Skocz do zawartości

jacekkonin

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacekkonin

  • Urodziny 15.11.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2007
  1. Miałem identyczny problem, u mnie była geometria turbiny sprawdź u siebie
  2. U mnie walniety był przycisk ☺ raz puszczał ręczny raz nie
  3. Problem rozwiązałem, spinki w lusterku które dopychaja czujnik do szyby były luźne wiec czujnik również nie leżał idealnie, śrubokręt podgiecie spinek i wszystko w klasie ☺
  4. A ja mam panowie inny problem mam bomble powietrza pod czujnikiem zmierzchu pod tą silikonową podkładka która jest między szyba a czujnikiem, co z tym zrobić ?
  5. Jak jechałem z gór 400 km, 4 pasażerów i bagaże po dach myślę że było bagażu z 200 kg~ to po powrocie do wymiany z tyłu sprężyny i amorki, ale sądzę że to nie była kwestia przeładowania tylko wyeksploatowania elementów zawieszenia ☺d**a siedziała tak nisko ze koła w małym stopniu chowały się w nadkolach, taka anegdota ?
  6. Sprawdźcie wtyczki lamp u mnie brak styku wywal takie błędy jak u was
  7. mialem identyczny problem z swoimi xenonami, problem lezal we wtyczce gumka we wtyczce blokowala prawidlowy styk.
  8. ogolnie to wybieraki z aso nie robia szału, lepiej oddac do chlopakow z gdyni robia dobra robote z pompa oleju ja wyslalem zrobili i auto smiga ! aukcja z allegro do ich uslugi http://allegro.pl/walek-pompa-oleju-olejowa-2-0-tdi-vw-passat-b6-bmp-i5250097033.html
  9. Geometria łopatek albo jest brudna i się przycina albo podciśnienie które lopatkami reguluje nie otwiera i nie zamyka ich poprawnie również czujnik, miałem ostatnio podobny problem prawie z takimi objawami przeczyszczenie turbo pomogło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności