Joke Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2009 witam panowie ma ktoś moze jakieś zdjęcia jak i co trzeba mieć żeby to wszystko pozakładać??? jak są zakładane ranty na błotniki? Jak listwy na drzwiach? Prosił bym o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2009 Uchwyty klejone do karoserii zasuwasz za nie listwe i wskakuje w dziury w drzwiach podobnie z nadkolami te dodatkowo przykręcasz wkrętami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Joke Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2009 mówisz że są klejone a listwy wskakują w które otwory te na górze po wąskich listwach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2009 Na górze pasują po wąskich listwach na dole masz dodatkowe mocowania. Zobacz sobie zdjęcie z tej aukcji http://moto.allegro.pl/item810691568_vw_passat_b3_drzwi_klamka_listwa_zamek_klamka.html widać jak to wygląda.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 24 Listopada 2009 U mnie oryginał i wygląda to tak, na nadkolach na nity, na progach nity (chyba też trochę klejone i skręcane) , na drzwiach na plastikowych zatrzaskach( do kupienia są te zatrzaski bo mi już mi kilka puściło-dwuczęściowe) i chyba gdzieś się też trafi jakiś blachowkręt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2009 Wyciągałem taki cały komplet.Hokeje oryginalnie są na nity lub plastykowe kołeczki na dole błotnika uchwyt.Na drzwiach po oryginalnych wąskich listwach a na dole klejone do drzwi uchwyty plastykowe 1cm od rantu drzwi i rozstawione tak jak widać od wewnętrznej strony listwy.Dotyczy to wszystkich 4 drzwi a w sumie tych platyków jest 5 na przednich i chyba 3 na tylnych drzwiach.Progi są montowane od góry do listwy plastykowej 1cm od rantu górnego i idzie ta listwa po całym progu.Oryginalnie na nity można na taśmę 2 stronną lub silikon.Od dołu progu są przypawane blachowkręty zakłada się na nie próg i przykręca plastykowymi nakrętkami.To wszystko mozna oczywiście pokombinować i samemu coś podziałać ale musi to być mocne żeby nie zerwało progu.Posiadam kompletne progi oryginalne plastykowe i te listwy jak by kto chciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek wiórek Zgłoś #7 Napisano 24 Listopada 2009 jest troche roboty ale warto.polecam je pomalowac na czarno np.czarna farba podkladowa i wygladaja jak nowe.zobacz u mnie.raz na dwa lata taki zabieg i jest dobrze. w tym roku moze zrobie u siebie odnowienie dla perfekcji. pozdarwiam maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Joke Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2009 troche roboty z tym jest nie powiem. ale warto. Najbardziej to mnie przerazają te progi. jest jakaś listwa mocowana na próg ro blachy najpierw. Pytanie jak to rozebrać zeby czegoś nie spieprzyć. A orientujecie sie może jaka cena może być całego pakietu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek wiórek Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2009 ja za caly komplet zaplacilem 180 zl delikatnie sie obchodz z tym a efekty sa super.zobacz u mnie.na prog mozesz dac jakas listwe gumowa dla pewnosci.ja do klejenia używałem kleju czarnego do klejenia szyb.dobry jest i tworzy po wyschnieciu mase czarna i estetycznie to wyglada. pozdrawiam maciek ---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:44 ---------- jezeli chcesz to zobacze u mnie na szrocie czy nie bedzie calego kompletu bo przyjechal w moim miescie na szrot g60 wiec moze miec.jak cos napisz pw. pozdraiwam maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Joke Zgłoś #10 Napisano 25 Listopada 2009 spoko Maciek ja mam całego GT z jasnym wnętrzem do przełożenia jak coś bo stoi i niszczeje u mojego mechanika. Tylko czy czegoś nie spierdziele zdejmując to:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deca-Durabolin Zgłoś #11 Napisano 25 Listopada 2009 W moim 1.9 td miałem wąskie listwy ale jakiś frajer przeciągnął mi hakiem po tylnych i przednich drzwiach pod listwą, i tańszym rozwiązaniem były szerokie listwy, i konserwacja uszkodzenia niż klepanie, i lakierowanie u lakiernika ( wtedy jeszcze nie umniałem lakierować ). Za komplet na allegro zapłaciłem 150 zł + kilka zatrzasków które złamałem i taśma piankowa dwustronna. W sumie 170zł. Co do przekładki wszystko pasuje. dół połapałem na taśmę a na błotnikach na wkręty. Oprócz tego że wyszło taniej niż naprawa to wygląda moim zdaniem lepiej. Co do trwałości już drugi rok jest ok. heh kto jest w temacie myśli że mam GT Dopóki nie usłyszy kle kle kle Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Joke Zgłoś #12 Napisano 25 Listopada 2009 ja też niose sie z zamiarem TD także wiesz:) ale jak narazie to po polsce jezdze i zero konkretów. Ale już drugi na części jest i obiecał mi częsci z niego gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #13 Napisano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) czy listwy GT z sedana pasują do kombi? Numery ETKI są takie same, tyle że w tylnym sierpie - zakolu dodana jest literka A dla kombi i nie wiem czy podejdzie. Dodatkowo, w jaki sposób montuje się nakładki na progi, tam jest taka listwa zaczepowa na taśmę dwustronną a na nią się zatrzaskuje ten próg? Czy sierpy trzeba montować na wkręty do blachy, co wiąże się w "niszczeniu" nadkola, czy może pasują one w gotowe miejsca na które montuje się wewnętrzne nadkole? porównując zdjęcia: http://moto.allegro.pl/item986856532_volkswagen_vw_b3_passat_gt_1_wl_od_1993.html http://moto.allegro.pl/item986191190_sprzedam_wv_passat_b3_g60_gt.html wychodzi mi, że listwa tylna od sedana jest krótsza, znaczy się ten sierp jest krótszy. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #14 Napisano 15 Kwietnia 2010 Ja u siebie w sedanie mam zamontowane z kombiaka i pasowały bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #15 Napisano 15 Kwietnia 2010 Kurde ale na zdjęciach widać wyraźnie że sierp tylni jest krótszy w sedanie niż w kombi. A jak mocowałeś progi (to poszerzenie) trzeba coś wiercić? Miałeś gotowe gwintowniki z dołu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #16 Napisano 25 Marca 2011 jutro biorę się i ja za montaż. tylko mam mały problem. z przodu na rantach mam dziury na kołki a z tyłu nie. nie chce dziurawić nadkoli. myślałem o taśmie dwustronnej zęby oblepić od wewnątrz sierp. taśma jest super mocna bo testowałem:D w wy co polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #17 Napisano 26 Marca 2011 Sierp od wewnatrz az tak dobrze nie przylega do nadkola zeby to zlapalo na tasmie ale moge sie mylic, mozna to zrobic przykrecajac do rantu wkretem z wiertelkiem tylko pozniej wykrecic i dac silikonu pomiedzy sierp a rant, nastepnie wkrecic spowrotem i daje to zabezpieczenie przed woda itp. Z zewnatrz ladnie kamuflujemy wkreta tez czarnym silikonem lub kupujemy wkrety w kolorze czarnym, ja robilem na srebrnych bo nie moglem dostac czarnych z wiekszym łepkiem, sierp musi sie trzymac bo podjedziesz na myjke i pospadaja :mlask pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #18 Napisano 26 Marca 2011 w sumie racja. chociaż mam taśmę piankowa 2mm około wiec złapie i trzyma okropnie. w poniedziałek zrobię. jak będzie łatwo zerwać to dowalę wkręty chociaż z dwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach