xxpasek2.5tdi Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2010 Tak sie złożyło i zmieniłem pracę.Będę robił tygodniowo ok. 400-500km.Jako,że posiadam nieekonomicznego passata 1.6 chcę poznać wasze opinie,a mianowicie sprzedać go,czy zamontować lpg(ok 3tys.zł)? Paska kupiłem od 1właściciela,serwisowany do 2008roku(książka ori),bezwypadkowy.Stary bo 97r.Wypas w miarę(4airbagi,klimatronic,karbon,kubełki).Ma przebieg 205tys.km.We wrześniu wymieniałem kompletny rozrząd z pompą, inne paski,oleje,a w tej chwili stoi na wymianę chłodnicy(przerdzewiała,mam nową kager) i przegubu(spidan).Reszta bdb,zawieszenie ok.Oleju nie pali,jeżdzi na półsyntetyku mobila. Dodam,że pasek wyniósł mnie z opłatami 17tys.zł.Ale coś za coś. I trochę żal się z nim rozstawać,a po drugie ceny takich vw nie powalają,a za 12 go nie oddam.Więc co byście poradzili?Trzymać go i zagazować,czy sprzedać i wpakować się w jakiegoś zarżniętego tdi-ka?A może kupić jakąś starą vectrę na gaż i nią śmigać? Ale trochę wstyd i też take auto wymaga napraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #2 Napisano 16 Stycznia 2010 Witam Ja mam takiego samego zagazowanego (rok młodszy - 1998). Silnik 1.6 101KM dobrze znosi gaz i nie mam żadnych problemów. Co do Vectry to silniki mają dobre (6 lat na LPG 1.6 C16NZ) i nie do zajechania. Tylko ta korozja tylnych błotników nie do pokonania. przez te 6 lat 2 razy były wstawiane reperaturki nadkoli plus tylna klapa. Więc wg. mnie warto wydać te 3000 zł i cieszyć się jazdą. Pozdrawiam - kosiad PS Moja instalacja LPG kosztowała 2200 zł ale to było 2 lata temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #3 Napisano 16 Stycznia 2010 Jak masz brykę pewną to Gazuj ją, fakt że 1.6 to trochę maławy silnik ale leprze coś pewnego do nie pewnego Tdi. W sumie to 1.6 zamienił był na jakiś większy silnik i wtedy zagazował. Tdi pomału się nie opłaca, niech ci spali te 6L ropy po 4.20 to wychodzi 24zł/100km, a taki np 2.0i niech spali i te 10L przy 2.10 to wychodzi 21zł/100km. 3zł oszczędności a im więcej jeździsz tym instalacja się szybciej zwróci. Diesel to teraz opłaca się jak cos wozisz wiecej niż własne 4litery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #4 Napisano 16 Stycznia 2010 nie sprzedawaj, dobra intalke zalozysz to roznicy nie odczujesz od jazdy na benzynie no oczywiscie w portfelu zauważysz przy takich przebiegach zaraz ci sie instalka zwroci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2010 Diesel może być już zmęczony za te pieniądze i nie ukrywajmy że eksploatacja diesla jest droższa. Masz sprawdzone auto więc je gazuj i ciesz się w miarę tanią jazdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 16 Stycznia 2010 A gdzie teksty LPG to zło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #7 Napisano 16 Stycznia 2010 Bo gaz to zło dla tych co stać. Ale realia PL są takie że LPG w kwestii finansowej jest opłacalne. A jeszcze jak by weszły te zwroty z UE to już diesli nie zobaczymy na ulicach:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2010 Będę robił tygodniowo ok. 400-500km Sorki, ale w czym Ty problem widzisz ? Jakbyś miał to robić dziennie - to, bym rozumiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2010 Powiem krótko - masz auto o którym wiesz wszystko. Zakładaj LPG i śmigaj. Rakieta to nie będzie ale na łeb nie pada i w oczy nie wieje. A jak kupisz w podobnej kasie TDI - po sprzedaży passata, to możesz więcej w niego włożyć, niż cię wyniesie instalacja gazowa w benzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2010 Nie zastanawiaj się tylko zakładaj gaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #11 Napisano 16 Stycznia 2010 a taki np 2.0i niech spali i te 10L Optymista Przy jeździe miejskiej 13-14 ... trasa - 12-13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2010 montuj dąbrą sekwencje i sie nie zastanawiaj jak cos to sie odzywaj dam ci namiary na dobrego gazownika w tarnowie podgórnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bart vw Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2010 chłopaku gazuj go bez zastanaiania się...ja kupiłem 1.8 juz zagazowanego na sekwencji też latam ok 500 km tyg. i powiem tak jest różnica na kieszeni a idzie autko jak burza po co wskakiwać w coś czego sie nie jest pewnym...tylko dobry gazownik only pamiętaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #14 Napisano 17 Stycznia 2010 Popieram przedmówców. Też mam 1,6 w gazie, różnica nieodczuwalna. Trochę muli, szczególnie w lato z klimą, ale...... się jeździ:) Spalanie 10 litrów LPG przy prędkościach w trasie 120-140, emeryt style - 8 litrów, miasto - 12-13, teraz w mrozy pewnie z 15. ALE TO I TAK TANIEJ NIŻ DIESEL:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #15 Napisano 17 Stycznia 2010 Moja żona jeździ toledo 1.6 16V z sekwencyjną instalką BRC. Spalanie 8-9, przy stałej 160 na autobanie 10-11. Przelatane 40 tkm i wszytsko OK. Zakładaj i się nie zastanawiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #16 Napisano 17 Stycznia 2010 no raczej założę tą sekwencję,bo autko wiem w jakim mam stanie,a nie chcę się pchać w tdi.miałem kiedyś vectre a 1.8 lpg i śmiga nadal,bo widuję ją.mam dobrego gazownika.brc chyba 2700zl.myślałem o stagu jeszcze.ma większe możliwości regulacji,ale dobry brc z kolei potrafi 100tys nakulać bez regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anomal Zgłoś #17 Napisano 17 Stycznia 2010 pamietaj zeby po zalozeniu gazu wrzucic fotki kabelkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebancisz Zgłoś #18 Napisano 18 Stycznia 2010 TDI to mój pierwszy diesel i jestem zawiedziony, w automacie potrafi po mieście spalić 12l/100km i do tego ten warkot. Brakuje mi troszkę gwizdu z silnika benzynowego. Gazuj, jak silnik jest ok to zrobi jeszcze wiele kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #19 Napisano 18 Stycznia 2010 w automacie potrafi po mieście spalić 12l/100km a jak ja powiem komus ze mi pali automat 20 gazu po miescie to wszyscy robia wielkie galy, o boze az 20, a 12x4pln diesel = 48pln a 20 lpg x 2.2 = 44pln a do zabawy jest 193 KM:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebancisz Zgłoś #20 Napisano 20 Stycznia 2010 kockodo, jak byś go miał w sedanie to bym się z tobą zamienił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach