ktry Zgłoś #361 Napisano 24 Maja 2015 Przy włączeniu zapłonu nie zapala mi się lampka od DPF, czy jest mozliwosc, ze go nie mam? (w oznaczeniu auta jest 7GG, wiec teoretycznie powinien byc). No chyba już prościej się nie da. Po prostu wsadż palucha do rury.Potrzyj o ściankę wewnętrzną i zobacz jaki jest palec.Jak czarny to dpfa brak,jak czysty to masz dpfa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #362 Napisano 12 Czerwca 2015 Koledzy, czy po usunięciu wkładu filtra DPF wewnątrz Waszych aut jest głośniej? Czy też głośniej jest tylko na zewnątrz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaTouran Zgłoś #363 Napisano 18 Czerwca 2015 Jak masz zostawi ona pusta puchem to będzie głośniej i turbo szybciej powie papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #364 Napisano 19 Czerwca 2015 Koledzy, czy po usunięciu wkładu filtra DPF wewnątrz Waszych aut jest głośniej? Czy też głośniej jest tylko na zewnątrz? Słychać nieco mocniej gwizd turbiny podczas przyspieszania, natomiast sam dźwięk silnika zmienia trochę barwę-głośniej nie jest w żadnym wypadku. Jak masz zostawi ona pusta puchem to będzie głośniej i turbo szybciej powie papa Bzdura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #365 Napisano 16 Lipca 2015 Usunąłem DPF w BMR. Po tej całej operacji na zewnątrz auta zmienił się nieco dźwięk (nie jest głośniej, ale dźwięk z rury wydechowej jakby z jaskini), w środku nie słyszę żadnej zmiany. Ale auto delikatnie kopci. Obiektywnie nie czuję różnicy w osiągach czy spalaniu (w każdym razie nie jest ona diametralna). Aha: po wszystkim okazało się, że na seryjnym sofcie mój BMR ma 175KM i 365Nm :-) . Z uwagi na zwiekszonie dymienie po "koksowaniu" do 193KM pozostałem przy seryjnym oprogramowaniu i 175KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #366 Napisano 18 Lipca 2015 A u mnie kopci jak jasny gwint, aż wstyd na światłach i co gorsza nie wiem gdzie jest tego przyczyna - czy EGR, turbo, odma.... Kopci na siwo, płynu nie ubywa. Podmieniałem przepływke- bez rezultatu, wymieniłem vaccu- też bez zmian Może macie jakieś pomysły, żeby nie błądzić? Po usuniętym DPF kopci na siwo w przypadku uruchomienia procedury wypalania filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #367 Napisano 19 Lipca 2015 Zgodził bym się z tą teorią ale on praktycznie kopci cały czas a nie okresowo. Miałem na myśli okresowe kopcenie-w czasie procedury wypalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #368 Napisano 19 Lipca 2015 A u mnie kopci jak jasny gwint, aż wstyd na światłach Wstyd to jedno... Ale jak z zaliczeniem przeglądu przez kopcący samochód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekB7 Zgłoś #369 Napisano 18 Października 2015 Ja polecam do usunięcia DPF Kube z AUTOCENTRUM z Aleksandrowa Kujawskiego jeśli w kujawsko pomorskim. Usunął dpf z tłumika, zrobił program i przy okazji ze 177 zrobił mi 205km. Ja byłem zadowolony. fajne miejsce nowoczesne bardzo i obsługa 1sza klasa. Płaciłem za wszystko poniżej 1000 więc też konkurencyjnie. W razie problemów służe poradą. ja już przejechałem tak 30k i narazie nic złego nie wróciło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #370 Napisano 28 Października 2015 Witam Was, słuchajcie chce wyciąć DPF'a. Rozglądam się za usługodawcą na śląsku. Znalazłem na gościa który robi to za nie duże pieniądzę: oto jego aukcja: http://allegro.pl/usuwanie-filtr-czastek-stalych-fap-dpf-i5743747223.html Gość piszę: Mapy są obrabiane ręcznie!!! Tablica błędów zostaje nienaruszona!!! Cena za samo programowe usunięcie to 350 zł. Reszta na domówienie. Piszę że robi to przez OBD (chyba nie da się inaczej ... ?). Nie wiem o co pytać bo temat jest mi obcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #371 Napisano 28 Października 2015 (edytowane) Witam Kolego nie szukaj po jakiś dziwnych aukcjach chorych masz w pobliżu CTR TUNING Zabrze to są fachowcy w swojej dziedzinie gdybym miał bliżej bym im każde moje auto podstawiał na Tuning czy wcinki DPF'a Pozdrawiam Edytowane 28 Października 2015 przez bartekzks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #372 Napisano 28 Października 2015 Witam Kolego nie szukaj po jakiś dziwnych aukcjach chorych masz w pobliżu CTR TUNING Zabrze to są fachowcy w Swojej dziedzinie gdybym miał bliżej bym im każde Swoje auto podstawiał na Tuning czy wcinki DPF'a Pozdrawiam Dzięki, stronę mają bogatą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #373 Napisano 28 Października 2015 W Krakowie masz Heko, magików, którzy nie robią kompleksowo wszystkiego sobie odpuść bo potem będzie spychologia jak cos nie wyjdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #374 Napisano 29 Października 2015 W Krakowie masz Heko, magików, którzy nie robią kompleksowo wszystkiego sobie odpuść bo potem będzie spychologia jak cos nie wyjdzie... Jeden gość odpisał mi że niektóre firmy kasują tablice błędów. Poniekąd on wyczytuje nasz soft obrabia go i wczytuje z powrotem. W Częstochowie znalazłem firmę juratuning.pl dość pozytywne opinie i ceny są do zaakceptowania. Z kolei VAGCenter z Rybnika zaproponował mi wycięcie DPF za 450 zł soft + spawanie czyli chyba najtaniej. Wszyscy mi odpisują że żadnen czujnik nie jest usuwany - rozumiem, że tak ma być ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #375 Napisano 29 Października 2015 Jak skasują CI tablice błędów to będzie płacz i będziesz tego żałował !! Przemyśl czasem, (nawet często tuning) po taniości niesie za sobą konsekwencje i potem jest płacz i lament . Jak szukasz jak najtaniej to lepiej zrezygnuj nie tędy droga .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #376 Napisano 29 Października 2015 Jak skasują CI tablice błędów to będzie płacz i będziesz tego żałował !! Przemyśl czasem, (nawet często tuning) po taniości niesie za sobą konsekwencje i potem jest płacz i lament . Jak szukasz jak najtaniej to lepiej zrezygnuj nie tędy droga .... Nie pisałem, że chce skasować tablicę błędów. Nie zawsze jest tak, że jeśli za coś zapłacisz furę kasy to masz gwarancję, że to co masz jest najwyższej jakości/ile razy się o tym przekonałem ... Chodzi mi o to, że nie wiem o co pytać szpeców od DPF'ów ... Wiem, że nie chce kasowania tablicy błędów, wiem, że nie chcę mieć usuniętych czujników ... Sądziłem , że ktoś mi coś podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heko Zgłoś #377 Napisano 29 Października 2015 ale co Ci mają podpowiedzieć? dzisiaj każdy domorosły "elektronik" (nie wiem co elektrycy i elektronicy...mechanicy mają wspólnego z programami, bo to w 100% inna dziedzina sztuki) oferują super tuning i super profesjonalne usuwanie dpf, a tak naprawdę walą w sterownik gotofffca zassanego z neta, albo klikają w jakiś ruski programik, który robi to za nich...itd. jeśli auto jeździ, nie wali czekami, to klient laik, chwali ich po wszystkich odpustach, dopiero jak jest jakiś problemik, zaczynają się schody więc sam sobie odpowiedz na pytanie :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #378 Napisano 29 Października 2015 Nie pisałem, że chce skasować tablicę błędów.Nie zawsze jest tak, że jeśli za coś zapłacisz furę kasy to masz gwarancję, że to co masz jest najwyższej jakości/ile razy się o tym przekonałem ... Chodzi mi o to, że nie wiem o co pytać szpeców od DPF'ów ... Wiem, że nie chce kasowania tablicy błędów, wiem, że nie chcę mieć usuniętych czujników ... Sądziłem , że ktoś mi coś podpowie. Po prawidłowym powtarzam PRAWIDŁOWYM wywaleniu DPF'a fizycznie i elektronicznie ze sterownika 2 czy nawet 3 czujniki są zbędę i je usuwasz z AUTA !!! Jedź do porządnych znanych TUNERÓW on i zrobią wszystko bez zbędnych pytań, lub jedź do Mirka ze stodoły daj te 300 lub mniej i nie płacz w razie co tyle w tyle temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #379 Napisano 29 Października 2015 deuz, dobrze zrobiony program to jedno, a drugie to samo wyjęcie filtra...w passacie jest przy tym trochę roboty i IMO lepiej jak to robi ktoś kto już nie jednego DPFa szarpał, bo wie co i jak odkręcić, żeby nie popsuć czegoś innego. Zrobisz jak uważasz ale powinieneś się do Krakowa przejechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #380 Napisano 30 Października 2015 deuz, dobrze zrobiony program to jedno, a drugie to samo wyjęcie filtra...w passacie jest przy tym trochę roboty i IMO lepiej jak to robi ktoś kto już nie jednego DPFa szarpał, bo wie co i jak odkręcić, żeby nie popsuć czegoś innego. Zrobisz jak uważasz ale powinieneś się do Krakowa przejechać. i to jest argument coś o czym można już pogadać. Nie mniej jednak nie uważam, że na śląsku nie ma fachowców którzy się tym zajmują. Odnośnie czujników. Rozumiem, że one dalej sobie mogą działać ale ECU nie przetwarza danych z tych czujników. EDIT. nie szukam fuszery, ale lubie wiedzieć co mi z autem ktoś dłubie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach