majk83 Zgłoś #301 Napisano 8 Grudnia 2009 A więc właśnie...wynika z tego, że nie ma reguły. Może jakiś upgrade softu był o któym nie wiemy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #302 Napisano 8 Grudnia 2009 (edytowane) To jak to w końcu jest? Czyzby w FL juz to było mozliwe? jest możliwe tyle tylko że w benzynach z tego co widzę po postach to 1.8 edit sam naocznie u marecka widziałem a u mnie tego już ni ma Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #303 Napisano 8 Grudnia 2009 kledzy prosze o napisanie jak wejsc do tego 45 kanału w climatroniku i jak przez niego mozna sprawdzic V auta w czasie jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #304 Napisano 8 Grudnia 2009 Przecież Ty Jericho też masz FL Mam. Moze zrob fotke i wrzuc na forum. Na kanale 08 sprawdzam temp w srodkowym nawiewie (max. w lecie mialem ponad 80C ), a na kan. 11 poziom otwarcia klapy regulujacej temp. tloczonego powietrza: 0- max grzanie, 255- max. chlodzenie. Czy te kanaly odpowiadaja twoim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #305 Napisano 8 Grudnia 2009 (edytowane) kledzy prosze o napisanie jak wejsc do tego 45 [ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -]. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do trybu normalnego. Tak się wchodzi.Jutro zrobię foty i pokarze. U braciszka w B5 też ma 44 kanały a u szefowej B5 FL 2003 rok 2.5 V6 i jest 78 kanałów. 0- max grzanie, 255- max. chłodzenie. 8-temperatura nawiewu ciepłego powietrza 11-na tym kanale nie mam nic To się zgadza resztę sprawdzę jutro. ---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 22:01 ---------- jest możliwe tyle tylko że w benzynach 2.5 V6 TDI 2003 rok diesel i też jest możliwe. Edytowane 9 Grudnia 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #306 Napisano 9 Grudnia 2009 U mnie prędkość jest na kanale 16, na 45 jest temperatura płynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk83 Zgłoś #307 Napisano 9 Grudnia 2009 U mnie prędkość jest na kanale 16, na 45 jest temperatura płynu chłodniczego. No właśnie, u mnie na 16 tez jest V ale za to kanału 45 już nie mam (lista kończy sie na 44) Widze, że co egzemplarz to inaczej:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #308 Napisano 9 Grudnia 2009 2.5 V6 TDI 2003 rok diesel i też jest możliwe. to wynika z tego że nikt poniżej 150KM nie ma więcej kanałów niż 44. Ciekawe jak by podmienić sam panel climatronika od tych co mają czy zagada:?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #309 Napisano 9 Grudnia 2009 (edytowane) I oto na pierwszym zdjęciu jest pokazane 78 kanałów a na drugim kanał 45 i temperatura silnika ---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:27 ---------- U mnie prędkość jest na kanale 16 U mnie też jest prędkość na kanale 16 Edytowane 9 Grudnia 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #310 Napisano 10 Grudnia 2009 Na moim panelu chyba nie ma pelnego slowa "diagnose" tylko "diag.", ale pozniej sprawdze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seleroo Zgłoś #311 Napisano 16 Grudnia 2009 Witam u mnie w pasku nieraz jest tak że wszystko mryga przez kilk sekund a potem jest normalnie. Nie wiem o co z tym chodzi z góry thx za odp. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #312 Napisano 16 Grudnia 2009 mało czynnika w układzie, wentylatro klimy nie działa, głowny zawór-czujnik upuscił czynnik by nie rozwalic sprezarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seleroo Zgłoś #313 Napisano 16 Grudnia 2009 Mielke wielkie dzieki za szybkie odp pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #314 Napisano 16 Grudnia 2009 mało czynnika w układzie, wentylatro klimy nie działa, głowny zawór-czujnik upuscił czynnik by nie rozwalic sprezarki Zapomniałeś, że może być też zbyt wysokie ciśnienie, bład w klimie z powodu np: zacinającej się klapki, lub zużytych szczotek wentylatora... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #315 Napisano 16 Grudnia 2009 Mielke wielkie dzieki za szybkie odp pozdro Kolego jeśli chcesz to mogę zerknąć co z Twoją klimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #316 Napisano 16 Grudnia 2009 Kolego jeśli chcesz to mogę zerknąć co z Twoją klimą. Zrób mu AUTOTEST-a Tylko nic więcej nie dotykaj bo spierd.....sz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #317 Napisano 16 Grudnia 2009 Zrób mu AUTOTEST-a Tylko nic więcej nie dotykaj bo spierd.....sz Spoko Danio damy radę jak u siebie nie zjeb... to i u niego nie spartolę, bo forum pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin2780 Zgłoś #318 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam. Nie mogę wejść w tryb diagnostyczny climatronic'a. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma ten sam numer urządzenia i może/nie może wejść w tryb serwisowy? Co oznacza "Soft. coding" i "Shop#" w moim przypadku? Dodam, że z podłaczonym vag comem 3.11 w meas. blocks wyświetla poszczególne bloki climatronic'a (% uchylenia klapek, temperaturę, itp). Nie działa kombinacja jednocześnie: WENTYLATOR + TEMPERATURA + ECON, próbowałem to na wszystkie możliwe sposoby, tj. mniej powietrza, cieplej, zimniej, więcej powietrza i nie wchodzi mi ten tryb. Przeglądając ten wątek widziałem już wypowiedzi forowiczów, niemogących wejść w tryb diagnostyczny. Nie było jednak głębszych odpowiedzi. Pozdrawiam i miłych świąt życzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #319 Napisano 23 Grudnia 2009 Przecież masz taka samą klimę jak moja - numer sie zgadza. No jedynie ze u ciebie jest S5 na końcu a u mnie S4. Ale nawet numer WSC 05314 jest identyczny. Tak więc albo wciaz nie tak coś ciskasz na panelu albo.... masz uszkodzony ten panel . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #320 Napisano 24 Grudnia 2009 Nie mogę wejść w tryb diagnostyczny climatronic'a. Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. ten scrin to twój ?? jeśli masz kabelek i pełny program, to olej kombinacje klawiszowe i podczas pracy klimy wejdź sobie w "Meassuring Block", tam masz wszystko co potrzeba, podgląd wszystkich parametrów. Możesz też kliknąć w "Test" (na wyłączonym silniku), silniczki itp, będą sobie chodzić. Potem odczytujesz błędy i już (być może jeden będzie dotyczył uszkodzonej sprężarki, ale nim się nie przejmuj, on często po teście wyskakuje, bo silnik zgaszony i kompresor stoi). Błędy z vaga mówią więcej niż kody literowo cyfrowe z klimatronika. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach