marcin007 Zgłoś #21 Napisano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Napewno nie używałeś tych kabli ani nawet nie widziałeś więc dlaczego sie wypowiadasz? Tak sie składa że brat miał kiedys w Vencie, na początku było ok, ale potem jak mi "fachowiec" je zdemontował i załozył spowrotem to silnik chodzi dziwnie. bo niemieli wyjmaka i ciągneli za kabel i naderwali go albo fajki sie rozszczelniły a wilgoc robi swoje,tak czy siak sam je podsumowałes Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #22 Napisano 15 Kwietnia 2010 kable 500zł? W życiu bym nie dał!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #23 Napisano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Wcale tyle nie kosztuja Jak ktos robi rocznie max 10tys.km to pewnie ze tyle nieda Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polak Zgłoś #24 Napisano 15 Kwietnia 2010 Marcin Twoj brat miał AST? W silniku vr6? Słyszałeś wogle o takiej firmie? U mnie w mieście były produkowane zapłonówki do FSO potem do Daewoo i innych marek, jakis gość wykupił linie produkcyjna i robi teraz kabelki podobno bardzo dobrej jakości i sie nazywa AST. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #25 Napisano 15 Kwietnia 2010 Marcin Twoj brat miał AST? W silniku vr6? Ja pisałem o sentechach,a brat miał Vento 2,0 własnie z takimi kablami,tak sie składa że robie w zakładach kablowych 14 lat podobne przewody i wiem co nieco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polak Zgłoś #26 Napisano 15 Kwietnia 2010 A no to jak on narzekał na Ast to ok. Jeden niezadowolony,ale ja i tak se je kupie bo jak dla mnie to lepsze to niż sentechy. Zobaczymy jak sie będą sprawować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #27 Napisano 15 Kwietnia 2010 na allegro sa kable pro-sport 9mm kosztuja ok 300zł wygladaja na porzadne, ale ogolnie po co dyskusja nic co kosztuje mniej niz 200zl do vr6 nie bedzie dobre. skoro beru,ngk,bremi sa sprawdzone to po co kombinowac i robic cos kilka razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2010 nic co kosztuje mniej niz 200zl do vr6 nie bedzie dobre. Świeta prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #29 Napisano 15 Kwietnia 2010 Ja osobiście polecam beru od tego kolesia ://moto.allegro.pl/item989381991_przewody_kable_zaplonowe_beru_vw_vr6_golf_passat.html ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:52 ---------- jeszcze raz http://moto.allegro.pl/item989381991_przewody_kable_zaplonowe_beru_vw_vr6_golf_passat.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #30 Napisano 15 Kwietnia 2010 Ale wydawać 500 zł na Bremi to według mnie przesada. JA te przewody Bremi już chyba ze sześć razy ściągałem przez piper..ną cewkę bo nie mogłem dojść od czego mu mocy brakuje i iskry na 3i4 cylindrze i przewody są oki a spróbuj taki zabieg zrobić z sentechami albo janmorami wzmocnionymi to się przekonasz.A tu nr do gościa co handluje przewodami Bremi - Maciek Minior tel.502 498 150 Firma Auto Pir Pińczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeek Zgłoś #31 Napisano 15 Kwietnia 2010 a spróbuj taki zabieg zrobić z sentechami albo janmorami wzmocnionymi to się przekonasz to powiedz jeszcze...co się takiego stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #32 Napisano 15 Kwietnia 2010 beru czy bremi? mam teraz kable bremi, byłem zdecydowany na kable i świece beru a teraz to już sam nie wiem... obecne kable robią mi dyskotekę na fajkach (zaraz przy module) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #33 Napisano 16 Kwietnia 2010 kolego bierz magnecor nawet najtansza wersje i bedziesz zadowolony chociaz ja tam jestem zadowolony z beru,. szkoda tylko ze juz nie mozna kupic ori czerwonych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeek Zgłoś #34 Napisano 16 Kwietnia 2010 Ludzie nie kupujcie sentechów!!! Sprawdzone badziew i tyle od razu po założeniu dwa zaczęły strzelać haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #35 Napisano 16 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o przewody to Beru lub NGK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #36 Napisano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) obecne kable robią mi dyskotekę na fajkach (zaraz przy module) Oj to chyba nie kable lecz mogła cewka sie rozszczelnic,radze sprawdzic cewke lekko spryskac wodą i odpalic bryke i wszystko bedzie widac Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #37 Napisano 16 Kwietnia 2010 Może w vr6 sentechy nie dają rady ale we wszystkich innych autach naprawdę się sprawdzają! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #38 Napisano 16 Kwietnia 2010 Może w vr6 sentechy nie dają rady ale we wszystkich innych autach naprawdę się sprawdzają! To już jest bardziej prawdziwe stwierdzenie-popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #39 Napisano 17 Kwietnia 2010 Może w vr6 sentechy nie dają rady ale we wszystkich innych autach naprawdę się sprawdzają! bo auto po prostu jezdzi. ja mialem w vr6 starr kable orginalne i bylo okej zero dyskoteki, zalozylem nowe i inne auto. inna kultura pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach