Gość markus227 Zgłoś #21 Napisano 21 Lutego 2006 Mój alarm uzbraja się pocichu--tylko mrugnięcia kierunków---------widocznie przedtem VAG zrobił swoje??????????? 1,9AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #22 Napisano 22 Lutego 2006 nie wiem jak to jest w org. alarmie fabrycznym bo chyba o tego Ci chodzi? ale po wlozeniu kluczykow do stacyjki przekreceniu ich robi sie tam jakas kombinacje przyciskow i mzoe twedy sie uzbroic z syrena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariusz183 Zgłoś #23 Napisano 7 Maja 2006 Ja niestety mam problem następujący: gdy zamykam drzwi i włączam alarm (fabryczny) z kluczyka słyszę tylko jeden sygnał dźwiękowy, natomiast kierunkowskazy nie dają znaku życia. Przy otwieraniu samochodu i wyłączaniu alarmu nie ma dźwięku i kierunków wcale. Jeśli ktoś wie o co w tym chodzi to proszę o pomoc bo ten dźwięk doprowadza mnie do obłędu :620: . Czasami nawet odchodzę od samochodu kilkanaście metrów żeby ludzie na parkingu nie wiedzieli, ze to ja jestem właścicielem tego auta które właśnie wydaje dziwne dźwięki- a tak nie powinno być bo pasek to powód do dumy :641: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #24 Napisano 7 Maja 2006 mariusz183 jest to opcja komfortu możliwa do zmiany. U mnie tylko mryga kierunek gdy rozbrajam alarm i dobrze mi z tym. W FAQ znajdziesz więcej na temat możliwości ewentualnych ustawień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariusz183 Zgłoś #25 Napisano 8 Maja 2006 Wielkie dzięki!! Czyli rozumiem, że jest to do zrobienia za pomocą VAGa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iti1 Zgłoś #26 Napisano 14 Sierpnia 2006 witam, ja mam ustawiony centralny tak 1 nacisniecie przycisku OPEN - otwiera się tylko kierowaca dwa razy wszystki drzwi bez bagaznika , bagaznik osobnym przyciskiem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gaspark Zgłoś #27 Napisano 11 Stycznia 2007 Po jednorazowym nacisnieciu pilota otwiera mi drzwi kierowcy, po dwukrotnym cale auto. Po przekroczeniu 15km/h zamyka cale auto, a otwiera po wyciagniecu kluczyka ze stacyjki. Czyli jednak nie w kazdym passacie tego poskapili Funkcje zamykania musialem uruchomic VAG-iem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #28 Napisano 11 Stycznia 2007 Spotkalem sie z czyms takim ...jednorazowe nacisniecie guzika i otwieraja sie drzwi kierowcy - dwukrotne nacisniecie guzika i otwieraja sie wszystkie drzwi. Nie slyszalem, zeby taka opcja byla jednak w passatach. a ja słyszałem, i nawet posiadałem paska w sedanie rocznik 1999, 1.8 bez turbinki i miał taką opcję. pewnie szczęściarz ze mnie że nie musiałem grzebać i próbować zmieniać w funkcjach komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość custome Zgłoś #29 Napisano 11 Stycznia 2007 kolego COOLER radio ma zasilanie stałe i z kluczyka, jeśli nie używasz głośników dużej mocy i wzmacniaczy to śmiało możesz w kostce ISO wypiąc czerwony przewód zasilający i zmostkowac pomarańczowy do tej wolnej kostki. Będzie radyjko grało cały czas. Odnośnie wyłączenia dzwięku alarmu, wystarczy dłuższy czas przytrzymac przycisk w pilocie podczas zamykania drzwi i dzwięk się wyłączy i odwrotnie.Pozdrawaim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zdzislaw Zgłoś #30 Napisano 12 Stycznia 2007 Kiedy czytam Wasze opowieści na temat dobrodziejstw zawartych w opcjach komfortu to aż mi przykro się robi że ja niestety tak nie mogę. Mój problem polega na tym że nie mam pilota, według mojej obserwacji (auto mam od niedawna) moje autko ma fabryczny centralny zamek i fabryczny autoalarm, niestety wszystko to uruchamiane jest jak w epoce kamienia łupanego za pomocą kluczyka. Nie mogę w sposób cywilizowany jak normalny człowiek choćby zamknąć i otworzyć auta z pilota nie mówiąc już o innych wspaniałościach zawartych w opcjach komfortu, ponieważ nie posiadam zwykłego najnormalniejszego pilota (jestem załamany). W związku z powyższym mam do Państwa zapytanie czy da się podmontować oryginalnego pilota, czy jest to wielki koszt i dużo manewrów ? Interesuje mnie wyłącznie oryginalny pilot (proszę nie pytać dlaczego, ot taka przypadłość). Z wielkim szacunkiem i szczególnym uznaniem dla osób chętnych mi pomóc Zdzisałw [Marek] - Możesz spokojnie kupić brekoczek scyzoryk (surówkę) jedyne musisz sprawdzić jakie będą scyzoryki - chodzi tu o fale radiowe wysyłane do komfortu) nie pamiętam dokładnie jakie do twojego modelu podejdą ale wystarczy że podasz VIN i model to ci powiedzą jaki powinieneś dokupić - W punkcie dorbiania kluczy wyfrezują grot kluczyka na wzór Twojego starego (i przełożą kostkę immo do nowego kluczyka) lub trzeba zakodować nową. - Teraz wystarczy poprzez VAG zakodować twój modół komfortu aby odbierał fale radiowe z pilota kluczyka (przycisk otwórz i zamknij). Moduł masz przystosowany więc wystarczy tylko uaktywnić (dodać kluczyk) ostatnio robiliśmy takie kodowanie na spocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mosak Zgłoś #31 Napisano 12 Stycznia 2007 Odnośnie wyłączenia dzwięku alarmu, wystarczy dłuższy czas przytrzymac przycisk w pilocie podczas zamykania drzwi i dzwięk się wyłączy i odwrotnie.Pozdrawaim chyba nie koniecznie... mam Clifforda i Passek przestal wydawac dzwieki... od czasu do czasu burknie mu alarm w siakis dziwny sposob, ale nic poza tym... pomozcie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość custome Zgłoś #32 Napisano 12 Stycznia 2007 to co napisałem wyżej to tylko to co wyczytałem w instrukcji obsługi, spróbowałem i rzeczywiście, działa. Jeśli w Twoim Mosak alarmie coś szwankuje to najlepiej sprawdzic programem. Natomiast jeśli zamek reaguje za każdym naciśnięciem pilota a tylko syrena nie wydaje dźwięku, może to byc zwykły brak styku na łączeniu przy syrenie. Podkreślam "może"ciężko coś napisac bez oględzin. ozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomi77 Zgłoś #33 Napisano 7 Kwietnia 2007 Witam Mam podobny problem, jak włączyć dzwięk przy otwieraniu i zamykaniu autka i gdzie jest ten przelącznik na słupku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #34 Napisano 7 Kwietnia 2007 przelacznik nie wystepowal we wszystkich wersjach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sztymbr Zgłoś #35 Napisano 23 Lipca 2007 Wszedlem tutaj przez FAQ zeby znalezc odpowiedz na nurtujace mnie pytanie: "jak wyłączyć dźwięk przy włączaniu alarmu" i w sumie nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi. Tzn wywnioskowalem ze jest to mozliwe z VAGa... Problem mam taki, ze tydzien temu nie mialem sygnalu dzwiekowego przy uzbrajaniu alarmu (alarm fabryczny) co mi pasowalo, ale jechala zona, cos na pilocie ponaciskala i od tego czasu samochod daje znac dzwiekiem przy uzbrajaniu/rozbrajaniu alarmu. VAG nie byl podlaczany, zadne wielkie kombinacje nie byly swiadomie przyciskane - wszystko to wynik bezwiednego wciskania co sie dalo... Moje pytanie jest czy mozna to odwrocic? Tzn wylaczyc ten dzwiek ale bez VAGa? Bo skoro to sie wlaczylo bez VAGa, jakas kombinacja przycisniec to moze rowniez mozna to tak samo wylaczyc? Instrukcja na ten temat nic nie mowi niestety... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzycho007 Zgłoś #36 Napisano 23 Lipca 2007 Wydaje mi się, że włączyć lub wyłączyć sygnał uzbrajania fabrycznego alarmu można tylko przez VAGa. Może masz alarm niefabryczny albo zacząłeś używać drugiego pilota który może mieć inne ustawienia. Moduł komfortu pozwala na różne ustawienia poszczególnych opcji indywidualnie dla każdego kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sztymbr Zgłoś #37 Napisano 23 Lipca 2007 O ile mi wiadomo jest fabryczny, byl zakladany w salonie i nic mu nie zmienialem, a samochod mam od nowosci. Nie dostalem zadnej dodatkowej instrukcji do alarmu a jego zachowanie zgadza sie z tym co napisano w fabrycznej instrukcji (pomijam ze jest tam niewiele). Nie mam osobnego pilota tylko wszystko dziala ze scyzoryka. Czy mozna to jeszcze jakos w miare latwo zweryfikowac? Drugi kluczyk nie byl uzywany, lezy zamkniety tam gdzie lezal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Hawerek Zgłoś #38 Napisano 23 Lipca 2007 Próbowałem tej metody u siebie bo też sygnału mi brakuje: Odnośnie wyłączenia dzwięku alarmu, wystarczy dłuższy czas przytrzymac przycisk w pilocie podczas zamykania drzwi i dzwięk się wyłączy i odwrotnie. no i stwierdzam że u mnie nie działa. Czyli musze się dowiedzieć jak uaktywnić sobie za pomocą VAG-a. Może to działa tylko w niektórych modelach w zależności o wersji modółu komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #39 Napisano 25 Lipca 2007 Witam ja uaktywniłem sobie dzwięk alarmu przy otwieraniu i zamykaniu pilotem (scyzoryk) samochodu. Na zamknięcie jest jeden sygnał na otwarcie są dwa sygnały. Zrobiłem to VAG-iem i zgodnie z instrukcją Marka która jest tu: http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/modu-komfortu-diagnostyka-vag-vt1830.htm?highlight=w%B3%B1czy%E6+dzwi%EAk Zgodnie z tą instrukcją zrobiłem również zamykanie samochodu po przekroczeniu 15km/h i otwieraniu jego automatycznie po wyciagnięciu kluczyka ze stacyjki - Wszystko działa prawidłowo. Polecam ta instrukcję jest perfekcyjna! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #40 Napisano 25 Lipca 2007 przybora napisał/a:Wszystko działa prawidłowo. Polecam ta instrukcję jest perfekcyjna! No tak, ale zależne też jest od wersji modułu komfortu. No i ja NIESTETY nie mogę tego przeprogramować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach