Marcin2780 Zgłoś #321 Napisano 27 Grudnia 2009 Przecież masz taka samą klimę jak moja - numer sie zgadza. No jedynie ze u ciebie jest S5 na końcu a u mnie S4. Ale nawet numer WSC 05314 jest identyczny. Tak więc albo wciaz nie tak coś ciskasz na panelu albo.... masz uszkodzony ten panel . Panel nie jest uszkodzony, bo wszystkie przyciski działają. Daruję sobie tłumaczenie tobie czy naciskam dobrze, czy źle, bo to już przerabialiśmy w innym temacie na forum. ten scrin to twój ??jeśli masz kabelek i pełny program, to olej kombinacje klawiszowe i podczas pracy klimy wejdź sobie w "Meassuring Block", tam masz wszystko co potrzeba, podgląd wszystkich parametrów. Zrzut ekranu z mojego kompa. Zgadza się - mogę wejść w meassuring blocks, ale chodzi mi o parametry widoczne na wyśwuetlaczu climatronica, bez podłączania VAG'a. Dzięki za podpowiedź z tym "Test" w VAGu, zrobię sobie. Jest coś takiego jak przywrócenie fabrycznych ustawień klapek climatronica? Co jakiś nieregularny czas wywala mi błąd 4FA (Obieg zamknięty + Econ przy włączaniu zapłonu) czyli klapki recyrkulacji powietrza działa ona w moim odczuciu zawsze poprawnie, może coś się rozregulowało i taki "factory settings" by pomogło...? Ponawiam pytanie: Co oznacza "Soft. coding" i "Shop#" Jak to rozkodować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #322 Napisano 27 Grudnia 2009 to pojawilo mi sie po samo diagnozie climatronica ??? co mam przez to rozumiec nie znaleziono bledow w pamieci to 444 a 02 co oznacza ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #323 Napisano 28 Grudnia 2009 to pojawilo mi sie po samo diagnozie climatronica ??? co mam przez to rozumiec nie znaleziono bledow w pamieci to 444 a 02 co oznacza ?????? To co napisałes Ten kod oznacza, że nie masz żadnych błedów w klimie. Zawsze tak się wyswietla - gdy nie ma usterek w układzie klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #324 Napisano 29 Grudnia 2009 Witam, a u mnie na kanale 40 w trybie serwisowym pokazuje -51 stopni celsjusza, ma ktoś jakiś pomysł co to oznacza, czyżby to zepsuty czujnik temp cieczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #325 Napisano 29 Grudnia 2009 Witam,a u mnie na kanale 40 w trybie serwisowym pokazuje -51 stopni celsjusza, ma ktoś jakiś pomysł co to oznacza, czyżby to zepsuty czujnik temp cieczy? Tyle to pokazuje czujnik temperatury zewnętrznej - gdy jest uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #326 Napisano 29 Grudnia 2009 Tyle, że w normalnym trybie climatronic wyświetla właściwą temp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #327 Napisano 29 Grudnia 2009 Tyle, że w normalnym trybie climatronic wyświetla właściwą temp? No jesli czujnik jest uszkodzony to poda Ci zla wartosc rowniez na Climatronicu, jak i w Vagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #328 Napisano 29 Grudnia 2009 no właśnie też tak myślałem, więc co to za informacja na kanale 40? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #329 Napisano 29 Grudnia 2009 no właśnie też tak myślałem, więc co to za informacja na kanale 40? Napewno nie tem cieczy chlodzacej. Sam ostatnio szukalem i za bardzo nie mialem do czego odniesc temperatury 90'C na cyferblacie do temperatur bedacych w diagnozie climatronica. Wiec smiem twierdzic ze nie ma takiej informacji w Climatronicu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #330 Napisano 29 Grudnia 2009 a jakie macie wartości u siebie na kanale 40? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #331 Napisano 29 Grudnia 2009 co to za informacja na kanale 40? W listopadzie 2008 gdy mi sie nudzilo spisalem wszystkie kanaly, co zreszta jest opisane w moim poscie nr 51. CYTUJE: -------------- Po lewej stronie sa wartosci przy ustawieniu na 18C, po srodku nr bloku, po prawej przy zmianie pozniej na 20C (ujalem tylko te wartosci ktore sie zmienily). 18C BLOK ZMIANA przy 20C ---- ---- ---------------- 1.7C 0 2.0C 10.0C 1 0 2 0 3 10.0C 4 12.5C 5 17.0C 6 38.0C 7 24.0C 8 0 9 4.4 0.9 10 4.4 255 11 120 255 12 151 255 13 0 14 209 255 15 0 16 18.5 17 17 0.0C 18 7 19 6 --- 20 00 21 0.0C 22 22.5C 23 37C 1.0C 24 43.5C 40 25 223 26 90 220 27 35 28 203 29 215 30 22 31 222 32 220 33 31 34 180 35 157 212 36 0 37 0.0C 38 3.0C 39 2.0C 0d 40 9 41 0 42 26 43 00 44 04 45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #332 Napisano 29 Grudnia 2009 W listopadzie 2008 gdy mi sie nudzilo spisalem wszystkie kanaly, co zreszta jest opisane w moim poscie nr 51.CYTUJE: -------------- Po lewej stronie sa wartosci przy ustawieniu na 18C, po srodku nr bloku, po prawej przy zmianie pozniej na 20C (ujalem tylko te wartosci ktore sie zmienily). 18C BLOK ZMIANA przy 20C ---- ---- ---------------- 1.7C 0 2.0C 10.0C 1 0 2 0 3 10.0C 4 12.5C 5 17.0C 6 38.0C 7 24.0C 8 0 9 4.4 0.9 10 4.4 255 11 120 255 12 151 255 13 0 14 209 255 15 0 16 18.5 17 17 0.0C 18 7 19 6 --- 20 00 21 0.0C 22 22.5C 23 37C 1.0C 24 43.5C 40 25 223 26 90 220 27 35 28 203 29 215 30 22 31 222 32 220 33 31 34 180 35 157 212 36 0 37 0.0C 38 3.0C 39 2.0C 0d 40 9 41 0 42 26 43 00 44 04 45 I bardzo ladny opis!! Wiec mysle ze wszyscy powinni wiedziec ze w autach ponizej 2,5TDI nie ma mozliwosci sprawdzenia temp. cieczy chlodzacej poprzez diagnoze Climy!! Zgadza sie?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #333 Napisano 30 Grudnia 2009 tylko, że to lista kodów z 3bg a ja mam 3b, wiec co to znaczy -51`c? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #334 Napisano 30 Grudnia 2009 tylko, że to lista kodów z 3bg a ja mam 3b, wiec co to znaczy -51`c? Z tego co widzialem nie ma znaczenia czy to 3BG czy 3B. Sprawdzalem i w moim i w wersji po lifcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubiquitin Zgłoś #335 Napisano 30 Grudnia 2009 barman.m więc u Ciebie na kanale 40 też jest wartość 0d? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #336 Napisano 30 Grudnia 2009 barman.m więc u Ciebie na kanale 40 też jest wartość 0d? Czy 0d to nie wiem i raczej nie, ale dzisiaj wieczorem wypisze Ci jakie sa u mnie wartosci na kazdym kanale i bedziesz mial porownanie. Zrobie to na zimnym silniku bo nigdzie dzisiaj nie jezdze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #337 Napisano 7 Stycznia 2010 Mnie rónież zastanawia wartość w kanale 40, znalazłem jak przedmówca wartość -52*C. Ktoś już może ustalił o co chodzi. Dodam, że wartość temperatury zewnętrznej na FISie jest prawidłowa, na climatroniku również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #338 Napisano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Aż pójdę zaraz u siebie spisać co jest. Jak spiszę to wrzuce tu - co mi wyszło EDIT// Trochę dziwne te wskazania. Ale chodzi i grzeje wszystko miodzio Chyba, że silnik do konca nie ostygł. Temperatura zewnetrzna -3 stopnie. No i coś mi tu nie pasi. Bo niby na ogrzewanie nie narzekam, ale : - kanał 25: pozycja V68 (ciepło) to powinno być chyba "0" - kanał 27: pozycja V68 (zimno) to powinno być chyba "255" - kanał 31: pozycja V71 (zamknięty obieg powietrza) to powinno być chyba "0" - kanał 33: pozycja V71 (otwarty obieg powietrza) to powinno być chyba "255" - kanał 36: pozycja V85 (nawiew na nogi) - nie powinno być "255" ? Co wy na to? Jakieś sugestie? Poprzestawiać to? No i jak ktoś ma wytłumaczenie poniższych kanałów, to nie ch wrzuci, bo w moim opisie ich brakuje Kanał nr: 0,1,9,10,17,18,20,22,23,24,26,28,29,30,32,35,38,40. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #339 Napisano 8 Stycznia 2010 Ja to u ciebie widze tak: kanał 11: 0- maxymalne grzanie 12: 0 - nawiew tylko na nogi 13: 255 - obieg otwarty Z tego rozumiem ze wnetrze auta nie bylo nagrzane. Takie wartosci tez mam gdy auto sie rozgrzewa. Po dluzszej jezdzie kanał 11 oscyluje miedzy 60-90, 12 kolo 100 (czesciowo powietrze leci juz z srodkowych kratek), 13 kolo 150-220 (i to jest dla mnie dziwne, czemu klapa obiegu powietrza zmienia sama swoje polozenie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #340 Napisano 8 Stycznia 2010 No tak - nie było nagrzane, bo przecież na zimnym się to sprawdza, co nie? tylko zapomniałem o jednej rzeczy. te wartości spisałem przy ustawieniu temperatury wewnętrznej na 23 stopnie, no i chyba silnik do konca nie wystygł. Dziś z rana zrobiłem na zupełnie zimnym, ale też zapomniałem przestawic z 23 na 18 I moze dlatego też, mam w niektórych kanałach zamiast 255 to ciut mniejsze wartości. A masz dokładny opis wszystkich kanałów? bo mi paru opisów brakuje - pisałem numery wczesniej. No i co to jest ten kanał 24, bo czy wcoraj czy dziś rano, to ciągle pokazuje 86 stopni. Przeciez nic po nocy nie może mieć tam takiej temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach