Skocz do zawartości

optykus

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O optykus

  • Urodziny 01.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Auto odebrane, działa, radość wielka w mym sercu zagościła. Przy okazji zniknął problem związany z płynnym działaniem skrzyni DSG. Pozostaje jeszcze wymiana tzw. termostatu DSG oraz naprawa alternatora bo słychać go już dość mocno.
  2. Niem tego złego co by na dobre nie wyszło, dziś wyciągnięto pompę paliwa, oczywiście spalona, obudowa cała w czarnej mazi. Niestety olej dostał się do paliwa, teraz wiem dlaczego na 25kkm zużywałem 10 litrów oleju. Ciekaw jestem efektu końcowego.
  3. Łukasz, dzięki za odpowiedź, przeczytałem dokładnie cały post, przeglądałem filmy instruktażowe, wymieniał mechanik. Wygląda na to że to kumulacja kłopotów, zbieram się na stację po auto i odstawiam ponownie do mechanika, tym bardziej że na dniach dotrze pompa vacum plus trzeba będzie zamówić pompę paliwa do baku i ją wymienić, po uprzednim sprawdzeniu na słuch czy działa. Napiszę jak zakończyła się moja przygoda. Pozdrawiam
  4. Ostatnio robiłem serwis olejowy, wymieniłem przy okazji filtr paliwa. Po odkręceniu dekla pokryw filtra pływały kawałki metalu-podobno złuszcza się pompa vacum, założyłem nowy filter i był kłopot z odpaleniem,pomogło dopiero zalanie go paliwem. Dotarłem do domu, następnie przejeździłem 3 dni wszystko ok. W sobotę rano kręcę i lipa, nie odpalił, podładowałem aku odpalił za 3 razem,popracował chwilę i zgasł. Odkręciłem obudowę i w filtrze brak paliwa, zalałem odpaliłem no i do garażu na 3 godziny. Dolałem świeżego paliwa dodatkowo dałem środek do diesla i ruszyłem na stację aby uzupełnić paliwo do pełna. Niestety dojechałem tylko do stacji ok. 8 km i zgasł. Po czym nie można go odpalić, rozrusznik kręci i nic. Podejrzewam że w filtrze brak paliwa. Czy usterkę pompy paliwa widać będzie po podłączeniu pod komputer? Ewentualnie jak długo powinien leżakować w cieple, aby paliwo powróciło do swojego normalnego stanu? To 10 rok przygody z diselem, no i pierwszy taki problem.
  5. podjedź do specjalistów od rozruszników, w moim passacie B6 07' problem z rozruchem od 2009 do 2016- zgłoszenia w ASO odpowiedź ten typ tak ma że przy niższych temperaturach ciężko kręci, trafiłem w tym roku na osobę której się chciało pogrzebać, zapłaciłem za regenerowany rozrusznik ok 1500 plus 450 za robotę łącznie, lecz z kręceniem nie ma problemu. Aku od roku 12'.
  6. Witam, poszukuję sprawdzony serwis który potwierdzi moją wstępna diagnozę(na zimno dość mocno trzęsie przy rozruchu, stuki przy przełączaniu z R na N i dalej D, przenoszenie wibracji gdy jest na R na zimno) i ewentualnie zajmie się wymianą dwumasy w moim passacie silnik BKP w połączeniu z DSG, obecnie 172 kkm, przy 25 kkm akcja fabryczna wymiany koła przez serwis. Łódź i okolice. Demontaż i montaż w ASO to ok 900 pln, niezależenie czy koło kupuję od Nich czy sam je dostarczam. LUK i SACHS są dostępne w podobnej cenie ok 1600 pln.Pozdrawiam
  7. Witam, potrzebuję następujące części do passata B6 2.0 TDI BKP DSG: 3C0199555R 1K0199262P 3C0199867C 3C0199868C 1K0498203A 3C0805978 proszę o ofertę opartą o części oryginalne ASO lub zamiennik LEMFORDER (poduszki silnika)
  8. Witam, pytanie od pewnego czasu obserwuje w aucie podobny objaw tj głuche puknięcie przy ponownym dodaniu gazu, oraz na rondzie czy łuku. Diagnoza padła na poduszkę środkową, już zakupiona, ale czy wymienić jedną czy wszystkie? Jakie macie doświadczenia przebieg to ok 155 kkm, oryginalny bo auto krajowe z salonu w naszych rękach.
  9. Witam, po ostatniej przygodzie na parkingu, postanowiłem rozpoznać temat odnośnie dołożenia czujników parkowania na tył do auta. Z tego co znalazłem na forum to CAN Getway powinien obsługiwać czujniki parkowania(jest 3C0 907 530 E), znalazłem też w garażu moduł, co prawda od Octavii o nr 1Z0919283B - pytanie czy te elementy są podobne w grupie VAG czy muszę kupić moduł przeznaczony dla passata B6, oraz czy będzie możliwa wizualizacja odległości do przeszkody na ekranie MFD2.
  10. Cześć, znalazłem serwis w okolicach Łodzi, przyczyną komunikatów okazały się podrobione żarniki made in CHRL, jak ręką odjął, po wymianie na oryginalny OSRAM.
  11. optykus

    pompa oleju w BKP

    Przy okazji ostatniej wizyty w ASO rozmowa z opiekunem technicznym podczas przyjęcia auta zeszła na temat feralnego napędu pompy oleju, tym bardziej że znajomy w zeszłym roku przerobił ten problem na coś ok 10 000pln, zaproponowano mi wymianę całego mechanizmu wałków z niecałe 4500 pln, odpuściłem temat, przy odbiorze otrzymałem info o uszkodzonym żarniku xenon, więc poszukałem firmy która zrobi to rzetelnie i nie zedrze za to ze mnie tzw. "Skóry". Traf chciał że przy wymianie mechanik opowiedział mi o swojej przygodzie z owym napędem i pokazł zdjęcia zbieraka po we własnym passacie. Więc czym prędzej do ASO a tam niechętnie, podeszli do sprawy, no bo to tylko kilka przypadków w sakli i tak na prawdę problem rozdmuchany no i że nie mają żadnych wytycznych na temat z tym związany. Ale mój upór odniósł skutek, wymieniono zbierak za 19 pln koszt robocizny wyniósł 350 pln. Przy odbiorze inny asysten serwisu powiedział tylko że dobrz iż zdecydowałem się na wymianę. kolejna prewencyjna za 60 000 km. Jeśli chcesz mieć spokój to czym prędzej wymień zbierak napędu i unikniesz problemu, który jak wiemy występuje i generuje zyski wg mnie nieuczciwej praktyce koncernu VW
  12. Wygląda na nieudolną próbę wymiany samych gumek wycieraczek, w ASO można nabyć zestaw naprawczy (guma + plastikowa zaślepka) Polecam, trochę zabawy ze zdjęciem plastiku ale warto. Koszt kompletu to ok. 60pln
  13. Dzięki w takim razie w poniedziałek kontakt i zobaczymy co zaświeci.
  14. Dzięki za podpowiedź, zrobiłem wywiad i mówili że się znają w tym temacie, choć rzeczywiście nie posiadają części tylko na zamówienie. Więc autko zostawiłem do naprawy i du.a. Jakiś konkretny namiar bo niedługo majówka i trasa ok 750 km i wole mieć sprawne światła.
  15. Auto zostawiłem u jednego z najlepszych mechaników od elektryki w Łodzi na ul. Lublinek, wiem z tego co mi przekazał że potencjometry w lampie odpowiadające za skręt działają prawidłowo. Lampa była wymontowana i sprawdzona. No to teraz zabiłeś mi ćwieka, bo jak nie Oni to kto, tym bardziej że po akcji w ASO u "BiednegoArka" z rozrusznikiem nie bardzo wiem komu ufać. - - - - - aktualizacja - - - - - specjalista od xenonów okolice Łodzi, coś ktoś, może polecić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności