kac222 Zgłoś #21 Napisano 3 Stycznia 2010 Tylko złom pozostał. Nie wiem czy poksylina złapie,może kropelka,ona wszystko sklei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 3 Stycznia 2010 A ta smoła to od jakiego producenta? Wygląda epicko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #23 Napisano 3 Stycznia 2010 Różni producenci,trochę Mobila,Castrola i Shella. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #24 Napisano 3 Stycznia 2010 Czego najwiecej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #25 Napisano 3 Stycznia 2010 Moim zdaniem to ten silnik jest przegrzany ,olej spalony. Nawet najgorszy olej tak nie wygląda w silniku który ma normalną temperaturę pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #26 Napisano 3 Stycznia 2010 Najwięcej Castrolla. Kolego dzikson4 silnik mi się nie przegrzał,podczas powrotu z pracy olej mignął,silnik zgasł i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #27 Napisano 3 Stycznia 2010 Chyba jakaś wada tych silników , bo już nie pierwszy raz slysze o zapaleniu się kontrolki , moze przewody olejowe za cienkie w turbinie i temu zgrzewa olej?? A może ten silnik powinien ciagle chodzić na syntetyku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #28 Napisano 4 Stycznia 2010 Chyba jakaś wada tych silników , bo już nie pierwszy raz slysze o zapaleniu się kontrolki , moze przewody olejowe za cienkie w turbinie i temu zgrzewa olej?? A może ten silnik powinien ciagle chodzić na syntetyku?? tak, wada tego silnika nazywa się "zapomniałem wymienić", tudzież "longlife". Moje padło pierwsze 120kkm zrobiło na mobilu. Po zdjęciu pokrywy zaworów w ubiegłym miesiącu wygląda jak nowe... Ssak też czyściutki mimo 160kkm na blacie - jak to jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #29 Napisano 4 Stycznia 2010 Ssak też czyściutki mimo 160kkm na blacie - jak to jest? Przy 300Km to się nie zdąży nagar odłożyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beret76 Zgłoś #30 Napisano 2 Lutego 2010 ja mam na blacie 269tyś, ciśnienie trzyma 1-1.1 bara na 80 stopniach oleju, wymiany co 6-8tyś...więc jak widać jak się dba to się ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach