pawmen Zgłoś #301 Napisano 15 Czerwca 2016 dzięki za pomoc W poniedziałek wymieniam dwumasa LUK napiszę jakie objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #302 Napisano 5 Lipca 2016 (edytowane) U mnie dzisiaj z rana musiałem kręcić z 15sekund zanim zapalił. Temperatura na zewnątrz+16 Mam webasto więc w zimniejsze dni pomagało podgrzanie i palił od strzała, natomiast raz zdarzyło się że po tym zabiegu w ogóle nie chciał odpalić. Auto po pierwszym odpaleniu, startuje bez problemu. Także problem dotyczy tylko pierwszego startu po dłużej przerwie Zaworek mam wstawiony nic nie pomogło. Dpf usuniety Rozrząd wymieniony Swiece wymienione Dwumasa wymieniona. Problem z odpalaniem tylko po nocy lub kilku dniach. Auto w moich rekach od kilku miesięcy, więc nie widziało jeszcze mrozu. W tym miesiącu kilka razy przy pierwszym odpaleniu dymiło pare minut na biało. Niby pompa vacum? Filtry nowe Turbo wymienione rok temu na nowe w serwisie. Wtryski maja niby prawidłowe wskazania Przy 30stopniach na zewnątrz auto powinno odpalić jak ta lala a to moim zdaniem nie jest tak jak potrzeba. Więc zastanawiam się od czego zacząć Pompa vacum Rozrusznik A może coś innego Passerati 2006r. Bmr dsg Po odpieciu czujnika zapala od pol strzalu, z tylu minimalna czarna chmurka, obroty pare sekund podwyzszone i pozniej ok. Nie mniej jednak nie będę jeździł z odpietym czujnikiem z uwagi tez na to że dziewczyna jeździ w 90% passerati. Auto przed wszystkimi wyżej wymienionymi naprawami zachowywało się tak samo jak teraz. Edytowane 6 Lipca 2016 przez dsz1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #303 Napisano 7 Lipca 2016 U mnie ubywalo sporo płynu i się okazało że była walnieta głowica. Po wymianie pali od strzału no i płynu juz nie ubywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #304 Napisano 7 Lipca 2016 (edytowane) jutro jadę do mechanika i dowiem się co i jak. Bo już i tak kupę kasy władowałem w to auto... a powiedzcie mi jak u was ze spalaniem bo np. mi na normalnej trasie poniżej 7 ciężko zjechać. Autostrada 140-160 km/h - spalanie 9 litrow (bez obciążenia, sam kierowca, pogoda bezwietrzna) Edytowane 7 Lipca 2016 przez dsz1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #305 Napisano 17 Lipca 2016 dzięki za pomoc W poniedziałek wymieniam dwumasa LUK napiszę jakie objawy. witam wymieniłem dwumase LUK wymieniłem 4 wtryski wszystkie filtry rozrusznik i jest delikatnie lepiej ale szału nie ma!!Po nocy musi dłużej zakręcić w ciągu dnia pali na strzał. Juz mnie denerwuje ten passacik!!Miałem 140km i palił na strzała. Zachciało mi sie 170km!!I teraz mam!! Co jeszcze wymienic??POMOCY!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miloszix Zgłoś #306 Napisano 18 Lipca 2016 (edytowane) Ja w swoim miałem podobne objawy, raz palił od strzała a raz trzeba było pokręcić. nie było reguły cieplo czy zimno. po wymianie pompy paliwa w baku pali jak nowy. Co dziwne - pompa po wyciągnięciu z baku i podpięciu pod zasilanie wogóle nie ruszała. Edytowane 18 Lipca 2016 przez miloszix błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #307 Napisano 21 Lipca 2016 u mnie jest reguła im chłodniej tym gorzej. Mam na myśli temp. poniżej +20. Skoro po odłączeniu czujnika auto przy pierwszym odpaleniu pali za pierwszym strzałem więc pompa dobrze chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #308 Napisano 2 Sierpnia 2016 witamwymieniłem dwumase LUK wymieniłem 4 wtryski wszystkie filtry rozrusznik i jest delikatnie lepiej ale szału nie ma!!Po nocy musi dłużej zakręcić w ciągu dnia pali na strzał. Juz mnie denerwuje ten passacik!!Miałem 140km i palił na strzała. Zachciało mi sie 170km!!I teraz mam!! Co jeszcze wymienic??POMOCY!!! Witam ponownie zawiozłem rozrusznik wymieniono wirnik na nowy i jeszcze jakieś podzespoły. Założyłem i naprawdę odpala lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #309 Napisano 3 Sierpnia 2016 Witam ponownie zawiozłem rozrusznik wymieniono wirnik na nowy i jeszcze jakieś podzespoły. Założyłem i naprawdę odpala lepiej. Ja jakbym mógł cofnąć czas to bym nic nie ruszał i po prostu jezdzil tak az do sprzedaży lub po prostu awarii... mam troche inną technologię bo CR ale tu reguly nie ma... po prostu te 170tki to chyba jakieś nawiedzone. Zainwestowalem tak jak Ty.... w nowe wtryski, nowy rozrusznik co prawda potestowy no ale dalem do sprawdzenia przed montazem i naprawde nowka. Wymienilem jeszcze przeplywomierz... egr... no i pompe wysokiego cisnienia. nowy Aku dedykowany do mojego start stop. Wciąz zdarza się dzien ze rano dluzej kręci.... i zrozum to. ostatnio cały tydzien spokoj. ale tak juz bywalo. i znowu przyszly dni ze zakręcił dlugo.... za dnia zawsze na strzał. To juz chyba tak musi byc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #310 Napisano 3 Sierpnia 2016 Wciąz zdarza się dzien ze rano dluzej kręci.... i zrozum to. ostatnio cały tydzien spokoj. ale tak juz bywalo. i znowu przyszly dni ze zakręcił dlugo.... za dnia zawsze na strzał. To juz chyba tak musi byc... Jak parkujesz kolego wieczorem, auto stoi choc minimalnie pod górkę? Mam ten sam objaw i nie wiem co dalej. Sprawdziłem już tak wiele rzeczy że pomysły mi się skończyły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #311 Napisano 3 Sierpnia 2016 Aaa widzisz jakbym poziomice ustawił w garazu to równo idealnie na pewno jest chyba nigdy na zadnej nierownosci autem nie parkowalem naprawde juz ostatecznosc byla z pompą wys cisnienia... udalo sie tanio kupić jak nówkę. za dnia pali szybciej z tą nową pompą... ale no rano wciaż są dni ze dluzej kręci... juz sie poddałem i innym tez tak radzę... serio szkoda kasy... ile mozna wymieniać dobrze działające podzespoły.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #312 Napisano 3 Sierpnia 2016 Już sie wyleczyłem z poszukiwań tego ustrojstwa. Mam ewidentnie objaw cofającego paliwa. Podejrzewam jakąś pierdołę bo z mechaniką mam wszystko ok, czasem bywa że odpala dobrze przez tydzień a czasem nawet codziennie jest męka. Wnioskuję że wyjdzie kiedyś przypadkiem albo... nie pozbędę się tego nigdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #313 Napisano 3 Sierpnia 2016 Nówka Tiguan 2016 najnowszy 2.0 tdi.... Kolega rano odpala i jest ok, odpala po pracy po 8h i kreci mu dlugo. Nowka. W aso powiedzieli ze tttm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #314 Napisano 15 Września 2016 Witam na temat rozruchu auta rozmawiałem z fachowcem i potrzeba zmienić dawkę paliwa i jeszcze jakiś innych komponentów. Osobiście mam ze rano potrzebuje 2 sekund na rozruch. Gdy silnik jest ciepły odpala na strzał. Miałem jeszcze takie objawy podczas ruszania szarpał. Nie było normalnego ruszenia auta. Auto oddałem do City Car Ociąż k/Ostrowa Wlkp.Naprawiono DSG nie mam już falujacych obrotów. Po ruszeniu i potoczeniu się ok.3m wbija odrazu drugi bieg(prawidłowo działająca skrzynia) Naprawdę fachowa wiedza i nie ma naciąganie na kasę. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #315 Napisano 25 Września 2016 u mnie żadne zmiany dawki startowej nie pomogły... dodam nawet, że jest gorzej po zmianach niż było... Skoro kiedyś palił dobrze to nie ma sensu modyfikować dawki, tylko trzeba znaleźć przyczynę tego złego zapalania. Najgorsze jest to, że w większości warsztatów wszystko się robi metodą prób i błędów na zasadzie wymienimy klient zapłaci i na nóż to będzie przyczyna a jak nie to następna część się wymieni... i tak człowiek inwestuje połowę wartości auta w niepotrzebne naprawy. Ja już się poddałem i mam dość tego auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #316 Napisano 25 Września 2016 Jest nas dwóch. Nie ma dobrych fachowców i taka prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz92lbn Zgłoś #317 Napisano 25 Września 2016 poleci ktoś może dobry sklep internetowy z pompami paliwa w baku najlepiej Pierburg'a w rozsadnej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #318 Napisano 25 Września 2016 Pisz do forumowicza Weso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #319 Napisano 25 Września 2016 Pompe paliwa kupilem na allegro od goscia ktorego polecil mi Mlody_tm i teraz nic w baku nie syczy...(problem poruszalem w innym watku na forum) Ja mam CR 140 i problem z odpalaniem po nocy czy po dluzszym staniu w pelnym sloncu mam taki sam jak Mlody_tm...sprawe olewam bo widzialem ile rzeczy w aucie powymienial Mlody_tm a efektow nie ma. Oczywiscie auto za kazdym razem odpala ale raz szybciej a raz ma lekką zwłokę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #320 Napisano 26 Września 2016 Olej olej lepiej błędów innych nie popełniać A co do całego kosza z pompą z testowego auta z Alle drogo... to najlepsza opcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach