwie kilometrów. Nie jestem w stanie stwierdzić o co chodzi ale nie podoba mi się ostatnio zawieszenie. Zaczeło ostatniej mocniej bujać + pojawił się bardzo niemiły dzwięk "trzeszczenia" zawieszenia, o dziwo po przejechaniu nastu kilometrów zanika. Samochód od nowości do teraz, czyli 180000 km okazało się że nie miął wymienianych ani sprężyn ani amortyzatorów. Oczywiście w poniedziałek pojade na stację diagnostyczną sprawdzić to + do mechanika żeby obejrzał dokładnei wszystko. Chciałbym spytać czy ktoś miał podobne objawy i czy 180000km bez wymiany sprężyn lub amortyzatorów to już hardcore ? Zdaję sobię sprawe że zależy to głównie od dróg ale dziury omijam jak największym łukiem : ) Chciałbym również zapytać jeśli okaże się że jednak amortyzatory lub/i sprężyny (lub tuleje) do wymiany, to z jakiej firmy po wymianie jesteście zadowoleni. Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szmitek66 Zgłoś #54 Napisano 22 Marca 2012 czesc.poradzcie prosze jak dobrac sie do tylnich amorkow.przód opisany ale tyl nikt nie opisal.rozebralem boki w bagazniku a tam nic,myslalem ze od tylu to zrobie.czy musze demontowac tylna kanape?i jak z dostepem do sruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #55 Napisano 23 Marca 2012 Nie wiem jak w sedanie, ale w kombi nic nie trzeba rozbierać wewnątrz auta. Zdejmujesz koło i do odkręcenia pozostają trzy śruby: dwie, na górze amorka i jedna na dole. Sam zmieniałem amorki i trochę się pomęczyłem ze śrubami na dole. Nie chciały puścić, ale jak ruszyło, to poszło z górki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokey Zgłoś #56 Napisano 25 Marca 2012 Witaj, Hej,Chciałbym spytać czy ktoś miał podobne objawy i czy 180000km bez wymiany sprężyn lub amortyzatorów to już hardcore ? po 260kkm wszystko jest sprawne, wiec u Ciebie tez ma szanse byc, dla pewnosci jak masz ochote jedz na stacje diag. sprawdzic. Wydaje mi sie (po autach w firmie), ze paski od 2009 mialy zmiany w zawieszeniu (inne amortyzatory?) i stad moze tak istotnie odczuwasz te roznice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olimp510 Zgłoś #57 Napisano 26 Marca 2012 jestem po wymianie amorków na przodzie, kupiłem Monroe. Stare amory były juz całe w oleju, przebieg 215tkm, obawiałem sie o bezpieczeństwo w sytuacjach extremelnych i o to że pasek nie przejdzie kolejnego przeglądu technicznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #58 Napisano 7 Listopada 2012 panowie czy po wymianie przednich amorków trzeba sprawdzić geometrie - zbierznosc??, bo mam zamiar wymienić a zbierznosc robiłem 3 miesiące temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwat Zgłoś #59 Napisano 8 Listopada 2012 >zbieżność < Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #60 Napisano 8 Listopada 2012 przy wymianie amorów, będziesz musiał zrobić zbieżność, nie wyjmiesz amora bez opuszczenia całej kolumny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach