Skocz do zawartości

Daniel89

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Daniel89

  • Urodziny 29.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żywiec

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Masz ułamany ten element, musisz wymienić bo będzie cały czas to spadało. W sklepie Topran ok. 50zł, na ale był kiedyś podobno oryginał za 50+przesyłka.
  2. No niestety nie posiadam zbywającego tłumika. Obecnie mam w aucie 9 letniego Leistritza (środkowy) wymieniłem go wcześniej na tani zamiennik (wydawało mi się żę jest uszkodzony i "pierdzi", a uszkodzona była plecionka) i po kilku miesiącach zamiennik poleciał na złom a stary tłumik do dziś spisuje się idealnie. Kup Bosala, kosztuje coś ok. 200zł http://e-autoparts.pl/tlumik-koncowy-p-318852.html Jak założysz taki tłumik to od razu usłyszysz jaka jest różnica. Te tłumiki są liczone, przygotowywane pod dany silnik i dlatego są tak ciche i długowieczne, nie to co kilka rurek, trochę blachy i wygłuszenia.
  3. Te tanie zamienniki to nie tłumiki tylko puszki obciążające auto. Wiadomo że jeśli Twój dzwoni i wydaje dziwne dźwięki to po założeniu takiego będzie lepiej, ale do markowego dużo mu brakuje. Lepiej dołóż trochę i kup BOSAL-a albo Leistritz. Używki nie kupuj trafisz pewnie na taki sam szrot jak masz albo na tani zamiennik, chyba że gdzieś dostaniesz zdrowe tłumiki wcześniej wymienionych przeze mnie firm.
  4. U mnie przed wymianą poduszek (wymienione wszystkie 3) silnik był bardzo luźny, po prostu latał w budzie, nie tylko góra dół ale latał do przodu i do tyłu, dźwięk przy gaszeniu i odpalaniu był dosyć głośny i było czuć wibracje na całej budzie. Po wymianie poduszek silnik już nie lata w komorze, a przy gaszeniu jest dużo ciszej nie przenoszą się wibracje i jest ok.
  5. Nie ma co kupować tanich zamienników, po pierwsze materiały użyte są niskiej jakości, do tego wykonanie pozostawia wiele do życzenia, ale to są najmniejsze problemy, najgorsze to dźwięk jaki wydają te tłumiki. W zeszłym roku wymieniałem w TDI końcowy i środkowy tłumik, kupione z allegro, od razu po montażu auto zaczęło być głośniejsze, po około 6 miechach w środkowym coś odpadło i dzwoniło, niedawno wrzuciłem z powrotem stary tłumik z 2003r filmy Leistritz i bez porównania ciszej w aucie. Markowe tłumiki są liczone i projektowane pod dany model/silnik, a tanie zamienniki to rurki, blacha i trochę innych komponentów. Jak już kupić to Bosala wyjdzie może drożej o 200zł ale pieniądz na pewno będzie dobrze ulokowany, chyba żeby ktoś znalazł Leistritz-a to polecam, 9 letni tłumik wygląda i działa lepiej niż niespełna roczny zamiennik.
  6. Kupisz taniej, ale licz się z tym że będą gumy do wymiany, a tu masz nówkę sztukę za 150zł, kolega co sprzedaje daje gratisową wysyłkę na http://passatb4.pl/forum/viewtopic.php?f=65&t=6822
  7. Tunel i kubkotrzymacz są wyprofilowane, przypasuj tak żeby płaszczyzny ich styku były jak najbardziej dokładne i to będzie miejsce fabryczne :fajny
  8. http://passatb4.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=6797 jest do sprzedania z VR6 nie wiem czy podejdzie do 2.0, ale może Ty wiesz i coś z tego będzie.
  9. Najtańsza (jeśli chodzi o części) i najgorsza rzecz do wymiany, ważne że już jest spokój
  10. Sprawdź dobrze wewnętrzne łączniki stabilizatora, na nich nie widać dużych luzów a biją i to mocno ja są wyrobione.
  11. 500 spokojnie zrobisz nic się nie powinno stać ja z takim czymś kilka tysięcy zrobiłem i nic się nie stało, na forum Passata 35i kolega pisał że kolo w TDI nie może się rozdzielić to koło, ponieważ ma w środku klin na obwodzie i on pod prasą dopiero rozdzielił piszczące koło. Nowe koło ma inną budowę niż stare, ono już nie będzie piszczało (chyba że kupisz jakąś chińszczyznę), cena CORTECO to coś ok. 340zł. PS. jak już na szrocie będziesz szukał to tylko nowej wersji i renomowanego producenta porównanie nowego i starego koła:
  12. Jak jest zimne to piszczy, po chwili guma lekko się rozgrzeje od tarcia i przestaje piszczeć. CO d znaków masz koło pasowe do wymiany.
  13. Wymień czujnik oleju, nie zaszkodzi a raczej to od niego będzie świeciła kontrolka oleju.
  14. 8.8 albo więcej są też 10.9 i kiedyś spotkałem się z 12.9, ale 8.8 wystarczy ja takie dawałem przy wymianie koła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności