dgasek Zgłoś #81 Napisano 3 Lutego 2009 Koledzy cały czas mijacie się z tematem. Tak jak napisałem wcześniej , instalacja do TFSI nie zwróci się szybko : - po pierwsze że jest bardzo droga - a po drugie, że jest również zużywana benzyna na dotryski Odnośnie wcześniejszych wypowiedzi : to że ktoś zagazował wankla nie znaczy że zagazuje TFSI. W tym przypadku wtrysk ciekłego gazu to za mało. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostek Zgłoś #82 Napisano 4 Lutego 2009 Wracajac do mojego ostatniego postu w tym temacie Chce przeprosic wszystkich urazonych moja wypowiedzia . Przyznaje ze ta forma wyrazenia swojego zdania nie byla odpowiednia. Na przyszlosc obiecuje bardziej wazyc slowa. Przepraszam Panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyvw Zgłoś #83 Napisano 17 Lutego 2009 Ostatnio zwróciłem także uwagę na nowy rodzaj instalacji gazowych LPG. V generacja, wtrysk gazu w fazie ciekłej Nie pisz sie na wynalazek!! jak do tej pory nie dokonca jest opanowana sztuka regulacji i montazu gazu sekwencyjnego, a Ty mowisz o V generacjii!!!!!!! Pomysl dobrze gaz ciekly o temperaturze -70 stopni C wtryskiwany prosto do glowicy ktora ma ok 100 stopni C.............. bez komentarza ---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 20:59 ---------- - a po drugie, że jest również zużywana benzyna na dotryski Tu masz racje przewtrysk benzynki to nastepna poraszka tego rozwiazania!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbalsam Zgłoś #84 Napisano 17 Lutego 2009 Jaki wynalazek? Poczytaj dokladnie na jej temat Przeciez ja ta instalacje montowalem w VII.2003 roku a byla dostepna do Corolli juz od 2002 roku Zrobilem na niej 165 tys km a nastepny wlasciciel juz nastepne 30 i nikt do tej instalacji nie zagladal Moi znajomi robili po 250 tys km. Cale floty w Toyocie w Markach mialy ten system! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #85 Napisano 19 Lutego 2009 A pytałeś ile to cudo kosztowało ? Zgadza się, to nie wynalazek tylko zapewne Vialle - praktycznie najlepsze co jest na rynku - cena przyprawia o zawrót głowy . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbalsam Zgłoś #86 Napisano 19 Lutego 2009 nie musialem pytac, bo sam placilem... w salonie Toyoty 7200zl. ale oni zlecali przedstawicielowi viale na modlinskiej w Warszawie. U nich cena byla 6200zl. Ale nie wiesz ze masz instalacje do czasu az placisz na stacji:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irecki 3 Zgłoś #87 Napisano 19 Lutego 2009 instalacia gazowa do 2.0 tfsi montowano w czakramie tarnow podobno ok dla chlodzenia wtryskiwaczy benzynowych silnik pracuje 7 cykli na gazie 1 na benzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Detomaso Zgłoś #88 Napisano 13 Maja 2009 Witam, Mam pytanie czy ten silnik tj. 2.0 FSI nadaję się do "zagazowania" oczywiście mówię o pełnej sekwencji IV generacji? Wszak jest to silnik na zmiennych fazach rozrządu i tu może być problem z "zagazowaniem" albo może i nie... Będę wdzięczny za Wasze opnie w tym temacie być może któryś z kolegów to już przećwiczył i może powiedzieć jak się sprawuje ten ślinik z instalacją LPG. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CHOROSZ Zgłoś #89 Napisano 15 Maja 2009 mozesz bez problemu dac gaz... ale pamietaj ze za dobry gaz do b6 zaplacisz ok. 3 tys (nie oszczedzaj bo faktycznie mozesz cos nabroic) a ci co tutaj pisza ze wtryski co 20tys do wymiany to krzyz wam na droge... chyba jedyny kontakt z gazem jaki mieliscie to w bmw z 89r. (i starsze) bo to co poniektorzy tutaj wypisuja to sie do humoru nadaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #90 Napisano 16 Maja 2009 Jeszcze raz napiszę -- czy FSI czy TFSI czy inny wtrysk bezpośredni , instalacja musi być do niego dedykowana . W przeciwnym razie kolega się dowie ile kosztują wtryskiwacze benzynowe. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #91 Napisano 16 Maja 2009 mozesz bez problemu dac gaz... ale pamietaj ze za dobry gaz do b6 zaplacisz ok. 3 tys (nie oszczedzaj bo faktycznie mozesz cos nabroic)a ci co tutaj pisza ze wtryski co 20tys do wymiany to krzyz wam na droge... chyba jedyny kontakt z gazem jaki mieliscie to w bmw z 89r. (i starsze) bo to co poniektorzy tutaj wypisuja to sie do humoru nadaje co ty tu wypisujesz twoje pojęcie na temat instalacji LPG jest ZEROWE a jak jesteś taki doinformowany i masz tak wielką wiedzę to może podejmiesz się montażu tylko nie wiem kto ci da B6 z FSI do zagazowania a za 3 tys to sobie możesz założyć instalacje średniej jakości a może ten twój B6 jest już zagazowany to wrzuć jakieś fotki z pod maski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CHOROSZ Zgłoś #92 Napisano 16 Maja 2009 (edytowane) nie mam gazu i miec ,,raczej nie bede'' chociaz rozwazam taka opcje przy tej cenie wachy (i na pewno nie ze wzlegdu na brak kasy...dla tych co to sa tacy madrzy i tak pisza...) auto ma na siebie rowniez pracowac(nie byc samym wkladem) przy mojej jezdzie pali ono 15l...przy tym ile jezdze to po miesiacu da rade sobie kupic auto. b6 polubilem i sprzedac jej ani zamienic zamiaru nie mam bo za duzo juz wlozylem w nia nie tylko $ ale i nerwow nie no widac pojecie innych specjalistow ,,wtryski co 20tys do wymiany'' chyba jak sie kupi wtrysk za 50zl albo ,,gazownik'' skonczyl zawodowke ,,z pomoca'' jedyne opcje kiedy cos sie moze stac a za 3tys mam na najlepszej listwie +wtryski (+- 250szt.) i tutaj nie masz obaw ze cos ci padnie. a pisanie ze mialo sie auto i byly problemy z gazem (to najpierw powiedz jakie to auto miales i jaki gaz...)chyba sami zakladali albo tak jak napisalem (mieli bete) bo u niej trzeba sie narobic aby nie trzeskala nawet przy sewkencji takie problemy sie pojawiaja. widzialem przynajmniej 4 b6 z gazem i jakos jezdzily...(widocznie zalezy od miasta,jakie miasto tacy fachowcy?)bez urazy... P.S a co do duzego silnika...co ? 2l to jest duzo? heh... 2l to jest minimum w aucie(no moze 1.8) inne silniki np. 1.0,1.2 to do kosiarki sie nadaja wiec pisanie ze do duzego silnika gaz to po co kupujesz tak duzy jest smieszne...) duzy silnik to moze byc 4.0,6,8l a nie 2.0 (tymbardziej do passata ktory nie jest jakas wyzsza klasa,jest to sredniej klasy sedan)jak ktos to uwaza za limuzyne/wyzsza klase to heh Edytowane 16 Maja 2009 przez CHOROSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #93 Napisano 17 Maja 2009 Może i widziałeś B6 z gazem ale na pewno nie FSI to się zgodzę. A co do dużego silnika to tak się składa że też mam duży i mam w nim zamontowaną instalację LPG jedną z najlepszych na dzień dzisiejszy na polskim rynku. A na temat budowy silników FSI/GDI lub napiszę prościej z bezpośrednim wtryskiem benzyny musisz się jeszcze dużo doszkolić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CHOROSZ Zgłoś #94 Napisano 17 Maja 2009 (edytowane) edit... Edytowane 20 Maja 2009 przez CHOROSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #95 Napisano 3 Czerwca 2009 (edytowane) .........!!! Edytowane 15 Lipca 2009 przez pag-bud skasowano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #96 Napisano 15 Czerwca 2009 chyba musze posta ponowic. Czyta to ktoś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rwk Zgłoś #97 Napisano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Odpowiedzi na pytania odnośnie gazu w w/w silnikach masz w dzisiejszym "autoświecie" i "motorze" !!!!!!! konkretnie Autoświat str. 40 Edytowane 16 Czerwca 2009 przez rwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #98 Napisano 25 Lipca 2009 Panowie witam i pytam - wpadłem tu na forum z zapytaniem - czytając te posty zgłupiałem . Mam seata toledo 3 z silnikiem 2.0 FSI 150 KM i chciałem go zagazować , lecz kilku gazowników odmówiło mi mówiąc że tego nie można w tym silniku zrobić . Tu na forum czytam różne rzeczy i zwątpiłem .Może mi ktoś podpowie - gdzie i za ile można taka sekwencję wkleić do tego silniczka . Odrazu uprzedzam że forum seata jest pod tym względem ubogie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #99 Napisano 25 Lipca 2009 Hejka Dzwoń do Czakram -- narazie chyba tylko BRC oferuje coś takiego. Instalka ma być dedykowana do FSI z dotryskami benzyny. Dobrze że trafiłes na takich co ci odmówili Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo85 Zgłoś #100 Napisano 12 Września 2009 witam to za fachowcy ze odmówili teraz mozna wszystko jesli chodzi o warszawe to moge pomóc i napewno nie kosztuje 6tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach