Skocz do zawartości

kdjk

  • Liczba zawartości

    265
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kdjk

  • Urodziny 09.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Sorki, ale czegoś tu nie rozumiem... Jeśli manewr był wykonywany z lewego pasa to lewe tylne koło powinno się toczyć przy lewym krawężniku, a już na pewno nie powinno znajdować się na pasie ruchu (uderzenie powinno nastąpić w tył lub w róg ciężarówki), chyba że: 1. manewr skrętu w lewo został rozpoczęty z prawego pasa (dopuszczalne w ciasnych manewrach) i nastąpiło zajechanie passatowi jadącemu lewym pasem 2. skręt wykonany z lewego pasa, ale ze względu na wąski pas zieleni nie udało się ustawić samochodu prostopadle do drogi (tak jak na rysunku) i wujek cofnął zajeżdżając drogę passatowi jadącemu lewym pasem. Czyli przyznał się do zajechania. Trzeba było powiedzieć, że stał - wtedy byłoby najechanie. Co do badania stanu trzeźwości, to pewnie policjant zadał pytanie czy uczestnicy mają względem siebie zastrzeżenia co do stanu trzeźwości. Usłyszał, że nie i badania nie przeprowadził (spotykana praktyka). Tak wygląda moja opinia i nie trzeba się z nią zgadzać.
  2. Musi być - inaczej nie stwierdzisz czy w ogóle jest oporność.
  3. O co się pytasz? 1. O to czy w miejscu gdzie są bezpieczniki są przekaźniki od świateł? odp. Oryginalnie, nie - nie ma ich wcale. 2. Czy wymiana przekaźników od świateł da jakiś efekt? odp. Jeśli je masz i są w złym stanie to tak.
  4. Posmaruj czerwonym silikonem - cieknie uszczelka a nie kruciec (możesz dokupić i wymienić samą uszczelkę). W aluminiowym jak Ci się uszczelka spłaszczy też będzie ciekło. Poszukaj w golfach II - kiedyś widziałem w takim właśnie aluminiowy kruciec.
  5. Swego czasu naprawiałem gniazdo przyczepy (13pinowe) - okazało się że ma podciągnięty (+) na stałe - złączka w schowku po lewej stronie bagażnika koło lampy (czerwony kabel).
  6. Mam niemiecką, oryginał, ale nie mam skanera.
  7. Teraz są duże mrozy, weź to pod uwagę. Mój też się dłużej nagrzewa, ale jak się już nagrzeje to trzyma cały czas 95*.
  8. Sorki, ale w czym Ty problem widzisz ? Jakbyś miał to robić dziennie - to, bym rozumiał.
  9. kdjk

    brak spryskiwaczy

    To prawda. "Podstawą elektryki są dobre styki".
  10. Gdzieś kiedyś czytałem, że każde 10cm anteny to około 1km w terenie - i coś chyba w tym jest.
  11. Masz ponoć płyn, a on wrze w wyższej temperaturze. Tzn. jak ? Bo 90-95* to raczej norma.
  12. kdjk

    Żarówki do B3?

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47621 czyli chyba T4W (postój) i H4 (mijania i drogowe)
  13. Czy to znaczy, że niesprawna kontrolka może wyłączać ABS ? Hmmm, to by mi tłumaczyło okresowe zapalanie się lampki. ("elektronika" tej kontrolki swego czasu trochę dostała)
  14. kdjk

    brak spryskiwaczy

    Co do silniczka pompki i przełącznika - możliwe. (zakładając, że bezpiecznik nr.5 15A jest cały). - podłącz pompkę na krótko do aku. Co do przekaźnika - to odpowiada on chyba wyłącznie za "czasówkę" wycieraczek. W czym?
  15. Ja mam brodę ... Koszty ? Hmmm, w porównaniu do tutaj wymienionych to żadne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności