tomcio1 Zgłoś #1 Napisano 21 Stycznia 2010 (edytowane) Witam serdecznie. Noszę się z zamiarem kupna Passat'a B5FL z silnikiem W8 (4.0) 275PS. Chciałbym prosić was o pomoc w doborze instalacji gazowej do tego auta. Mam zamiar kupić STAG300 8cyl, jednakże nie wiem co z resztą komponentów. Jaki ma być: - wielozawór - średnia miedzi (zakładam, że Fi8) - reduktory - domniemam, że będą dwa - tylko jakie? - wtryski - czy MagicJet'y wyrobią? POZDRAWIAM i z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi. P.S. Proszę bez idiotycznych uwag "stać na takie auto, to stać na benzynę itd." Edytowane 7 Lutego 2015 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #2 Napisano 21 Stycznia 2010 poczytaj lpg forum info i tam skontaktuj się z sebastianem numery telefonów ma w podpisie dowiesz się wszystkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio1 Zgłoś #3 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam. Właśnie na początku napisałem na lpg.info Co do Sebastiana, pomagał mi już z zagazowaniem VR6 i jest naprawdę dobrym fachowcem. Chciałbym jednak, żeby takie informacje pozostały dla potomnych POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 21 Stycznia 2010 I już spamerzy sie odezwali, nie macie nic sensownego do napisania to ugryźcie się w język.... Sam bym się chętnie dowiedział jaką instalacje polecacie, może i swoje V8 zagazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel89 Zgłoś #5 Napisano 21 Stycznia 2010 Co ma spam do wyrażenia własnego zdania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 21 Stycznia 2010 Co ma spam do wyrażenia własnego zdania?? Poszukaj sobie tematu o LPG bo sa takie i tam wyraź swoje zdanie, w tym wątku założyciel pyta o konkrety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 21 Stycznia 2010 Stag 2 x zavoli zeta S magick-i dadzą rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #8 Napisano 22 Stycznia 2010 (edytowane) 2 x IG1 Prv 536 717 000 lub 1 x IG 1 Magg 2 x listwa czterocylindrowa med czarny 1 x landirenzo omegas centrala 5-6-8 cylindrów i konkretnie mu odpowiedziałem ?? Edytowane 22 Stycznia 2010 przez lysy777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xbartx Zgłoś #9 Napisano 26 Sierpnia 2010 Chiałbym trochę odświeżyć temat. czy ktoś wie jak w8 zachowuję się na gazie? Rozmawiałem z jednym gazownikiem i powiedział mi że będzie duży problem z założeniem bo nie ma miejsca pod maską a dodatkowo wrzucenie butli w koło wymaga wycięcia jednego baku paliwa. Czy ma ktoś jakieś doświadczenie z tym modelem? z góry wielkie dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubik fr Zgłoś #10 Napisano 30 Sierpnia 2010 Czy ma ktoś jakieś doświadczenie z tym modelem? Mam ale sadze ze nie powinno sie tego silnika zagazowywac albo TDI V6 4Motion pewnie mniej pali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xbartx Zgłoś #11 Napisano 30 Sierpnia 2010 Mam ale sadze ze nie powinno sie tego silnika zagazowywac albo TDI V6 4Motion pewnie mniej pali... ok ale z czego to wynika? czy to jest kwestia techniczna czy moralna? generalnie kupując ten samochód wiedziałem z czym to się wiąże i przeżyję jak się tego nie da zrobić. Ciekaw jestem poprostu czy to się w ogóle robi i jak to chodzi bo gazwonicy których obdzwoniłem nie wiedzą, że taki samochód istnieje. A jeżeli chodzi o TDI V6 to też znam kilka samochodów które palą mniej ale temat mojego postu nie brzmiał "Co pali mniej niż W8?" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #12 Napisano 30 Sierpnia 2010 myślę że nie powinno być problemu z zagazowaniem tego autka, a przy tej pojemności to zbiornik na gaz do bagażnika ( walec) bo w koło zapasowe to mija się z celem, ja jeżdżę co 270 kilometrów tankować a ty byś jeździł co 150km. A co do miejsca pod maską na reduktor, na pewno gazownik znajdzie choćby za zderzakiem, także moje zdanie jest takie gazuj (u na prawde dobrego, polecanego na forum lpg gazownika) i ciesz się jazdą za połowę obecnych pieniędzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #13 Napisano 30 Sierpnia 2010 Zadzwoń na Modlińską do Migaz-S. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xbartx Zgłoś #14 Napisano 30 Sierpnia 2010 tak też dzisiaj zrobiłem ale przez telefon nie udało mi się nic ustalić bo podobno nie robili tego silnika. Mam jakoś tam się pojawić na wstępny rekonesans. Trochę mi tylko szkoda tego miejsca w bagażniku ale jak słusznie kserkes zauważył nie ma innej opcji bo na butli w kole pewnie nie odjechałbym od dystrybutora. Cały czas się tylko zastanawiam, czy osoby które mi to odradzają robią bo to jakiś rodzaj dla mnie niezrozumiałego obciachu gazować ten silnik czy jednak są jakieś techniczne przyczyny o którch gazownik może mi nie powiedzieć bo jego biznes to zakładanie instalacji a nie odradzania jej założenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #15 Napisano 31 Sierpnia 2010 Kto ci odradza?Obecnie montują ludzie do dodgow 5.7l.a gadaniem stac cie na auto to stac cie na paliwo,sie nie przejmuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xbartx Zgłoś #16 Napisano 31 Sierpnia 2010 Mam takie spoko mechanika w wawie, robią całą grupę VW i któregoś tam razu o to zapytałem i gość mi powiedział, że by tego nie robił. Niestety nie potrafił mi merytorycznie wytłumaczyć dlaczego. Pojadę na tą modlińską i zobaczymy dam znać co i jak dzięki wielkie za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #17 Napisano 31 Sierpnia 2010 Obecnie montują ludzie do dodgow 5.7 zajeżdżam do Sebastiana S. co 10000km na wymiany filtrów (bo jest instalacja na gwarancji) i widuje u niego nie takie silniczki jak W8 jakoś na początku roku widziałem już w czasie prób porsche cayenne turbo, widziałem tam corvette jakąś beemke v12 i wiele innych "egzotycznych" muscle carów, zresztą normą jest teraz do dużego motoru gaz zakładać, więc nie ma co się zastanawiać tylko tanio jeździć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #18 Napisano 31 Sierpnia 2010 więc nie ma co się zastanawiać tylko tanio jeździć. Oczywiście ze tak,tylko nie iść po taniości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #19 Napisano 1 Września 2010 Oczywiście ze tak,tylko nie iść po taniości. ale też nie trzeba za dużo wydawać, jak tak czasem czytam co polecacie to trochę to dziwne, bo ja mam jaką mam instalacje i daje sobie ona bezproblemowo radę i to z 225 kucami bezawaryjnie, a zapłaciłem rok temu u Seby 2800zł z pełnym zbiornikiem gazu ;P więc pisanie by było dobre to musi kosztować, nie prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xbartx Zgłoś #20 Napisano 1 Września 2010 a zapłaciłem rok temu u Seby 2800zł pytanie o Sebę, to jest gość z tej Modlińskiej czy skąd bo tak czytam, że wielu z Was go poleca. może mi ktoś podesłać jakiś kontakt do niego? z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach