Skocz do zawartości

jokey

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jokey

  • Urodziny 30.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    jokey
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BDG

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016
  1. W czwartek zamawiałem B8 variant trendline 2.0 TDI 150KM. Cena bez zmian (poprzedni zamawiałem w styczniu tego roku), odbiór do 14.07.17
  2. Dobrze prawisz. Pierwszy przegląd wyszedł 388,59 PLN netto (poszukiwanie usterek, filtr i sruba, ladowanie akumulatora, wklad filtra kabinowego). Olej swój.
  3. Srednia spalania wg komputera u mnie to 7,1l, jesli sama autostrada i szybko to raczej blizej 8,5l, przy spokojnej jezdzie 6,3l. Mam auto ok. 3 miesiące i około 20kkm przebiegu. Skrzynia DSG 6-cio biegowa i 4motion. Tak jak napisal kolega wyzej, czy diesel czy benzyna zalezy glownie jak auto uzytkujesz. Ja glownie srednie/dlugie trasy i dynamicznie. Poki co mocy nie potrzebuje wiecej niz te standardowe 190KM (zwlaszcza, ze jest launch control), ale z 4motion bym nie zrezygnowal. B8 (bez 4motion/miałem testowy 150KM) nie prowadzi sie tak dobrze w szybkich zakretach jak B7. Skrzynia pracuje bdb.
  4. zero uszkodzen, duzo nie wozilem w nim co prawda w tym czasie, glownie graty dzieci hulajnogi itp. jej lekkosc uwazam za zalete, wyjmujesz jedna reka, wytrzepiesz z piachu i z powrotem na miejce.
  5. Mam od 2 lat taka mate piankowa z ASO, sadze, ze do podanych zadan /worki z warzywami/ i w tej promocyjnej cenie jest dobrym rozwiazaniem.
  6. po 2 latach uzytkowania nowego auta /b7 z SS/ wymienilem aku na nowy - taka oszczednosc. cena tak jak piszesz poza serwisem 650zl, w serwisie wolali cos okolo 1200 zl. Przebieg byl wtedy ok 135kkm. Czesto wylaczam jak jade dla swietego spokoju. Problemow z turbina odpukac nie bylo/nie ma. Wylaczenie jest chyba zalezne od temp. oleju /podglad masz na MFA/. W zimie tak nie przeszkadza jak latem /klima/, ale przy mrozie czesto tez gasi zimne auto krotko po rozruchu. ---------- Dodano o 19:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:47 ---------- a jeszcze jedno ten idiotyczny system zagraza zyciu i zdrowiu uzytkownikow!!! po ponad 2 latach doswiadczen pisze to z pelna swiadomoscia. Potrafi zgasic silnik, gdy zatrzymasz auto,a za chwile chcesz szybko zjechac np. na skrzyzowaniu, gdy ktos mruga swiatlami i Cie puszcza pierwszego. To sa ulamki sekund, ale przeciez on tego nie wie. Potrafi wylaczyc silnik na przjezdzie kolejowym, jadac przez wieksze kaluze tez mi kiedys zgasil auto. Widocznie ekologia jest wiecej warta niz moje zycie. Oszczednosci jak piszesz, zadne istotne.
  7. w b7 juz nie ma takiego problemu, polowa auta to tworzywo cieszcie sie rdza poki mozna, a z trabantow sie smiali
  8. nie mialem takich objawow w swoim b6, wymienialem bardziej z racji jej przebiegu. Po zmianie oleju w skrzyni zmiana biegow chodzi troche lzej, zadnego problemu ze zmiana biegow nie ma.
  9. idealne miejsce na pilota od bramy. bardzo mi ich brakuje w b7.
  10. B6 2008 1.9TDI BXE wymiana silnika przy przebiegu 130kkm na gwarancji, wlasnie z tego powodu jaki poruszono w tym watku. Dzis ma przebieg 299kkm (czyli na nowym silniku 169kkm) i 105KM@132KM od roku, wszystko ok. Przeglady long life. Podobno nowy silnik dostalem juz wolny od wspomnianej wady.
  11. 2008r B6 Variant, 1.9 TDI fabryka 105 (109 dal pomiar) KM, teraz 132KM, przebieg 290kkm, jezdze nim od poczatku, mam pelna dokumentacje napraw. Tak z pamieci wazniejsze rzeczy: 130kkm wymiana silnika na gwarancji, troche wczesniej dwumasa, ok. 170kkm wysprzeglik, ok. 190kkm tuleje wahaczy wymiana, przy drugim rozrzadzie ok 220kkm regenracja alternatora, wczesniej padla sprezarka od klimy - wymiana na regenerowana z DE, kontrolnie ok 240kkm znowu dwumasa (jeszcze by pochodzila, tragicznie nie bylo), ok 270kkm wymieniona turbina (chodzila jeszcze ale zaczela spiewac sowa), miedzy 260-280kkm wymiana przod/tyl amorow z odbojami + laczniki stabilizatora tyl oraz olej w skrzyni biegow. Dzis sprawdzone wtryski, wszystko w porzadku, wtykcza glowna od listwy byla luzna, poprawiona.
  12. Witaj, po 260kkm wszystko jest sprawne, wiec u Ciebie tez ma szanse byc, dla pewnosci jak masz ochote jedz na stacje diag. sprawdzic. Wydaje mi sie (po autach w firmie), ze paski od 2009 mialy zmiany w zawieszeniu (inne amortyzatory?) i stad moze tak istotnie odczuwasz te roznice.
  13. Witaj, mi 1.9 TDI BXE 105KM rozlecial sie jeszcze na gwarancji przy przebiegu 130kkm, silnik wymieniono na nowy, miesiac po gwarancji poszla sprezarka klimy, pani w serwisie zrobila ksero ksiazki i wyslala do kulczyka zeby dali jakis rabat albo zrobili jak na gwarancji, ale decyzja przyszla odmowna, wiec na cuda bym nie liczyl. Auto bylo caly czas serwisowane w ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności