ichas Zgłoś #1 Napisano 1 Stycznia 2010 Pasek miał od jakiegoś czasu taki problem że gasł w trakcie jazdy, po przekręceniu kluczyka brak jakichkolwiek kontrolek, rozrusznik kręcił ale nie odpalał, wystarczyło poszperać RÓŻNYMI kabelkami pod maską i zapalał. Po jakimś czasie szperanie pod maską nie pomogło. Auto na holu zajechało do mechanika, który wymienił kostkę w stacyjce, skasował mnie na 80 zeta. Było dobrze 1 dzień. Potem znów to samo. Wsiadam rano do auta, brak kontrolek, rozrusznik kręci nie odpala. Podejrzewam: -przekaźnik 109 - sprawdzony -immobiliser, antena itp -stacyjka -komputer, np zalany, niestety nie wiem gdzie jest Nie można podłączyć VAG, nie wykrywa samochodu Mechanik mówi że pewnie wiązka przewodów jest walnięta i chce rozbierać całą elektrykę, ale wyobrażam sobie ile by mnie skasował więc sobie daruję go, a i tak pewnie by nie naprawił. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2010 Kolego sam dałeś sobie odpowiedz brak masy ,rękawy podkasać i przejrzeć samemu instalacje pod deską rozdzielczą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 1 Stycznia 2010 ja bym sprawdził aku i alternator skoro w dordze ci gasnie komputer jest w przedziale silnika a jesli nie mozna polaczyc sie ze steronikiem to albo złe ustawienie komp-kabel-auto albo sterownik poada albo poprostu nie ma OBD2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #4 Napisano 1 Stycznia 2010 rękawy podkasać i przejrzeć samemu zaraz zabieram się za robotę, chociaż nie ukrywam że przydałyby się jakieś wskazówki gdzie konkretnie szukać... ja bym sprawdził aku i alternator skoro w dordze ci gasnie wydaje mi się że aku i alternator jest ok bo aku zawsze naładowany, nawet w duże mrozy pali, klemy dobrze dociśnięte jęśli chodzi o vag to wcześniej działał, ale brak kontrolek wygląda mi na to że komputer auta w ogóle się nie włącza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekk2143 Zgłoś #5 Napisano 1 Stycznia 2010 kolego a może znowu ta kostka od stacyjki znowu poszła ja znam takie przypadki ze tak było ze nawet jednego dnia nie wytrzymywały.rozkręć i wprawdz czy wychodzi z niej prąd potem wprawdz czy na pompe dochodzi prąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 1 Stycznia 2010 Ja obstawiam akku, skoro Ci kontrolki się nie świecą, też miałem podobnie akku zawsze był naładowany itp. a jak kiedyś kluczyk przekręciłem to ledwo co się kontrolki świeciły ale rozrusznik kręcił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) Ja obstawiam akku ale gdyby było aku to by rozrusznik nie kręcił. Dużo większy prąd jest potrzebny do zasilania rozrusznika niż komputera, kontrolek itd. Dziś powinno się wszystko okazać... Spędzięłem dzisiaj przy aucie kilka godzin z elektrykiem samochodowym i sprawdzaliśmy mnóstwo rzeczy, począwszy od bezpieczników a skończywszy na stykach tablicy wskaźników. Do objawów trzeba zaliczyć dodatkowo brak kierunkowskazów na zapłonie - awaryjne działają, pozycyjne-postojowe jednostronne działają. Na kostce stacyjki są dwa zimne styki. Poza tym wykonał różne testy które nic nie pomogły:( Macie jakieś propozycje? Nam opadły ręce:( PS: Gdyby ktoś miał wyraźne czytelne schematy elektryki to bym bardzo prosił na maila [email protected] ---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 14:04 ---------- pomoże ktoś? jakieś pomysły?? każda pomoc cenna... Edytowane 2 Stycznia 2010 przez ichas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 2 Stycznia 2010 ale gdyby było aku to by rozrusznik nie kręcił. Dużo większy prąd jest potrzebny do zasilania rozrusznika niż komputera, kontrolek itd. Dziś powinno się wszystko okazać... Też tak myślałem a jednak okazało się że na rozrusznik starcza a na takie kontrolki już nie. Nie mówię że to na pewno aku ale możesz wziąć jakiegoś pewniaka na podmiankę i będziesz miał w razie czego jedną możliwość mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #9 Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) okazało się że na rozrusznik starcza a na takie kontrolki już nie jak powiedziałem o tym elektrykowi to się delikatnie mówiąc zdziwił. Nie wiem, niech wypowiedzą się znawcy tematu. Spróbuję ale wg mnie to niemożliwe trochę. I czy na pewno we wszystkich B4 jest immo? u mnie w kluczyku nawet latreczki nie ma bo gdzieś wypadła poprzedniemu właścicielowi, więc nie wiem gdzie tam może być układzik immo z kodem. Edytowane 2 Stycznia 2010 przez ichas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiomis Zgłoś #10 Napisano 3 Stycznia 2010 jak masz kontrolkę w drzwiach to masz alarm fabryczny który odłącza zasilanie na tablicę wtedy żadne kontrolki nie świecą , lecz powinny mrugać kierunkowskazy . Alarm ten jest przy wyjściu nawiewu powietrza po lewej stronie kierowcy . Dokładnie nie wiem jakie przewody za to są odpowiedzialne . Moduł ten występuje z centralnym zamkiem ---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 18:19 ---------- odezwij się na maila [email protected] prześlę ci schemat modułu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #11 Napisano 4 Stycznia 2010 Problem rozwiązany!! Wszystkiemu winien był alarm fabryczny o którym mówi misiomis. Po wyjęciu puszeczki z alarmem pod włącznikami świateł okazało się że jest tam kilka zimnych lutów. Po zlutowaniu wszystko działa jak trzeba:) ps: wpadłem na to zanim przeczytałem Twój post ale leci pomógł bo byłeś blisko, poza tym alarm był też odpowiedzialny za kierunkowskazy. Dzięki wszystkim za odzew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djkagan Zgłoś #12 Napisano 4 Sierpnia 2010 Jeśli to możliwe poprosiłbym też o ten schemat, potrzebny do podobnego problemu, tyle że do przeróbki automat na manual się aktywował alarm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach