kac222 Zgłoś #1 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) Witam,proszę o info.Znalazłem silnik w atrakcyjnej cenie,dzwoniłem do sprzedającego i mówił,że silnik pochodzi z auta powypadkowego,ale jest w 100% sprawny,ma 150 koni ale oznaczenie ADR,czy to możliwe?Proszę o informację czy warto brać ten silnik czy może szukać czegoś innego.(potrzebuję AEB) http://moto.allegro.pl/item805721721_audi_a4_silnik_bez_osprzetu_1_8_turbo_20v_150km.html Edytowane 31 Grudnia 2009 przez kac222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #2 Napisano 11 Listopada 2009 adr to wolnossacy silniczek bez turbiny 125 koni wiec pan sprzedajacy nie ma pojecia co sprzedaje.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #3 Napisano 11 Listopada 2009 To wiem,chodzi mi o ten silnik z linka powyżej,może ktoś wie jakie ma oznaczenie? Bo widzę,że ma inną pokrywę zaworów,niż AEB i nie jestem pewien czy mi podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #4 Napisano 11 Listopada 2009 UU Ciekawe co będzie warty silnik za takie pieniądze;) , żydzę powodzenia;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 11 Listopada 2009 jakby fotka była ostrzejsza, to by dało radę odczytać oznaczenie silnika. A tak - można tylko powiedzieć, że to "jakiś" 1.8T, w każdym razie nie APU/AWT, bo cewki nie takie Najprawdopodobniej AEB lub ANP w tym temacie było info, że pokrywy różniły się nawet ze względu na rocznik. BTW. na aukcji facet pisze, że sprzedaje silnik od A4, a na zdjęciach jest pokrywa od VW. Może warto poszukać gdzie indziej, bo wciśniesz "kup teraz", a facet faktycznie będzie Ci chciał wcisnąć ADRa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2009 Ok,dzięki za info,szukam innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #7 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam ,wszystkich.Silnik wymieniony,jak na razie bez problemów.Poniżej fotki jak wyglądał stary silnik.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #8 Napisano 31 Grudnia 2009 Jaki olej lałeś jak można to coś tak nazwać???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malski Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2009 najprawdopodobniej silnik sie wysrał bo miał juz dość kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #10 Napisano 31 Grudnia 2009 Jeśli chodzi o olej to lałem 10W60,wymieniany co 10 000 km,a przebieg to 150 000 km,jak samochód kupowałem 3 lata temu to miał 90 000 km przebiegu,kupowałem go w Niemczech od właściciela,przebieg sprawdzałem w serwisie,ale poprzedni właściciel nie dbał o olej,bo przy 70 000 km wymieniona była turbina,mam całą historię serwisową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #11 Napisano 31 Grudnia 2009 Kiedyś niemiec miał passataTDI w ogłoszeniu że przejechane 140 t.km i że na oleju ma 60 t.km to wyobraźcie sobie jaki debil bo nie miał się czym chwalić chyba swoją głupotą . Kto jeździ tyle na oleju , może lepiej wcale nie wymieniać to zrobi się wazelina i silnik do wymiany . W ten sposób to nie będzie oszczędności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areczek Zgłoś #12 Napisano 31 Grudnia 2009 Ja rozbieralem silnik AFN mial okolo 400tys,ale czegos takiego to tam nie bylo.Ten olej to chyba selektol,bo on cos takiego zostawial w silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #13 Napisano 1 Stycznia 2010 Co szajsowaty olej potrafi zrobić z silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #14 Napisano 1 Stycznia 2010 Też byłem zaskoczony jak rozebrałem ten silnik,bo wiedziałem,że będzie syf,ale nie aż taki.Panewki na jednym korbowodzie znikły,zostały zmielone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #15 Napisano 1 Stycznia 2010 Ale trup.. do oleju chyba dostał się płyn, albo paliwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #16 Napisano 1 Stycznia 2010 Nic się nie dostało,do końca wszystko było ok.Podczas jazdy zaświecił się olej,silnik zgasł i tyle.Jak przyciągnąłem go do domu to płyn i olej były na właściwym poziomie.Jak rozebrałem silnik to 3 korbowód był urwany,a pierwszy odkręciłem palcami. Myślę,że dobry fachowiec jeszcze naprawi ten silnik.:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #17 Napisano 1 Stycznia 2010 yślę,że dobry fachowiec jeszcze naprawi ten silnik. Wątpię aby ktokolwiek wziął się za robotę tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2010 Wątpię aby ktokolwiek wziął się za robotę tego. tzn. rozebrać i porządnie umyć w benzynie, wymienić panewki i pierścienie? O wykonalne, ale raczej nie "dla kogoś", a bardziej "dla siebie" i to pod warunkiem, że silnik był dany za free... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #19 Napisano 3 Stycznia 2010 (edytowane) A dziurkę w bloku zaślepimy poksylina. Edytowane 3 Stycznia 2010 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2010 ...no to się złomiarz ucieszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach