Skocz do zawartości

Deca-Durabolin

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Deca-Durabolin

  • Urodziny 03.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Augustów

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Przyznaje POMÓGŁ oczywiście. Rozebrałem jak piszesz. Do wymiany łożysko pod piastką. Reszta jest ok. ... odnośnie osadzenia piastki to chodzi o głoębokość na jaką wchodzi na ten wałek tak ? ( to zapamiętałem) ... I jeszcze sprawa łożyska - jakieś specjalne czy najzwyklejsze kryte łożysko ? Wybacz moje trucie , ale bardziej związany jestem z lakiernictwiem a mechanika to jedynie to co musnąłem palcem... stad pytania Jestem licealistą. Z góry dziękuję i czekam na odp. POZDRAWIAM !! ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:26 ---------- Przydatna stronka : ZDJĘCIA POPMY http://picasaweb.google.pl/d4tura/PompaWspomagGolf02#
  2. Znaczny luz oraz huczy obracając ręką. lebow - Jak masz gg to wyślij mi na pw numer pomożesz mi rozebrać - o ile chcesz
  3. ...No właśnie wyjąłem pompę i okazało się że łożysko zrobiło swoje... ... Filterek czyściutki... .. mam jeszcze 2 Pytania: 1. Czy rozwalone łozysko ma związek z tym, że pienił mi się płyn i wybijało go górą przez zbiorniczek ?? 2. Oraz kwestia pompy: Wymiana czy regeneracja ? Pozdrawiam i dziękuję Panowie !
  4. Witam Panowie ! Dołączam się do tematu żeby nie śmiecić. Passat B3 AAZ. Problem - pienienie się płynu od wspomagania. Wszystko było ok dopóki nie zaczęło bulgotać, pienić i szwankować wspomaganie. Na początku wywaliło płyn przez zbiorniczek ( spienił się ) , dolałem i 2 dni było ok , problem powrócił. Słychać straszne jęki, prawdopodobnie z pompy, wybija płyn górą ( w postaci spienionej) i wspomaganie raz jest raz nie ma. Jeśli ktoś miał podobny przypadek proszę o pomoc ... Nie piszcie "jedź do mechanika" bo wiadomo, że ten kto ma dużo kasy jedzie prosto do mechaniora, płaci i jest ok ( zaznaczając też, że nie jeździ B-trójką ) . "Umiejętności" mam i wierzę, że uda się to naprawić we własnym zakresie dlatego też potrzebuję rad oraz ewentualnych podpowiedzi ... Pozdrawiam. Kamil.
  5. Z innego forum dowiedziałem się że świece grzeją do odpowiedniej temp silnika (dogrzewanie świec) i może to potrwać nawe dłużej. U mnie grzeją bez przerwy. Przekaźnik ok. Obstawiane przyczyny to : czujnik temp i modół sterujący grzaniem świec. Wszystko sprawdzę po świętach. Pozdrawiam.
  6. Mam coś na*bane w przekaźnikach czy nie ? Chłop w sklepie jak pokazałem mu przekaźnik 104 powiedział że jest on od B4 do grzania tylnej szyby... u mnie jest od grzania świec. Na przekaźniku od innego aaz (troche innym) była ta sama przypadłość(ciągłe grzanie świec). Wskaźnik temperatury pokazuje nie więcej jak 75stopni. Czy jeżeli mam z*****y czujnik temperatury to wskaźnik i dogrzewanie świec nie działają poprawnie ? termostat jest raczej sprawny. Oto zdjęcia :
  7. Wskrzeszam temat który kiedyś sam założyłem Problem ze świecami powrócił. Było ok. Naprawiło się samo.Do czasu. Pytanie następujące. jakie urządzenie w passacie aaz odpowiada za długość czasu grzania świec ? Jeżeli masz zamiar napisać, że to przekaźnik to z góry mówię że nie ! Władałem od innego aaz i było to samo. Problem jest taki, że po zgaśnięciu kontrolki świece nadal grzeją, ponieważ "COŚ" daje polecenie przekaźnikowi na dalsze grzanie świec. Ormowiec Ty jesteś kumaty. Raz już mi pomogłem może uda sie drugi ?
  8. Dzwoniłem właśnie przed chwilą na policję i pogadałem sobie na spokojnie z policjantem i zapytał, czy mój passat jest kombi... okazało się że dzisiejszej nocy otworzono 3 takie same, mój był czwarty a jeszcze jednego skradziono. To jakieś dzieci i tyle. Konkretny koleś nie miałby problemu ze stacyjką i zabezpieczeniem zapłonu... Zobaczę tak to będzie w tym tygodniu.. jak otworzą jeszcze raz to spedzę tydzień przed oknem i jak się ktoś pojawi to żeby pomóc mu odpalić zniosę mu łom... albo jakiś kij...hm Moim zdaniem komuś potrzebny taki pasiak na cześci Myślę na tym alarmem. Dzięki za pomoc koledzy. Pozdrawiam.
  9. Tylko jest mały problem bo ogólnie mój passat jakiś chrzczony i kiadyś jak go kupowałem nie było pilota do centralnego i otwieram go z kluczyka... zaślepienie odpada... A może uda się gdzieś dorobic pilot ? jest w ogóle taka możliwość ?
  10. Witam. Mam taki problem. Co najmniej raz w tygodniu mój passat jest otwarty przez jakichs skurwieli. W środku nie mam nic co mogłoby się im przydać. Wczorajszej nocy próbowali odpalić ale nie udało się im do końca przekręcić stacyjki a pozatym mam zabezpieczenie przeciw odpaleniu. Zamek w passacie można otworzyyc kluczem od innego. Wiem bo sprawdzałem. Powiedzcie mi w jaki sposób mogę go zabezpieczyć przed włażeniem do niego ? Miał ktos podobny problem ? Passat ma centralny i stoi pod blokiem. Pozdrawiam prosze o pomoc. Kamil.
  11. W moim 1.9 td miałem wąskie listwy ale jakiś frajer przeciągnął mi hakiem po tylnych i przednich drzwiach pod listwą, i tańszym rozwiązaniem były szerokie listwy, i konserwacja uszkodzenia niż klepanie, i lakierowanie u lakiernika ( wtedy jeszcze nie umniałem lakierować ). Za komplet na allegro zapłaciłem 150 zł + kilka zatrzasków które złamałem i taśma piankowa dwustronna. W sumie 170zł. Co do przekładki wszystko pasuje. dół połapałem na taśmę a na błotnikach na wkręty. Oprócz tego że wyszło taniej niż naprawa to wygląda moim zdaniem lepiej. Co do trwałości już drugi rok jest ok. heh kto jest w temacie myśli że mam GT Dopóki nie usłyszy kle kle kle Pozdro.
  12. Wszystko jasne Ormowiec miał w 100 % rację Mój rodzaj pompy występuje w passatach b3 z elektroniczną klimatyzacją. Cały mechanizm służy do przyspieszenia zapłonu podczas włącznia klimatyzacji na biegu jałowym, co skutkuje wzrostem obrotów tym samym silnik nie wpada w wibracje spowodowane oporem sprężarki. A i jedna uwaga ! Jeżeli ktoś ma taką pompę to broń boże nie można wyrzucać czy odłączać włącznika EGR. Dlaczego ? Ma on dwie funkcje. Po pierwsze włącza recyrkulację spalin ( mniej ważne ) Po drugie ( bardzo ważne ) przy włączonej klimatyzacji zapłon jest przyspieszony a po dodaniu gazu ten sam włącznik ustawia zapłon w normalnej pozycji. Kiedy odpuścimy gaz zapłon znów zostaje przyspieszony. Zamiast usuwania tego włącznika rurka od recyrkulacji spalin w moim przypadku została zaślepiona. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
  13. Ormowcu ! Powiedz mi jeszcze dlaczego przy włączeniu klimy nic się nie dzieje ? Dopiero po dadaniu gazu kiedy ten włącznik ERG zaskoczy zaczyna się coś dziać z tym podciśnieniowym przełącznikiem ? Może mam pomylone wężyki ( recyrkulacja z przyspieszaczem zapłonu ? ) ?
  14. Tak jak mówisz. Mam klimatyzację i po jej włączeniu obroty silnika spadają pod oporem sprężarki ! Na początku myślałem, że sprężarka jest przytarta i stawia taki opór ale z tego wynika , że tak naprawdę to ten mechanizm nie działał prawidłowo i nie podnosi obrotów przy włączeniu klimy ;D Dzięki. Opcja pomógł użyta. Pozdrawiam. ---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:57 ---------- Gdzie tego szukać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności