Gość Zgłoś #21 Napisano 11 Września 2010 Tylko czy jest sens wymieniac sam wyrobiony imbusik ,kiedy jego gniazdo wyrobione jest tez ? Moge sie mylic oczywiscie , ale takie pytanie mi swita . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #22 Napisano 11 Września 2010 masz całkowitą rację.znam kilka przypadków gdzie ludzie wymieniają sam zabierak-są zadowoleni ale tylko na ok 4 tyś km-znowu zapala się czerwona kontrolka od oleju.od 2 lat zajmujemy się regeneracją gniazda-nie było żadnej awarii !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #23 Napisano 7 Października 2010 dziś odwiedziłem ASO, chciałem przy okazji zakupić zabierak, okazuje się że prawdopodobnie już go nie bedzie w sprzedaży, facio mówi że ma zamówienia złożone ale prawdopodobnie są już nieosiągalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #24 Napisano 8 Października 2010 jesli masz taką potrzebę to mogę Ci pomóc z zabierakiem Naprawa pomp olejowych 2.0 tdi 509174141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #25 Napisano 8 Października 2010 dziś odwiedziłem ASO, chciałem przy okazji zakupić zabierak, okazuje się że prawdopodobnie już go nie bedzie w sprzedaży, facio mówi że ma zamówienia złożone ale prawdopodobnie są już nieosiągalne. Kolego, kup dobry klucz imbusowy, utnij na wymiar i masz solidny zabierak w rękach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo71 Zgłoś #26 Napisano 9 Października 2010 Facio z ASO miał na stanie zabierak o długości 10 mm, a do mnie potrzeba bodajże 7,7 mm, wziąłbym tamten bo tez myślałem o jego ucięciu ale to chyba dośc precyzyjne cięcie powinno byc i nie wziąłem go, druga rze4cz że długości 7,7 mm tez nie jestem pewien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mechanik741 Zgłoś #27 Napisano 9 Lutego 2013 witam lepiej sobie z regeneruj wałek wyrównowazajacy ponieważ za jakis czas uszkodzi ci sie zabierak ponownie,ja regenerowałem w Imielinie polecam, http://allegro.pl/pompa-oleju-olejowa-passat-audi-skoda-seat-2-0-tdi-i2967229906.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
optykus Zgłoś #28 Napisano 15 Sierpnia 2015 Przy okazji ostatniej wizyty w ASO rozmowa z opiekunem technicznym podczas przyjęcia auta zeszła na temat feralnego napędu pompy oleju, tym bardziej że znajomy w zeszłym roku przerobił ten problem na coś ok 10 000pln, zaproponowano mi wymianę całego mechanizmu wałków z niecałe 4500 pln, odpuściłem temat, przy odbiorze otrzymałem info o uszkodzonym żarniku xenon, więc poszukałem firmy która zrobi to rzetelnie i nie zedrze za to ze mnie tzw. "Skóry". Traf chciał że przy wymianie mechanik opowiedział mi o swojej przygodzie z owym napędem i pokazł zdjęcia zbieraka po we własnym passacie. Więc czym prędzej do ASO a tam niechętnie, podeszli do sprawy, no bo to tylko kilka przypadków w sakli i tak na prawdę problem rozdmuchany no i że nie mają żadnych wytycznych na temat z tym związany. Ale mój upór odniósł skutek, wymieniono zbierak za 19 pln koszt robocizny wyniósł 350 pln. Przy odbiorze inny asysten serwisu powiedział tylko że dobrz iż zdecydowałem się na wymianę. kolejna prewencyjna za 60 000 km. Jeśli chcesz mieć spokój to czym prędzej wymień zbierak napędu i unikniesz problemu, który jak wiemy występuje i generuje zyski wg mnie nieuczciwej praktyce koncernu VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #29 Napisano 15 Sierpnia 2015 Przy okazji ostatniej wizyty w ASO rozmowa z opiekunem technicznym podczas przyjęcia auta zeszła na temat feralnego napędu pompy oleju, tym bardziej że znajomy w zeszłym roku przerobił ten problem na coś ok 10 000pln, zaproponowano mi wymianę całego mechanizmu wałków z niecałe 4500 pln, odpuściłem temat, przy odbiorze otrzymałem info o uszkodzonym żarniku xenon, więc poszukałem firmy która zrobi to rzetelnie i nie zedrze za to ze mnie tzw. "Skóry". Traf chciał że przy wymianie mechanik opowiedział mi o swojej przygodzie z owym napędem i pokazł zdjęcia zbieraka po we własnym passacie. Więc czym prędzej do ASO a tam niechętnie, podeszli do sprawy, no bo to tylko kilka przypadków w sakli i tak na prawdę problem rozdmuchany no i że nie mają żadnych wytycznych na temat z tym związany. Ale mój upór odniósł skutek, wymieniono zbierak za 19 pln koszt robocizny wyniósł 350 pln. Przy odbiorze inny asysten serwisu powiedział tylko że dobrz iż zdecydowałem się na wymianę. kolejna prewencyjna za 60 000 km. Jeśli chcesz mieć spokój to czym prędzej wymień zbierak napędu i unikniesz problemu, który jak wiemy występuje i generuje zyski wg mnie nieuczciwej praktyce koncernu VW Tylko już nie raz było pisane, jak gniazdo jest wyrobione to nowy zbierak gówno da .... i padnie jeszcze szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #30 Napisano 15 Sierpnia 2015 Kolega padl ofiara opiekuna technicznego. I padnie poraz kolejny za 60k km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #31 Napisano 15 Sierpnia 2015 Za 350zl w normalnych warunkach można zmienić zabierak wraz z nowym olejem i filtrem. Koledze w ASO zmienili zabierak i rozumiem, że wlali "stary" olej?? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekkonin Zgłoś #32 Napisano 18 Sierpnia 2015 ogolnie to wybieraki z aso nie robia szału, lepiej oddac do chlopakow z gdyni robia dobra robote z pompa oleju ja wyslalem zrobili i auto smiga ! aukcja z allegro do ich uslugi http://allegro.pl/walek-pompa-oleju-olejowa-2-0-tdi-vw-passat-b6-bmp-i5250097033.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach